Przetargi.pl
Utrzymanie oświetlenia ulicznego, stanowiącego własność Gminy Bielsko-Biała, w pełnej sprawności technicznej, zapewniającej oświetlenie w okresie od zmroku do świtu.

Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, pl. Ratuszowy
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 4971 851 , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2017-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej
    pl. Ratuszowy 1
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 33 4971 851, fax. -
    REGON: 072181741
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bielsko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie oświetlenia ulicznego, stanowiącego własność Gminy Bielsko-Biała, w pełnej sprawności technicznej, zapewniającej oświetlenie w okresie od zmroku do świtu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie oświetlenia ulicznego, stanowiącego własność Gminy Bielsko-Biała, w pełnej sprawności technicznej, zapewniającej oświetlenie w okresie od zmroku do świtu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Utrzymanie oświetlenia ulicznego, stanowiącego własność Gminy Bielsko-Biała, w pełnej sprawności technicznej, zapewniającej oświetlenie w okresie od zmroku do świtu, polegające w szczególności na: przeglądach, bieżącej konserwacji, eksploatacji oświetlenia ulic, placów, parków, ciągów pieszych, przejść podziemnych, urządzeń energetycznych, a także iluminacji obiektów na terenie Gminy Bielsko-Biała. Zamówieniem objętych ma być 3104 szt. punktów świetlnych i urządzeń energetycznych, wg poniższego zestawienia: 1) punkty świetlne (ulice, place, parki, ciągi piesze) - 2069 szt., 2) punkty świetlne (przejścia podziemne) - 377 szt., 3) punkty świetlne (iluminacja obiektów) - 554 szt., 4) urządzenia energetyczne - 104 szt. 3. Zakres czynności, wraz z użyciem materiałów wykonawcy, obejmuje w szczególności: 1) wymianę źródeł światła, uszkodzonych opraw, 2) dokonywanie przeglądów i oględzin urządzeń energetycznych, określenie ich stanu technicznego. Z przeglądu należy sporządzić zamawiającemu protokół (1 raz na kwartał) z wnioskami o ewentualnej potrzebie przeprowadzenia remontu, naprawy, 3) wykonywanie pomiarów skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, rezystancji uziemień, napięć i obciążeń obwodów oświetleniowych oraz innych wymaganych pomiarów w sposób i z częstotliwością określoną w przepisach szczegółowych oraz na wniosek zamawiającego, 4) systematyczną kontrolę stanu oświetlenia, realizowaną poprzez objazd urządzeń w godzinach ich pracy, potwierdzoną protokołem z objazdu (nie mniej niż 1 raz w miesiącu), 5) zapewnienie całodobowego dyżuru, umożliwiającego przyjmowanie telefonicznych zgłoszeń (od zamawiającego i innych osób, np. mieszkańców, Straży Miejskiej, Policji). Posiadanie komputera wraz z niezbędnym oprogramowaniem systemowym oraz stałego dostępu do Internetu, umożliwiającego współpracę z zamawiającym drogą elektroniczną, 6) zapewnienie, w czasie realizacji umowy, transportu dla potrzeb kontroli stanu oświetlenia przez zamawiającego, 7) usuwanie i zabezpieczenie, przywrócenie ciągłości zasilania, wykonanie dokumentacji zdjęciowej – skutków kolizji drogowych, złych warunków atmosferycznych (wichury, gradobicia i inne), kradzieży, dewastacji i wandalizmu, jeśli dotyczą oświetlenia ulicznego, w czasie nie dłuższym niż 1 godzina od zgłoszenia, 8) naprawa, odbudowa uszkodzonych punktów zapalania (PZ), 9) regulacja czasu pracy oświetlenia (regulacja zegarów), 10) wymiana uszkodzonych kloszy, 11) wymiana dławików w oprawach oświetleniowych, 12) wymiana kondensatorów w oprawach oświetleniowych, 13) wymiana układów zapłonowych, 14) wymiana oprawek, 15) wymiana przewodów w latarniach, 16) wymiana tabliczek słupowych, 17) wymiana uszkodzonych wkładek topikowych w słupach, 18) wymiana podstaw bezpiecznikowych na linii napowietrznej, 19) wymiana przewodów na tablicach oświetleniowych (PZ), 20) wymiana listew zaciskowych, 21) wymiana drzwiczek wnęk słupowych, 22) wymiana i uzupełnianie brakujących opasek słupowych, 23) wymiana odcinków przewodów napowietrznej sieci oświetleniowej, 24) wymiana odcinków przewodów kablowej sieci oświetleniowej, 25) wymiana uszkodzonych zegarów sterujących, 26) wymiana styczników na tablicach oświetlenia ulicznego, 27) mycie kloszy, opraw oświetleniowych: indywidualne w przypadku napraw oraz celowe całych ciągów ulicznych lub pieszych w ramach ustalonego harmonogramu, 28) prostowania pokrzywionych opraw, 29) przekręcania wysięgników do prawidłowej pozycji, 30) pionowania skrzywionych słupów sieci oświetleniowej, 31) lokalizacja uszkodzeń w napowietrznej sieci oświetleniowej, 32) lokalizacja uszkodzeń w kablowej sieci oświetleniowej, 33) naprawa uszkodzeń w napowietrznej sieci oświetleniowej, 34) naprawa uszkodzeń w kablowej sieci oświetleniowej, 35) czyszczenie wnęk słupów oświetleniowych, 36) poprawianie opasek słupowych, 37) wykonanie opisów obwodów na tablicach oświetleniowych, 38) wykonanie opisów obwodów na słupach podziałowych, 39) malowanie słupów stalowych, 40) malowanie wysięgników, 41) malowanie drzwiczek słupowych, 42) pomiar skuteczności ochrony przeciwpożarowej (przy przeglądach), 43) pomiar rezystancji izolacji kablowej (przy przeglądach i po każdej naprawie), 44) pomiar natężenia oświetlenia – dokonywany raz w roku, 45) przygotowanie miejsc pracy i dopuszczenia do pracy, 46) uzupełnianie braków spowodowanych przez kradzieże i akty wandalizmu (oprawy, drzwiczki, itp.), 47) wymianę źródeł światła do projektorów, 48) wymianę w oprawach jarzeniowych świetlówek, 49) jednokrotne mycie szyb projektorów, 50) wymianę opraw w przejściach podziemnych oprawa II kl. izolacji, 51) wymianę projektorów zabudowanych w gruncie, 52) wymianę projektorów zabudowanych na elewacji budynku, 53) zagospodarowanie i utylizację odpadów niebezpiecznych na koszt wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta przetargowa (w oryginale); 2. Wycena usługi (w oryginale); 3. Pełnomocnictwo (w oryginale) do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcja, spółki cywilne) o przedmiotowe zamówienie, określające zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie); 4. Upoważnienie (pełnomocnictwo) (w oryginale bądź potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii) do podpisania oferty, dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych wykonawcy; 5. Zobowiązanie innych podmiotów (w oryginale), w formie pisemnej, do oddania wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w celu udowodnienia zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – w przypadku, gdy wykonawca wskaże, że będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, zgodnie z art. 22a ust. 1 ustawy Pzp; 6. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w oryginale), w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach