Przetargi.pl
Utrzymanie placów zabaw, siłowni plenerowych i boisk na terenie Gminy Węgliniec

Gmina Węgliniec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-940 Węgliniec, ul. Sikorskiego 3
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 77 11 435 , fax. 075 77 12 551
  • Data zamieszczenia: 2015-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Węgliniec
    ul. Sikorskiego 3 3
    59-940 Węgliniec, woj. dolnośląskie
    tel. 075 77 11 435, fax. 075 77 12 551
    REGON: 23082141100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wegliniec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie placów zabaw, siłowni plenerowych i boisk na terenie Gminy Węgliniec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Miejscowość Rodzaj obiektu Zakres prac i obowiązków Czerwona Woda Plac zabaw przy Szkole Podstawowej 1. Przegląd techniczny placu zabaw i wyposażenia przy udziale przedstawiciela Zamawiającego w okresie wiosennym. 2. Bieżąca kontrola placu zabaw i wyposażenia. 3. Bieżące utrzymanie czystości i porządku na placu zabaw w tym m.in.: a. zamiatanie, b. usuwanie nieczystości 4. Raz w roku, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym konserwacja nawierzchni sztucznych EPDM, mycie oraz uzupełnianie ubytków Plac zabaw w parku 1. Przegląd techniczny placu zabaw i wyposażenia przy udziale przedstawiciela Zamawiającego w okresie wiosennym. 2. Bieżąca kontrola placu zabaw i wyposażenia. Siłownia plenerowa 1. Przegląd techniczny wszystkich elementów wyposażenia siłowni dokonany zgodnie z obowiązującymi przepisami w okresie wiosennym przy udziale Zamawiającego 2. Bieżąca kontrola wszystkich elementów wyposażenia siłowni 3. Bieżące utrzymanie czystości i porządku wokół urządzeń siłowni plenerowych, w tym usuwanie liści i zanieczyszczeń, usuwanie złamanych konarów i gałęzi drzew, Boisko sportowe ze sztuczną nawierzchnią 1. Przegląd techniczny obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami w okresie wiosennym przy udziale Zamawiającego 2. Bieżąca kontrola wszystkich elementów wyposażenia boisk i nawierzchni, 3. Raz w roku, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym konserwacja nawierzchni sztucznych EPDM, mycie oraz uzupełnianie ubytków 4. Bieżące utrzymanie czystości i porządku na terenie obiektu wraz z miejscami parkingowymi w tym m.in.: a. zamiatanie, b. usuwanie nieczystości Miejscowość Rodzaj obiektu Zakres prac i obowiązków Zielonka Plac zabaw 1. Przegląd techniczny placu zabaw i wyposażenia przy udziale przedstawiciela Zamawiającego w okresie wiosennym. 2. Bieżąca kontrola placu zabaw i wyposażenia. 3. Wymiana piasku w piaskownicy 1 razy w roku, 4. Bieżące utrzymanie czystości i porządku na placu zabaw w tym m.in. usuwanie nieczystości Siłownia plenerowa 1. Przegląd techniczny wszystkich elementów wyposażenia siłowni dokonany zgodnie z obowiązującymi przepisami w okresie wiosennym przy udziale Zamawiającego 2. Bieżąca kontrola wszystkich elementów wyposażenia siłowni 3. Bieżące utrzymanie czystości i porządku wokół urządzeń siłowni plenerowych, w tym usuwanie liści i zanieczyszczeń, usuwanie złamanych konarów i gałęzi drzew, Boisko sportowe ze sztuczną nawierzchnią 1. Przegląd techniczny obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami w okresie wiosennym przy udziale Zamawiającego 2. Bieżąca kontrola wszystkich elementów wyposażenia boiska i nawierzchni, 3. Raz w roku, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym konserwacja nawierzchni sztucznych EPDM, mycie oraz uzupełnianie ubytków 4. Bieżące utrzymanie czystości i porządku na terenie obiektu w tym m.in.: a. zamiatanie, b. usuwanie nieczystości Miejscowość Rodzaj obiektu Zakres prac i obowiązków Stary Węgliniec Plac zabaw przy Domu Kultury 1. Przegląd techniczny placu zabaw i wyposażenia przy udziale przedstawiciela Zamawiającego w okresie wiosennym. 2. Bieżąca kontrola placu zabaw i wyposażenia. 3. Wymiana piasku w piaskownicy 1 razy w roku, 4. Bieżące utrzymanie czystości i porządku na placu zabaw w tym m.in.: a. zamiatanie, b. usuwanie nieczystości Siłownia plenerowa 1. Przegląd techniczny wszystkich elementów wyposażenia siłowni dokonany zgodnie z obowiązującymi przepisami w okresie wiosennym przy udziale Zamawiającego 2. Bieżąca kontrola wszystkich elementów wyposażenia siłowni 3. Bieżące utrzymanie czystości i porządku wokół urządzeń siłowni plenerowych, w tym usuwanie liści i zanieczyszczeń, usuwanie złamanych konarów i gałęzi drzew, Boiska sportowe ze sztuczną nawierzchnią 1. Przegląd techniczny obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami w okresie wiosennym przy udziale Zamawiającego 2. Bieżąca kontrola wszystkich elementów wyposażenia boisk i nawierzchni, 3. Raz w roku, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym konserwacja nawierzchni sztucznych EPDM, mycie oraz uzupełnianie ubytków 4. Bieżące utrzymanie czystości i porządku na terenie obiektu w tym m.in.: a. zamiatanie, b. usuwanie nieczystości Miejscowość Rodzaj obiektu Zakres prac i obowiązków Piaseczna Plac zabaw 1. Przegląd techniczny placu zabaw i wyposażenia przy udziale przedstawiciela Zamawiającego w okresie wiosennym. 2. Bieżąca kontrola placu zabaw i wyposażenia. 3. Wymiana piasku w piaskownicy 1 razy w roku, 4. Bieżące utrzymanie czystości i porządku na placu zabaw w tym m.in.: a. zamiatanie, b. usuwanie nieczystości Siłownia plenerowa 1. Przegląd techniczny wszystkich elementów wyposażenia siłowni dokonany zgodnie z obowiązującymi przepisami w okresie wiosennym przy udziale Zamawiającego 2. Bieżąca kontrola wszystkich elementów wyposażenia siłowni 3. Bieżące utrzymanie czystości i porządku wokół urządzeń siłowni plenerowych, w tym usuwanie liści i zanieczyszczeń, usuwanie złamanych konarów i gałęzi drzew, Miejscowość Rodzaj obiektu Zakres prac i obowiązków Jagodzin Plac zabaw przy Domu Kultury 1. Przegląd techniczny placu zabaw i wyposażenia przy udziale przedstawiciela Zamawiającego w okresie wiosennym. 2. Bieżąca kontrola placu zabaw i wyposażenia. 3. Bieżące utrzymanie czystości i porządku na placu zabaw w tym m.in. usuwanie nieczystości Siłownia plenerowa 1. Przegląd techniczny wszystkich elementów wyposażenia siłowni dokonany zgodnie z obowiązującymi przepisami w okresie wiosennym przy udziale Zamawiającego 2. Bieżąca kontrola wszystkich elementów wyposażenia siłowni 3. Bieżące utrzymanie czystości i porządku wokół urządzeń siłowni plenerowych, w tym usuwanie liści i zanieczyszczeń, usuwanie złamanych konarów i gałęzi drzew, Boisko sportowe ze sztuczną nawierzchnią 1. Przegląd techniczny obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami w okresie wiosennym przy udziale Zamawiającego 2. Bieżąca kontrola wszystkich elementów wyposażenia boiska i nawierzchni, 3. Raz w roku, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym konserwacja nawierzchni sztucznych EPDM, mycie oraz uzupełnianie ubytków 4. Utrzymanie czystości w pomieszczeniu sanitarnym i magazynowym przynależnym do boiska w Jagodzinie 5. Bieżące utrzymanie czystości i porządku na terenie obiektu wraz z miejscami parkingowymi w tym m.in. zamiatanie, usuwanie nieczystości Miejscowość Rodzaj obiektu Zakres prac i obowiązków Węgliniec Plac zabaw przy Szkole Podstawowej 1. Przegląd techniczny placu zabaw i wyposażenia przy udziale przedstawiciela Zamawiającego w okresie wiosennym. 2. Bieżąca kontrola placu zabaw i wyposażenia. 3. Wymiana piasku w piaskownicy 1 razy w roku, 4. Bieżące utrzymanie czystości i porządku na placu zabaw w tym m.in.: a. zamiatanie, b. usuwanie nieczystości 5. Raz w roku, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym konserwacja nawierzchni sztucznych EPDM, mycie oraz uzupełnianie ubytków Siłownia plenerowa 1. Przegląd techniczny wszystkich elementów wyposażenia siłowni dokonany zgodnie z obowiązującymi przepisami w okresie wiosennym przy udziale Zamawiającego 2. Bieżąca kontrola wszystkich elementów wyposażenia siłowni 3. Bieżące utrzymanie czystości i porządku wokół urządzeń siłowni plenerowych, w tym usuwanie liści i zanieczyszczeń, usuwanie złamanych konarów i gałęzi drzew, Boisko sportowe ze sztuczną nawierzchnią przy Zespole Szkół 1. Przegląd techniczny obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami w okresie wiosennym przy udziale Zamawiającego 2. Bieżąca kontrola wszystkich elementów wyposażenia boisk i nawierzchni, 3. Raz w roku, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym konserwacja nawierzchni sztucznych EPDM, mycie oraz uzupełnianie ubytków 4. Bieżące utrzymanie czystości i porządku na terenie obiektu wraz z miejscami parkingowymi w tym m.in.: zamiatanie, usuwanie nieczystości STADION SPORTOWY WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ W WĘGLIŃCU 1. Przegląd techniczny obiektu i wyposażenia przy udziale przedstawiciela Zamawiającego w okresie wiosennym. 2. Bieżąca kontrola obiektu i wyposażenia. Boisko trawiaste główne i boczne 1. Koszenie w okresie od marca do listopada - co najmniej 1 raz na dwa tygodnie oraz w razie potrzeby częściej dla potrzeb przeprowadzenia rozgrywek meczowych , 2. Nawożenie, dosiewanie trawy w terminach nie kolidujących z terminami rozgrywek ligowych, a zapewniających właściwe utrzymanie murawy boisk, 3. Podlewanie murawy boiska głównego w zależności od potrzeb atmosferycznych, 4. Raz w roku w przerwie między rozgrywkami odchwaszczanie i konserwacja murawy z wymianą pól bramkowych. 5. Aeracja w sezonie raz w miesiącu bezwzględnie przed nawożeniem aerator gwiazdkowy do 6cm cała powierzchnia. 6. Bieżące utrzymanie porządku na płycie boisk przed i po meczach - sprzątanie, usuwanie trawy, błota, zanieczyszczeń, itp. 7. Przygotowanie boiska do meczów - malowanie linii, przygotowanie chorągiewek, ustawienie bramek, przed meczami wg harmonogramu rozgrywek, 8. Konserwacja i utrzymanie w sprawności technicznej elementów infrastruktury związanej z płytą boiska (w tym bramki, zadaszenia), Trybuny Bieżące utrzymanie czystości na trybunach, dojściach do trybun, Budynek szatni 1. Przygotowanie obiektu do przeprowadzenia meczów, imprez i zajęć. 2. Bieżące utrzymanie czystości w obiekcie, przed i po meczach, imprezach i zajęciach 3. Udostępnianie obiektu lub pomieszczeń w obiekcie dla użytkowników obiektu zgodnie z zawartymi umowami z Zamawiającym 4. Bieżące utrzymanie budynku szatni , w tym usuwanie awarii, czyszczenie rynien, Bieżnia sportowa Utrzymanie czystości bieżni z EPDM, w tym usuwanie zanieczyszczeń roślinnych, Pozostałe czynności i zadania 1. Przegląd techniczny stadionu i obiektywna stadionie zgodnie z obowiązującymi przepisami w okresie wiosennym przy udziale Zamawiającego 2. Bieżąca kontrola stadionu, obiektów i wszystkich elementów wyposażenia 3. Bieżące utrzymanie czystości i porządku na terenie stadionu i w obiektach 4. Konserwacja i utrzymanie ogrodzenia stadionu, 5. Nadzór na całym obiektem w czasie treningów, zawodów i imprez, 6. Koszenie trawy na terenie poza płytą boiska głównego i bocznego, co najmniej 1 raz na dwa tygodnie , Miejscowość Rodzaj obiektu Zakres prac i obowiązków Ruszów Plac zabaw przy Szkole Podstawowej 1. Przegląd techniczny placu zabaw i wyposażenia przy udziale przedstawiciela Zamawiającego w okresie wiosennym. 2. Bieżąca kontrola placu zabaw i wyposażenia. 3. Bieżące utrzymanie czystości i porządku na placu zabaw w tym m.in.: a. zamiatanie, b. usuwanie nieczystości 4. Raz w roku, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym konserwacja nawierzchni sztucznych EPDM, mycie oraz uzupełnianie ubytków Plac zabaw w parku 1. Przegląd techniczny placu zabaw i wyposażenia przy udziale przedstawiciela Zamawiającego w okresie wiosennym. 2. Bieżąca kontrola placu zabaw i wyposażenia. Siłownia plenerowa w parku i przy Domu Kultury 1. Przegląd techniczny wszystkich elementów wyposażenia siłowni dokonany zgodnie z obowiązującymi przepisami w okresie wiosennym przy udziale Zamawiającego 2. Bieżąca kontrola wszystkich elementów wyposażenia siłowni 3. Bieżące utrzymanie czystości i porządku wokół urządzeń siłowni plenerowych, w tym usuwanie liści i zanieczyszczeń, usuwanie złamanych konarów i gałęzi drzew, Boisko sportowe ze sztuczną nawierzchnią 1. Przegląd techniczny obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami w okresie wiosennym przy udziale Zamawiającego 2. Bieżąca kontrola wszystkich elementów wyposażenia boisk i nawierzchni, 3. Raz w roku, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym konserwacja nawierzchni sztucznych EPDM, mycie oraz uzupełnianie ubytków 4. Utrzymanie czystości, bieżące naprawy oraz konserwacja i przegląd techniczny zgodnie z obowiązującymi przepisami w dwóch kontenerach znajdujących się na boisku ORLIK w Ruszowie 5. Bieżące utrzymanie czystości i porządku na terenie obiektu w tym m.in. zamiatanie, usuwanie nieczystości Rodzaj obiektu Zakres prac i obowiązków PLACE ZABAW Czerwona Woda, Węgliniec, Ruszów, Zielonka, Stary Węgliniec, Piaseczna, Jagodzin, 1. Przegląd techniczny wszystkich elementów wyposażenia placów zabaw dokonany zgodnie z obowiązującymi przepisami co najmniej 1 raz w roku w okresie wiosennym 2. Regularna bieżąca kontrola wszystkich elementów wyposażenia placów zabaw, w tym ogrodzeń, urządzeń zabawowych, elementów małej architektury i nawierzchni, 3. Wymiana pisku w piaskownicach co najmniej 2 razy do roku w terminach uzgodnionym ze Zamawiającym, 4. Bieżąca naprawa i konserwacja wszystkich elementów wyposażenia placów zabaw, elementów małej architektury i ogrodzenia i oświetlenia. 5. Czyszczenie urządzeń zabawowych oraz ich mycie w przypadku wystąpienia ich zabrudzenia, 6. Konserwacja nawierzchni sztucznych, mycie oraz uzupełnianie ubytków w terminach i zakresie uzgodnionym z Zamawiającym - co najmniej 1 raz w roku, 7. Bieżące utrzymanie czystości i porządku na placu zabaw oraz wokół niego, usuwanie liści i zanieczyszczeń w tym usuwanie złamanych konarów i gałęzi drzew oraz koszenie trawy, 8. Zdemontowanie uszkodzonych części urządzeń zabawowych stanowiących zagrożenie dla bezpieczeństwa dzieci (złamane, nadłamane lub ostro wystające, itp.), 9. Zabezpieczenie uszkodzonych urządzeń przed użytkownikami do chwili usunięcia uszkodzeń. 10. W miejscowości Piaseczna bieżące utrzymanie i konserwacja altany ze stołami i ławkami oraz altany na drewno. SIŁOWNIE PLENEROWE Czerwona Woda, Węgliniec, Ruszów, Zielonka, Stary Węgliniec, Piaseczna, Jagodzin, 1. Przegląd techniczny wszystkich elementów wyposażenia siłowni dokonany zgodnie z obowiązującymi przepisami co najmniej 1 raz w roku w okresie wiosennym 2. Regularna bieżąca kontrola wszystkich elementów wyposażenia siłowni i nawierzchni, 3. Bieżąca naprawa i konserwacja wszystkich elementów wyposażenia ( urządzeń ) siłowni 4. Czyszczenie urządzeń oraz ich mycie w przypadku wystąpienia ich zabrudzenia, 5. Bieżące utrzymanie czystości i porządku wokół urządzeń siłowni plenerowych, w tym usuwanie liści i zanieczyszczeń, usuwanie złamanych konarów i gałęzi drzew, 6. Zdemontowanie uszkodzonych części urządzeń siłowni stanowiących zagrożenie dla bezpieczeństwa użytkowników ( złamane , nadłamane lub ostro wystające , itp. ), 7. Zabezpieczenie uszkodzonych urządzeń przed użytkownikami do chwili usunięcia uszkodzeń. BOISKA SPORTOWE ZE SZTUCZNĄ NAWIERZCHNIĄ Węgliniec, Czerwona Woda, Ruszów, Zielonka, Jagodzin, Stary Węgliniec 1. Przegląd techniczny dokonany zgodnie z obowiązującymi przepisami co najmniej 1 raz w roku w okresie wiosennym 2. Bieżąca regularna kontrola wszystkich elementów wyposażenia boisk i nawierzchni, 3. Konserwacja nawierzchni sztucznych EPDM, mycie oraz uzupełnianie ubytków- co najmniej 1 raz w roku, 4. Bieżąca naprawa i konserwacja wszystkich elementów wyposażenia ( urządzeń ) boisk , 5. Czyszczenie urządzeń oraz ich mycie, w tym figur szachowych co najmniej 2 razy w roku 6. Bieżące utrzymanie czystości i porządku całego terenu boisk oraz wokół niego, w tym parkingów, 7. Koszenie trawy na terenie kompleksu boisk oraz wokół niego i wokół parkingu co najmniej 2 razy w miesiącu w okresie od kwietnia do października, 8. Zdemontowanie uszkodzonych części wyposażenia boisk stanowiących zagrożenie dla bezpieczeństwa użytkowników (złamane, nadłamane lub ostro wystające, itp.), 9. Uzupełnianie siatek sportowych oraz piłko chwytów wg potrzeb, 10. Wymiana oraz uzupełnianie w piaskownicach do skoków w dal co najmniej 2 razy do roku w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, 11. Wyczesywanie i piaskowanie nawierzchni kortu tenisowego 2 razy w roku w okresie wiosennym oraz 1 raz w roku dopieszczanie powierzchni kortu, 12. Bieżąca konserwacja i naprawa ogrodzeń boisk oraz elementów małej architektury , 13. Bieżąca konserwacja i naprawa systemu oświetlenia obiektu, 14. Zabezpieczenie uszkodzonych urządzeń przed użytkownikami do chwili usunięcia uszkodzeń. 15. Utrzymanie czystości w pomieszczeniu sanitarnym i magazynowym przynależnym do boiska w Jagodzinie 16. Utrzymanie czystości, bieżące naprawy oraz konserwacja i przegląd techniczny zgodnie z obowiązującymi przepisami w dwóch kontenerach znajdujących się na boisku ORLIK w Ruszowie 17. utrzymanie czystości w pomieszczeniu sanitarnym i magazynowym przynależnym do boiska w Jagodzinie STADION SPORTOWY WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ W WĘGLIŃCU BOISKO TRAWIASTE GŁÓWNE I BOCZNE 1. Nawożenie, dosiewanie trawy w terminach nie kolidujących z terminami rozgrywek ligowych, a zapewniających właściwe utrzymanie murawy boisk, 2. Podlewanie murawy boiska głównego w zależności od potrzeb atmosferycznych , 3. Wykonanie aeracji boiska, piaskowanie oraz wertykulacja raz w roku, uzupełnianie ubytków i odchwaszczanie w terminach nie kolidujących z harmonogramem rozgrywek meczowych, 4. Przygotowanie boiska do meczów - malowanie linii, przygotowanie chorągiewek, ustawienie bramek, przed meczami wg harmonogramu rozgrywek, 5. Bieżące utrzymanie porządku - sprzątanie, usuwanie trawy, błota, zanieczyszczeń, itp. 6. Koszenie w okresie od marca do listopada - co najmniej 1 raz na dwa tygodnie oraz w razie potrzeby częściej dla potrzeb przeprowadzenia rozgrywek meczowych , TRYBUNY 1. Pełny przegląd techniczny zgodnie z obowiązującymi przepisami co najmniej 1 raz w roku w okresie wiosennym, 2. Bieżące przeglądy trybun, 3. Bieżące drobne naprawy urządzeń, konserwacja urządzeń stanowiących wyposażenie trybun, 4. Bieżące utrzymanie czystości na trybunach, dojściach do trybun, BUDYNEK SZATNI 1. Pełny przegląd techniczny zgodnie z obowiązującymi przepisami co najmniej 1 raz w roku w okresie wiosennym , 2. Bieżące przeglądy nie rzadziej niż raz w tygodniu , 3. Bieżące drobne naprawy oraz usuwanie usterek , 4. Przygotowanie obiektu do przeprowadzenia meczów, imprez i zajęć. 5. Posprzątanie obiektu bezpośrednio po zakończeniu rozgrywek meczowych i zakończeniu innych imprez i zajęć 6. Bieżące utrzymanie czystości w obiekcie, 7. Udostępnianie obiektu lub pomieszczeń w obiekcie dla użytkowników obiektu zgodnie z zawartymi umowami z Zamawiającym BIEŻNIA SPORTOWA 1. Przegląd techniczny dokonany zgodnie z obowiązującymi przepisami co najmniej 1 raz w roku w okresie wiosennym 2. Konserwacja nawierzchni sztucznych, mycie oraz uzupełnianie ubytków w terminach i zakresie uzgodnionym ze Zamawiającym, 3. Wymiana oraz uzupełnianie w piaskownicach do skoków w dal co najmniej 2 razy do roku w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, 4. Bieżące utrzymanie oraz konserwacja i nadzór nad sprzętem lekkoatletycznym, POZOSTAŁE WYPOSAŻENIE I POWIERZCHNIE STADIONU 1. Bieżące utrzymanie czystości na i wokół całego obiektu , 2. Koszenie trawy co najmniej 1 raz na dwa tygodnie , 3. Pełny przegląd techniczny zgodnie z obowiązującymi przepisami co najmniej 1 raz w roku w okresie wiosennym obiektu oraz urządzeń znajdujących się na terenie stadionu, 4. Bieżący przegląd , utrzymanie ogrodzenia stadionu, 5. Nadzór na całym obiektem w czasie treningów i innych zawodów i imprez, 6. Przygotowanie obiektu do lekkoatletycznych zawodów sportowych, 7. Bieżące utrzymanie oraz konserwacja i bieżąca naprawa oświetlenia znajdującego się na terenie całego obiektu - stadionu , 8. Bieżące utrzymanie i naprawa garaży blaszanych posadowionych na terenie stadionu, 9. Odchwaszczanie kostki brukowej co najmniej 1 raz do roku, 3. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji w postaci protokołów z przeglądów obiektów i urządzeń wymaganych przepisami prawnymi, dokumentacji z prowadzonej konserwacji i napraw. 4. Wykonawca w ramach świadczonych usług zobowiązany jest do utrzymania czystości we wszystkich w/w pomieszczeniach wraz z zabezpieczeniem środków czystości. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. 8. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 9. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w ilości do 50% zamówienia podstawowego m.in. na bieżące naprawy urządzeń, konserwacja urządzeń stanowiących wyposażenie trybun na boiskach sportowych, bieżące naprawy urządzeń, konserwacja urządzeń stanowiących wyposażenie budynku na stadionie sportowym w Węglińcu i boisku Orlik w Ruszowie boisku sportowym w Czerwonej Wodzie, remonty i naprawy budynku na stadionie sportowym w Węglińcu i boisku Orlik w Ruszowie boisku sportowym w Czerwonej Wodzie, wymiana, uzupełnienie piasku w piaskownicy skoczni w dal na stadionie sportowym w Węglińcu, konserwacja nawierzchni bieżni na stadionie sportowym w Węglińcu, mycie oraz uzupełnianie ubytków, konserwacja, remonty oświetlenia obiektów, odchwaszczanie kostki brukowej na obiektach, uzupełnienie piasku w piaskownicach na placach zabaw, czyszczenie urządzeń zabawowych na placach zabaw w przypadku wystąpienia ich zabrudzenia, naprawa i konserwacja elementów wyposażenia placów zabaw i ogrodzenia, czyszczenie urządzeń siłowni plenerowych oraz ich mycie w przypadku wystąpienia ich zabrudzenia, naprawa i konserwacja urządzeń siłowni plenerowych, naprawa i konserwacja urządzeń i wyposażenia boisk ze sztuczną nawierzchnią, czyszczenie urządzeń i wyposażenia oraz ich mycie w przypadku wystąpienia ich zabrudzenia na boiskach ze sztuczną nawierzchnią, uzupełnianie siatek sportowych oraz piłko chwytów na boiskach ze sztuczną nawierzchnią, 10. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 11.Ustala się następujące warunki płatności. 11.1. Wartość umowy nie może zostać podwyższona w drodze aneksu. 11.2. Płatność za fakturę VAT będzie dokonana przelewem z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy od daty wystawienia faktury VAT.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wegliniec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach