Przetargi.pl
Utrzymanie porządku i czystości w budynkach mieszkalnych i na terenach administrowanych przez MTBS Sp. z o.o. w Myszkowie

Myszkowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 42-300 Myszków, ul. Skłodowskiej 6c
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3131367 , fax. 034 3131367
  • Data zamieszczenia: 2009-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Myszkowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
    ul. Skłodowskiej 6c 6c
    42-300 Myszków, woj. śląskie
    tel. 034 3131367, fax. 034 3131367
    REGON: 15149955400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie porządku i czystości w budynkach mieszkalnych i na terenach administrowanych przez MTBS Sp. z o.o. w Myszkowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe utrzymanie porządku i czystości w budynkach i na terenach administrowanych przez Spółkę MTBS Sp. z o.o. w Myszkowie na terenie Myszkowa. Zakres przedmiotu obejmuje budynki 52 wspólnot mieszkaniowych administrowanych przez MTBS Sp. z o.o. i 8 budynków stanowiących własność MTBS Spółki z o.o. w Myszkowie Szczegółowy zakres czynności objętych zamówieniem a także częstotliwość ich wykonywania obejmuje w szczególności: 1) Utrzymanie czystości i porządku w budynkach w dni robocze (z wyłączeniem sobót, niedziel i dni świątecznych): a) usuwanie, zamiatanie, zbieranie odpadów i innych nieczystości z klatek schodowych, korytarzy, podestów, wiatrołapów - codziennie; b) usuwanie kurzu z balustrad, grzejników, parapetów, skrzynek pocztowych, tablic ogłoszeniowych, skrzynek elektrycznych - codziennie; c) usuwanie pajęczyn ze ścian, sufitów klatek schodowych - na bieżąco; d) mycie podłóg klatek schodowych - raz w tygodniu lub w miarę potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego wynikających z warunków atmosferycznych lub zdarzeń losowych; e) mycie wewnętrznych parapetów, poręczy (balustrad), wyłączników elektrycznych na klatkach schodowych - raz na dwa tygodnie; f) mycie zewnętrznych i wewnętrznych oszklonych drzwi wejściowych do klatek schodowych - według potrzeb nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie; g) mycie drzwi wejściowych do piwnic i na strych - raz na dwa tygodnie lub w razie wystąpienia takiej konieczności; h) mycie lamperii, kloszy lamp oświetleniowych, okien na klatkach nie rzadziej niż dwa razy w roku w terminach ustalonych przez Zamawiającego; i) usuwanie, zamiatanie, zbieranie odpadów i innych nieczystości z korytarzy piwnicznych i korytarzy na strychach - raz w tygodniu; j) omiatanie z pajęczyn korytarzy i klatek schodowych, zejść do piwnic; k) usuwanie plakatów i ogłoszeń umieszczanych przez osoby postronne bez zgody administracji budynku - na bieżąco; l) przeprowadzanie dezynfekcji, dezynsekcji, deratyzacji - w miarę występowania takiej potrzeby; 2) Utrzymanie czystości i porządku terenów zewnętrznych: a) zamiatanie i usuwanie odpadów i innych nieczystości z chodników, schodów przyległych do budynków wraz z składowaniem śmieci do kontenera osiedlowego - raz dziennie w dni robocze; b) zamiatanie wszystkich powierzchni utwardzonych jak podwórza, parkingi, drogi dojazdowe - raz w tygodniu; c) utrzymanie czystości pasa terenu wzdłuż sprzątanych nieruchomości od strony ulic i miejsc publicznych; d) usuwanie śmieci odpadów i innych nieczystości z placów zabaw dla dzieci - raz dziennie; e) grabienie i usuwanie opadłych liści, usuwanie leżących gałęzi wraz z ich wywozem i utylizacją przy użyciu własnego transportu i na własny koszt - sukcesywnie i niezwłocznie do uzyskania czystości na terenach nieruchomości; f) utrzymanie czystości w miejscu ustawienia pojemników na śmieci, zamiatanie śmieci wysypanych poza pojemnik - raz dziennie; g) przeprowadzanie dezynfekcji śmietników; h) wybieranie piachu z wycieraczek przed wejściami do klatek schodowych; i) usuwanie z chodników, parkingów wyrastającej trawy - na bieżąco; j) oczyszczanie ze śniegu, lodu i błota, usuwanie gołoledzi z ciągów komunikacyjnych dla pieszych oraz z chodników położonych wzdłuż nieruchomości i schodów przyległych do nieruchomości - codziennie we wszystkie dni tygodnia (również niedziele i święta) do godz. 800 rano w przypadku powtórnych opadów śniegu w ciągu dnia - po ustaniu opadów należy przystąpić do odśnieżenia najpóźniej po 2 godzinach. Posypywanie piaskiem w razie wystąpienia takiej konieczności; 3) Do obowiązku Wykonawcy będzie również: a) bezzwłoczne zawiadamianie zamawiającego lub służby techniczne o dostrzeżonych uszkodzeniach lub wadliwym działaniu instalacji elektrycznej, gazowej, wodno-kanalizacyjnej; centralnego ogrzewania oraz innych urządzeń technicznych przeznaczonych do wspólnego użytku mieszkańców; b) bezzwłoczne zawiadomienie zamawiającego lub zakładów zajmujących się oczyszczeniem i wywozem pojemników nieczystości stałych, faktu zapełnienia ich i niewywiezionych śmieci; c) doręczanie korespondencji wychodzącej od Zamawiającego dla mieszkańców obsługiwanych nieruchomości oraz zgłaszanie się w siedzibie Zamawiającego po odbiór korespondencji na każdorazowe wezwanie; d) zwracanie uwagi lokatorom posiadającym psy, koty o konieczności utrzymania porządku. W przypadku zanieczyszczeń przez zwierzęta klatek schodowych i korytarzy wypuszczania luzem, wykładania żywności itp. należy zgłaszać do Straży Miejskiej;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000,00zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 2)Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentów metodą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca warunki spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia i nie podleganiu wykluczeniu - formularz dokumentu stanowi załącznik do SIWZ; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wymaga, aby prowadzona działalność gospodarcza była zgodna z przedmiotem zamówienia; c) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert; d) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert; e) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę, co najmniej 50.000,00zł;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.myszkow.bip.jur.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach