Przetargi.pl
Wykonywanie konserwacji, bieżących napraw i usuwania powstałych awarii instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych oraz instalacji chłodniczych dla potrzeb wentylacji mechanicznej w obiektach KWP w Łodzi

Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-048 Łódź, Lutomierska 108/112
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
    Lutomierska 108/112
    91-048 Łódź, woj. łódzkie
    REGON: 470754976
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.lodzka.policja.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie konserwacji, bieżących napraw i usuwania powstałych awarii instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych oraz instalacji chłodniczych dla potrzeb wentylacji mechanicznej w obiektach KWP w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie czynności w zakresie konserwacji, bieżących napraw i usuwania powstałych awarii instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych oraz instalacji chłodniczych dla potrzeb wentylacji mechanicznej w obiektach Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi i jednostkach jej podległych.2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania następujących czynności: - czynności konserwacyjnych; - bieżących napraw; - usuwanie powstałych awarii.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem obiektów i ilościami urządzeń został zawarty w Formularzu cenowym – załącznik nr 2 do SWZ oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru usług – załącznik nr 3 do SWZ, a warunki realizacji we wzorze umowy – załącznik nr 10 do SWZ.4. Podane ilości urządzeń stanowią podstawę do wyliczenia ceny oferty złożonej w niniejszym postępowaniu. Przedmiotowe usługi świadczone będą według potrzeb Zamawiającego i posiadanych środków finansowych.5. Ilości przedstawione w Formularzu cenowym - załączniku nr 2 do SWZ są ilościami szacunkowymi służącymi do skalkulowania ceny oferty, mogą one ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, ale ogólna wartość realizowanych usług nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie.6. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 70% wartości umowy, co nie może stanowić podstawy roszczeń ze strony Wykonawcy.7. Wszelkie koszty związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, jakie poniesie Wykonawca muszą być wkalkulowane w cenę oferty.8. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania przez cały okres obowiązywania umowy oraz w okresie udzielonej gwarancji, ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej (odpowiedzialność kontraktowa i deliktowa) obejmujące swoim zakresem, co najmniej szkody poniesione przez osoby trzecie, a także przedstawicieli i pracowników Zamawiającego i Wykonawcy, w wyniku śmierci, uszkodzenia ciała lub rozstroju zdrowia (szkoda osobowa) lub w wyniku utraty, uszkodzenia lub zniszczenia mienia (szkoda rzeczowa), powstałe w związku z wykonywaniem przedmiotowej usługi na kwotę nie mniejszą niż kwota wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy, o której mowa w umowie, z franszyzą redukcyjną na poziomie nie wyższym, niż 3 000,00 zł oraz regularnie opłacać składki ubezpieczeniowe od tego ubezpieczenia.9. Zamawiającemu przysługuje na każdym etapie realizacji umowy prawo kontroli aktualności polisy OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej przez Wykonawcę.10. Wykonawca zobowiązany jest do osobistego wykonywania kluczowych części zamówienia tj. wykonywania czynności konserwacji i usuwania powstałych awarii ww. urządzeń. W przypadku korzystania z podwykonawców Zamawiający żąda, aby Wykonawca w Formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SWZ wskazał część zamówienia powierzoną podwykonawcy oraz nazwę podwykonawcy.11. W zakresie, w jakim Wykonawca nie posługuje się Podwykonawcami, o których mowa w § 2 wzoru umowy (Załącznik nr 10 do SWZ), na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca/podwykonawca zobowiązuje się, że w okresie realizacji umowy będzie zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 1510 ze zm.) wszystkie osoby wykonujące usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budowlanych, w tym instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych oraz instalacji chłodniczych. Wymóg ten nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Zamawiającego.12. Wykonawca w terminie 3 dni roboczych od zawarciu umowy składa pisemne oświadczenie obejmujące ilość osób, jaka jest niezbędna do wykonania czynności wskazanych w ust. 1 oraz adekwatnie do tego wymiar etatów przewidzianych dla tych osób przez Wykonawcę/podwykonawcę wraz z określeniem rodzajów i okresów umów o pracę, które są lub będą zgodnie z tym zawarte.13. Uszczegółowienie wymogu oraz sankcje z tytułu jego niespełnienia zostały określone w § 3 i § 10 wzoru umowy – załącznik nr 10 do SWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50700000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące /art. 112 ust. 2 uPzp/:A. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do Wykonawcy, który posiada Certyfikat wskazany w art. 29 Ustawy o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych z dnia 15 maja 2015 r. (Dz.U. z 2020 r., poz. 2065 ze zm.) wydany przez właściwy organ ze względu na miejsce prowadzenia działalności gospodarczej.B. zdolności technicznej lub zawodowej.Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do Wykonawcy, który wykaże, że:1. /doświadczenie/ wykonał należycie i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresieco najmniej trzy usługi, polegające na świadczeniu usługi konserwacji, bieżących napraw i/lub usuwaniu ewentualnych awarii instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych i/lub instalacji chłodniczych, trwających nie krócej niż 12 miesięcy każda, których łączna wartość wynosi nie mniej 200 000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych).Każda z usług musi być świadczona w ramach odrębnej umowy trwającej nie krócej niż 12 miesięcy.W przypadku konsorcjum warunek udziału w postępowaniu zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z członków konsorcjum należycie wykonał dwie usługi opisane powyżej o wartości łącznej nie mniejszej niż 150 000,00 z2. /osoby/ dysponuje lub będzie dysponował min. 4 osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, posiadającymi:1) certyfikat dla personelu w zakresie kontroli szczelności, konserwacji lub serwisowania urządzeń chłodniczych i klimatyzacyjnych, wydany przez właściwy organ na podstawie art. 20 ust. 4 Ustawy o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych z dnia 15 maja 2015 r. (Dz.U. z 2020 r., poz. 2065 z ze zm.);2) aktualne świadectwa kwalifikacyjne wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2022 r., poz. 1392 ze zm.):a) grupa 1 typ E - urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV (każdy pracownik wskazany do realizacji zamówienia);b) grupa 1 typ D - urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV (minimum 1 pracownik wskazany do realizacji zamówienia);c) grupa 2 typ E - urządzenia wentylacji, klimatyzacji i chłodnicze, o mocy powyżej 50 kW (minimum 1 pracowników wskazanych do realizacji zamówienia);d) grupa 2 typ D - urządzenia wentylacji, klimatyzacji i chłodnicze, o mocy powyżej 50 kW (minimum 1 pracownik wskazany do realizacji zamówienia)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-13

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach