Przetargi.pl
UTRZYMANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI DRÓG MIEJSKICH

Urząd Miejski Oława ogłasza przetarg

  • Adres: 55-200 Oława, Plac Zamkowy 15
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3132346 , fax. 071 3132491
  • Data zamieszczenia: 2011-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski Oława
    Plac Zamkowy 15 15
    55-200 Oława, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3132346, fax. 071 3132491
    REGON: 00052500400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.olawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UTRZYMANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI DRÓG MIEJSKICH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: a) Utrzymanie czystości utwardzonych jezdni, chodników/*, parkingów, zatok parkingowych i przystankowych w ciągach dróg miejskich, b) Utrzymanie porządku i czystości nieutwardzonych dróg miejskich, c) Sprzątanie miejscowe dróg miejskich zanieczyszczonych na skutek kolizji i wypadków drogowych. /* - dotyczy chodników w ciągach dróg miejskich, do których sprzątania zobowiązany jest zarządca drogi. Określenie przedmiotu zamówienia 1) Utrzymanie czystości utwardzonych jezdni, parkingów, zatok parkingowych i przystankowych w ciągach ulic miejskich Utrzymanie czystości i porządku utwardzonych jezdni, parkingów, zatok parkingowych i przystankowych w ciągach ulic miejskich obejmuje ciągi ulic określone w załączniku nr 1 . Do obowiązków oferenta należy: a) Ręczne lub mechaniczne zamiatanie utwardzonych nawierzchni poza okresem zwalczania śliskości, b) Utrzymanie czystości i porządku w pasach drogowych utwardzonych dróg miejskich - (w granicach geodezyjnych pasa drogowego). c) Przekazanie zmiotek i zebranych zanieczyszczeń transportem własnym lub zleconym do miejsca utylizacji, z minimalną częstotliwością w zależności od rejonu: Rejon I - ręczne lub mechaniczne zamiatanie w każdy wtorek i ręczne zbieranie wszelkich śmieci w każdą sobotę, Rejon II - zamiatanie nie rzadziej niż jeden raz na dwa tygodnie, zbieranie nieczystości nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie na przemian z zamiataniem, Rejon III - zamiatanie nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu, zbieranie nieczystości nie rzadziej niż raz w miesiącu na przemian z zamiataniem, Realizacja - miesięcznej stawki ryczałtowej określonej w ofercie. 2) Utrzymanie czystości chodników w ciągach ulic miejskich Utrzymanie czystości i porządku chodników w ciągach dróg miejskich obejmuje ciągi ulic określone w załączniku nr 3. Do obowiązków oferenta należy: a) Ręczne lub mechaniczne zamiatanie utwardzonych nawierzchni chodników poza okresem zwalczania śliskości, b) Utrzymanie czystości chodników, c) Przekazanie zmiotek i zebranych zanieczyszczeń transportem własnym lub zleconym do miejsca utylizacji Realizacja -miesięcznej stawki ryczałtowej określonej w ofercie. 3) Utrzymanie porządku i czystości nieutwardzonych dróg miejskich Utrzymanie czystości i porządku nieutwardzonych dróg miejskich obejmuje ciągi ulic określone w załączniku nr 2. Do obowiązków oferenta należy: a) Utrzymanie czystości i porządku (ręczne) oraz zbieranie odpadów w pasach drogowych nieutwardzonych dróg miejskich nie rzadziej niż raz w miesiącu, b) Przekazanie zebranych odpadów transportem własnym lub zleconym do miejsca utylizacji, Realizacja -miesięcznej stawki ryczałtowej określonej w ofercie. 4) Sprzątanie miejscowe dróg miejskich zanieczyszczonych na skutek kolizji i wypadków drogowych. Do obowiązków oferenta należy na zlecenie Urzędu Miejskiego, Policji, Straży Pożarnej, Straży Miejskiej lub zarządcy dróg miejskich miejscowe sprzątanie wraz z odbiorem i transportem do miejsca utylizacji zebranych odpadów z miejsc zanieczyszczonych na skutek wypadków i kolizji drogowych zaistniałych na drogach miejskich, po wcześniejszym unieszkodliwieniu substancji niebezpiecznych przez wyspecjalizowane jednostki. Akcję sprzątania należy podjąć w maks. 1 h od zgłoszenia. Należność za usługę wg stawki za 1 m2 powierzchni (sprzątanie wraz z kosztami utylizacji) określoną w ofercie. 5) Sprzątanie innych terenów Do obowiązków oferenta należy zamiatanie lub sprzątanie na zlecenie Urzędu Miejskiego innych terenów lub dróg i placów. Należność za usługi wg stawek za 1 m2 zamiatania powierzchni (wraz z kosztami utylizacji) oraz za 1 m2 sprzątania nieczystości (ręczne zbieranie nieczystości wraz z kosztami utylizacji) określoną w ofercie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 16 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 10 000 PLN . Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) gwarancjach bankowych 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158 , z późn. zm.). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujące konto zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Oławie nr 92 95850007 0010 0016 7716 0030. Na poleceniu przelewu należy umieścić adnotacje - Wadium - przetarg - Utrzymanie porządku i czystości dróg miejskich- a kserokopie polecenia przelewu załączyć do składanej oferty. Uznanie rachunku zamawiającego kwotą tak wnoszonego wadium musi nastąpić przed wyznaczonym terminem składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż w pieniądzu oryginały tych dokumentów należy załączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.olawa.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach