Przetargi.pl
Utrzymanie porządku powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych kuchni bud. 19, bud. LSS oraz garażu KTO administrowanych przez 45 WOG położonych w m. Wędrzyn

45 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 69-211 Sulęcin, 69-211 Wędrzyn
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 261676225 , fax. 261676222
  • Data zamieszczenia: 2022-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    69-211 Wędrzyn
    69-211 Sulęcin, woj. lubuskie
    tel. 261676225, fax. 261676222
    REGON: 080521018
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.45wog.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie porządku powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych kuchni bud. 19, bud. LSS oraz garażu KTO administrowanych przez 45 WOG położonych w m. Wędrzyn
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie usługa utrzymania porządku powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych - kuchni bud. 19, bud. LSS oraz garaż KTO administrowanych przez 45 WOG położonych w m. Wędrzyn.Obiekty i kompleksy obsługiwane przez SOI Wędrzyn:- sprzątanie pomieszczeń w budynkach w systemie ciągłym oraz okresowym w m. Wędrzyn o łącznej powierzchni 1 223,40m3;- utrzymanie terenów zielonych- utrzymanie porządku w systemie ciągłym oraz okresowym na ternach zewnętrznych, tj. powierzchni zielonych, mineralizacja pasów przeciwpożarowych w m. Wędrzyn o łącznej powierzchni 25 368,00 m3;- utrzymanie terenów utwardzonych- sprzątanie i zamiatanie ulic, chodników i placów w systemie ciągłym oraz okresowym, utrzymanie porządku na terenach zewnętrznych w okresie zimowym oraz odśnieżanie dachów w m. Wędrzyn o łącznej powierzchni 20 462,00 m3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 12 do SWZ) oraz wzór umowy (załącznik nr 6 do SWZ), stanowią integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: . Ustala się wadium w wysokości : 2 000,00 zł.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019r poz. 310, 836 i 1572)4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy:NBP oddział w Zielonej Górze nr 57 1010 1704 0060 0213 9120 3000 z dopiskiem:Postępowanie prowadzone w trybie podstawowym pn: Usługa utrzymania porządku powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych kuchni bud. 19, bud. LSS oraz garażu KTO administrowanych przez 45 WOG położonych w m. Wędrzyn.Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany powyżej, przed upływem terminu składania ofert. Stosowny dowód potwierdzający wniesienie wadium należy załączyć do oferty.5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia do oferty należy złożyć jej oryginał w postaci elektronicznej.6. Wadium musi być wniesione przed terminem składania ofert na cały okres związania ofertą.7. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca powinien powołać się na oznaczenie postępowania.8. Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie, nie później niż 7 dni od dnia:a) upływu terminu związania ofertą,b) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,c) unieważnienia postępowania, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.9. Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie, nie później niż 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy:- który wycofał ofertę przed terminem upływu składania ofert,- którego oferta została odrzucona,- po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;- po unieważnieniu postępowania z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte od-wołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o którym mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 art. 128 ust. 1, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych, oświadczeń o których mowa w art. 125 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej,2) Wykonawca, którego oferta została wybrana:a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.Dowodem wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz jest załączenie do oferty gwarancji lub poręczenia z terminem składania ofert tj. do 26.07.2022r. do godz. 09:00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 57 ustawy Pzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:- nie podlegają wykluczeniu- spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SWZ zgodnie z art. 112 ustawy Pzp; tj.:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych w zakresie spełniania ww. warunku.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowejZamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych w zakresie spełniania ww. warunku.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowejWykonawca spełni warunek w ww. zakresie jeśli:• dostarczy kopię polisy lub innego dokumentu potwierdzającego fakt zawarcia ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 200 000,00 zł ważnej przez cały okres realizacji umowy. W przypadku przekazania Zamawiającemu polisy ważnej na okres krótszy niż okres realizacji umowy Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia ciągłości ochrony ubezpieczeniowej i przedłużenia umowy ubezpieczenia oraz niezwłocznego przekazania kopii polisy Zamawiającemu.4) zdolności technicznej lub zawodowejWykonawca spełni warunek w ww. zakresie jeśli:• złoży wykaz osób (załącznik nr 11 do SWZ) minimum 5 pracowników skierowanych do realizacji usługi wykonujących czynności sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i utrzymania terenów zewnętrznych, zgodnych z zakresem przedmiotu, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks Pracy• wykaże (załącznik nr 5 do SWZ), że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty co najmniej 3 usługi, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie usługi odpowiadające przedmiotowi zamówienia o wartości każdej z nich nie mniejszą niż: 200 000,00 zł brutto.Nie dopuszcza się sumowania wartości usług zrealizowanychw ramach kilku umów w celu uzyskania progu wartościowego wyznaczonego przez Zamawiającego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-07-26

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach