Przetargi.pl
Utrzymanie porządku i czystości na terenie Pasażu Handlowego „Hale Mirowskie” zlokalizowanego w Warszawie przy ul. Plac Mirowski 1, w tym sprzątanie biura administracji oraz obsługa czterech szaletów

Zarząd Terenów Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 00-261 Warszawa, ul. Podwale
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 27 70500 , fax. 22 27 70503
  • Data zamieszczenia: 2017-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Terenów Publicznych
    ul. Podwale 23
    00-261 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 27 70500, fax. 22 27 70503
    REGON: 104969210000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztp.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie porządku i czystości na terenie Pasażu Handlowego „Hale Mirowskie” zlokalizowanego w Warszawie przy ul. Plac Mirowski 1, w tym sprzątanie biura administracji oraz obsługa czterech szaletów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Utrzymanie porządku i czystości na terenie Pasażu Handlowego „Hale Mirowskie” zlokalizowanego w Warszawie przy ul. Plac Mirowski 1, w tym sprzątanie biura administracji oraz obsługa czterech szaletów. 1. Opis przedmiotu zamówienia: Utrzymanie czystości i sprzątanie terenu Pasażu Handlowego „Hale Mirowskie” w Warszawie - teren pasażu obejmuje powierzchnię ok. 4.400 m². Na terenie pasażu usytuowanych jest 168 lokali użytkowych zajmujących łączną powierzchnię ok. 1.500 m2. Teren pasażu jest ogrodzony, z dwoma bramami wjazdowymi, w godzinach nocnych jest oświetlony. Plan terenu stanowi załącznik nr 1 do wzoru umowy będącej załącznikiem nr 8 do SIWZ. Według dotychczasowych danych w okresie jednego miesiąca z pasażu wywożono ok. 380 m3 nieczystości. 2. Przedmiot zamówienia określają: 2.1. Nazwa i kod CPV: 90.91.00.00 – 9 – usługi sprzątania 90.91.92.00 – 4 – usługi sprzątania biur 90.51.32.00 – 8 – usługi wywozu stałych odpadów miejskich 2.2. Wzór umowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. 2.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. 3. Dodatkowe wymagania Wykonawcy: 3.1. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy wymaga ze względu na ciągły charakter pracy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy 1 osoby wykonującej czynności związane z realizacją przedmiotu umowy, to jest pracę polegającą na utrzymaniu czystości, przez cały okres od dnia obowiązywania umowy do dnia zakończenia przedmiotu umowy, z wyłączeniem kadry kierowniczej i pracowników administracyjnych 3.2. Wykonawca wraz z ofertą składa jedynie oświadczenie (pkt. 5 Formularz ofertowy wykonawcy), że zamówienie zostanie wykonane zgodnie ze wskazanymi wymogami zamawiającego związanymi z realizacją przedmiotu zamówienia, natomiast dokumentację potwierdzającą spełnienie tych wymogów będzie obowiązany przedstawić dopiero na etapie realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium na okres związania ofertą w wysokości: 8 000 zł. (słownie: osiem tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, gdy Wykonawca w ramach kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: jest wpisany do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami – zgodnie z art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2016, poz. 1987 ze zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna składać się z wypełnionego Formularza oferty o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Ponadto do oferty należy załączyć dokument potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty, 3. W przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą dowodów, o których mowa w pkt 26.7 SIWZ. 4. W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych, w celu udowodnienia Zamawiającemu, że realizując zamówienia, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów przedkłada zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (oryginał pisemnego zobowiązania innych podmiotów). Powyższy dokument powinien zawierać informacje dotyczące w szczególności: - zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą (czy będzie brał udział w wykonaniu zamówienia). W odniesieniu do warunków wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te realizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, o których mowa w pkt 10 SIWZ, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 10.2 SIWZ 6. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 10.5.2 SIWZ 7. W terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - wg wzoru określonego w Załączniku nr 4 do SIWZ. Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Uwaga! Zamawiający może: - wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, o których mowa w pkt 10.5. SIWZ, - jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu lub spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach