Przetargi.pl
„Kompleksowe sprzątanie budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Strzelcach Krajeńskich”

Szkoła Podstawowa nr 1 w Strzelcach Krajeńskich ogłasza przetarg

  • Adres: 66-500 Strzelce Krajeńskie, Ks. J. Popiełuszki 31
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa nr 1 w Strzelcach Krajeńskich
    Ks. J. Popiełuszki 31
    66-500 Strzelce Krajeńskie, woj. lubuskie
    REGON: 210308907
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp1strzelce.edupage.org/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Kompleksowe sprzątanie budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Strzelcach Krajeńskich”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest: Kompleksowe sprzątanie budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Strzelcach Krajeńskich Przedmiot zamówienia został opisany w Opisie przedmiotu zamówienia, zwanym OPZ stanowiącym Załączniki nr 8 do SWZ.W ramach realizacji zamówienia wykonawca zobowiązuje się do wykonywania usługi polegającej na sprzątaniu i utrzymaniu czystości codziennie od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w godzinach:Budynki Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Ks. J. Popiełuszki 31 w Strzelcach Kraj. codziennie przez 5 dni w tygodniu tj. od poniedziałku do piątku w systemie zmianowym z zastrzeżeniem pkt 3.6. Od godziny 7:00 – 14:00 – minimum 2 osoby (2 etaty)Od godz. 14:00 – 21:00 – minimum 7 osób (7 etatów)W ramach świadczonej usługi wykonawca zobowiązany jest do dostarczania na własny koszt środków czystości do toalet, mydła w płynie, papieru toaletowego i ręczników papierowych, odświeżaczy powietrza o świeżym, przyjemnym zapachu, worków na śmieci oraz narzędzi, urządzeń technicznych i środków chemicznych niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych w Rozdziale 6 SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.5.2. Warunki udziału w postępowaniu, opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunkówWykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu dotyczące:5.2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.5.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.5.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Warunek w odniesieniu do sytuacji ekonomicznej lub finansowej zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że posiada środki lub zdolność kredytową o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł (sto tysięcy złotych 00/100 groszy).5.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że należycie wykonał (lub nadal wykonuje) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie):- min. 2 usług w zakresie kompleksowego sprzątania budynków użyteczności publicznej , z których każda polegała na świadczeniu usług sprzątania pomieszczeń w budynku/budynkach o łącznej powierzchni co najmniej 5000 m2 i trwająca przez okres min. 12 miesięcy w sposób ciągły, wraz z dołączeniem dowodów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-14

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach