Przetargi.pl
UTRZYMANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI DRÓG MIEJSKICH

Urząd Miejski Oława ogłasza przetarg

  • Adres: 55-200 Oława, Plac Zamkowy 15
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 303 55 01 , fax. 71 303 55 00
  • Data zamieszczenia: 2012-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski Oława
    Plac Zamkowy 15 15
    55-200 Oława, woj. dolnośląskie
    tel. 71 303 55 01, fax. 71 303 55 00
    REGON: 00052500400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.olawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UTRZYMANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI DRÓG MIEJSKICH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: a) Utrzymanie czystości utwardzonych jezdni, parkingów, zatok parkingowych i przystankowych w ciągach dróg miejskich, b) Utrzymanie czystości chodników i ścieżek rowerowych, c) Utrzymanie porządku i czystości nieutwardzonych dróg miejskich, d) Sprzątanie miejscowe dróg miejskich zanieczyszczonych na skutek kolizji i wypadków drogowych. B. Określenie przedmiotu zamówienia 1) Utrzymanie czystości utwardzonych jezdni, parkingów, zatok parkingowych i przystankowych w ciągach ulic miejskich Utrzymanie czystości i porządku utwardzonych jezdni, parkingów, zatok parkingowych i przystankowych w ciągach ulic miejskich obejmuje ciągi ulic określone w załączniku nr 1. Do obowiązków oferenta należy: a) Mechaniczne zamiatanie za pomocą zamiatarki ulicznej samojezdnej utwardzonych nawierzchni jezdni, parkingów, zatok parkingowych i przystankowych za pomocą samojezdnej zamiatarki ulicznej poza okresem zwalczania śliskości, b) Ręczne zamiatanie w miejscach niedostępnych dla zamiatarki (miejsca postojowe, parkingi, miejsca zastawione przez pojazdy), c) Ręczne utrzymanie czystości i porządku w pasach drogowych utwardzonych dróg miejskich - (w granicach geodezyjnych pasa drogowego), d) Przekazanie zmiotek i zebranych zanieczyszczeń transportem własnym lub zleconym do miejsca utylizacji, z minimalną częstotliwością w zależności od rejonu: Rejon I: a) w każdy czwartek mechaniczne zamiatanie jezdni za pomocą zamiatarki ulicznej oraz ręczne zamiatanie w miejscach niedostępnych dla zamiatarki (miejsca postojowe, parkingi, miejsca zastawione przez pojazdy), b) w każdy poniedziałek i każdą sobotę ręczne zamiatanie jezdni i zbieranie wszelkich śmieci w miejscach widocznych zabrudzeń, c) w każdą sobotę ręczne utrzymanie czystości i porządku w pasach drogowych utwardzonych dróg miejskich - (w granicach geodezyjnych pasa drogowego) - zbieranie widocznych śmieci. Rejon II: a) nie rzadziej niż jeden raz na dwa tygodnie mechaniczne zamiatanie jezdni za pomocą zamiatarki ulicznej oraz ręczne zamiatanie w miejscach niedostępnych dla zamiatarki (miejsca postojowe, parkingi, miejsca zastawione przez pojazdy) oraz jednoczesne ręczne utrzymanie czystości i porządku w pasach drogowych utwardzonych dróg miejskich - (w granicach geodezyjnych pasa drogowego) - zbieranie widocznych śmieci. Rejon III: a) nie rzadziej niż jeden raz na miesiąc mechaniczne zamiatanie jezdni za pomocą zamiatarki ulicznej oraz ręczne zamiatanie w miejscach niedostępnych dla zamiatarki (miejsca postojowe, parkingi, miejsca zastawione przez pojazdy) oraz jednoczesne ręczne utrzymanie czystości i porządku w pasach drogowych utwardzonych dróg miejskich - (w granicach geodezyjnych pasa drogowego) - zbieranie widocznych śmieci. Realizacja - miesięcznej stawki ryczałtowej określonej w ofercie. UWAGA: Przez mechaniczne zamiatanie za pomocą zamiatarki ulicznej samojezdnej należy rozumieć zamiatanie z wykorzystaniem ulicznej zamiatarki samojezdnej wyposażonej w system zraszania wodą, system szczotek mechanicznych i system odkurzający. 2) Utrzymanie czystości chodników w ciągach ulic miejskich Utrzymanie czystości i porządku chodników w ciągach dróg miejskich obejmuje ciągi ulic określone w załączniku nr 3. Do obowiązków oferenta należy: a) Ręczne lub mechaniczne zamiatanie utwardzonych nawierzchni chodników poza okresem zwalczania śliskości, b) Utrzymanie czystości chodników, usunięcie porostów , trawy, zalegającej ziemi, c) Przekazanie zmiotek i zebranych zanieczyszczeń transportem własnym lub zleconym do miejsca utylizacji Realizacja -miesięcznej stawki ryczałtowej określonej w ofercie. 3) Utrzymanie porządku i czystości nieutwardzonych dróg miejskich Utrzymanie czystości i porządku nieutwardzonych dróg miejskich obejmuje ciągi ulic określone w załączniku nr 2. Do obowiązków oferenta należy: a) Utrzymanie czystości i porządku (ręczne) oraz zbieranie odpadów w pasach drogowych nieutwardzonych dróg miejskich nie rzadziej niż raz w miesiącu, b) Przekazanie zebranych odpadów transportem własnym lub zleconym do miejsca utylizacji, Realizacja -miesięcznej stawki ryczałtowej określonej w ofercie. 4) Sprzątanie miejscowe dróg miejskich zanieczyszczonych na skutek kolizji i wypadków drogowych. Do obowiązków oferenta należy na zlecenie Urzędu Miejskiego lub Zarządcy Dróg Miejskich miejscowe sprzątanie wraz z odbiorem i transportem do miejsca utylizacji zebranych odpadów z miejsc zanieczyszczonych na skutek wypadków i kolizji drogowych zaistniałych na drogach miejskich, po wcześniejszym unieszkodliwieniu substancji niebezpiecznych przez wyspecjalizowane jednostki. Akcję sprzątania należy podjąć w maks. 1 h od zgłoszenia. Należność za usługę wg stawki za 1 m2 powierzchni (sprzątanie wraz z kosztami utylizacji) określoną w ofercie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 5 000 PLN . Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) gwarancjach bankowych 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158 , z późn. zm.). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujące konto zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Oławie nr 92 95850007 0010 0016 7716 0030. Na poleceniu przelewu należy umieścić adnotacje - Wadium - przetarg - Utrzymanie porządku i czystości dróg miejskich- a kserokopie polecenia przelewu załączyć do składanej oferty. Uznanie rachunku zamawiającego kwotą tak wnoszonego wadium musi nastąpić przed wyznaczonym terminem składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż w pieniądzu oryginały tych dokumentów należy załączyć do oferty. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu winno uwzględniać wszystkie wymienione w ustawie przypadki zatrzymania przez zamawiającego wadium a mianowicie: zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 4)Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń powinno być ważne przez okres od dnia złożenia oferty tj. 11.12.2012r. do dnia 5.01.2013r. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a ustawy Pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie atr.46 ust.1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta wybrana zastała jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.olawa.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach