Przetargi.pl
„Utrzymanie oświetlenia ulicznego, stanowiącego własność gminy Bielsko-Biała, w pełnej sprawności technicznej, zapewniającej oświetlenie w okresie od zmroku do świtu”

Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, pl. Ratuszowy
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 4971 851 , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-01-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej
    pl. Ratuszowy 1
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 33 4971 851, fax. -
    REGON: 07218174100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bielsko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Utrzymanie oświetlenia ulicznego, stanowiącego własność gminy Bielsko-Biała, w pełnej sprawności technicznej, zapewniającej oświetlenie w okresie od zmroku do świtu”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie oświetlenia ulicznego, stanowiącego własność Gminy Bielsko-Biała, w pełnej sprawności technicznej, zapewniającej oświetlenie w okresie od zmroku do świtu. 2. Realizacja usługi polegać będzie w szczególności na przeglądach i bieżącej konserwacji punktów świetlnych i urządzeń energetycznych zlokalizowanych na ulicach, placach, w parkach, ciągach pieszych, przejściach podziemnych, a także iluminacji obiektów na terenie Gminy Bielsko-Biała. 3. Zamówieniem objętych ma być 3 866 szt. punktów świetlnych i urządzeń energetycznych, w tym: 1) punkty świetlne (ulice, place, parki, ciągi piesze) – 2 791 szt. 2) punkty świetlne (przejścia podziemne) – 378 szt. 3) punkty świetlne (iluminacja obiektów) – 599 szt. 4) urządzenia energetyczne – 98 szt. 4. Zakres czynności, wraz z użyciem materiałów Wykonawcy, obejmuje w szczególności: 1) wymianę źródeł światła, uszkodzonych opraw; 2) dokonywanie przeglądów i oględzin urządzeń energetycznych, określenie ich stanu technicznego. Z przeglądu należy sporządzić Zamawiającemu protokół (1 raz na kwartał) z wnioskami o ewentualnej potrzebie przeprowadzenia remontu, naprawy; 3) wykonywanie pomiarów skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, rezystancji uziemień, napięć i obciążeń obwodów oświetleniowych oraz innych wymaganych pomiarów w sposób i z częstotliwością określoną w przepisach szczegółowych oraz na wniosek Zamawiającego; 4) systematyczną kontrolę stanu oświetlenia, realizowaną poprzez objazd urządzeń w godzinach ich pracy, potwierdzoną protokołem z objazdu (nie mniej niż 1 raz w miesiącu); 5) zapewnienie całodobowego dyżuru, umożliwiającego przyjmowanie telefonicznych zgłoszeń (od Zamawiającego i innych osób, np. mieszkańców, Straży Miejskiej, Policji). Posiadanie komputera wraz z niezbędnym oprogramowaniem systemowym oraz stałego dostępu do Internetu, umożliwiającego współpracę z Zamawiającym drogą elektroniczną; 6) zapewnienie, w czasie realizacji umowy, transportu dla potrzeb kontroli stanu oświetlenia przez Zamawiającego; 7) usuwanie i zabezpieczenie, przywrócenie ciągłości zasilania, wykonanie dokumentacji zdjęciowej - skutków kolizji drogowych, złych warunków atmosferycznych (wichury, gradobicia i inne), kradzieży, dewastacji i wandalizmu, jeśli dotyczą oświetlenia ulicznego, w czasie nie dłuższym niż 1 godzina od zgłoszenia; 8) naprawa, odbudowa uszkodzonych punktów zapalania (PZ); 9) regulacja czasu pracy oświetlenia (regulacja zegarów); 10) wymiana uszkodzonych kloszy; 11) wymiana dławików w oprawach oświetleniowych; 12) wymiana kondensatorów w oprawach oświetleniowych; 13) wymiana układów zapłonowych; 14) wymiana oprawek; 15) wymiana przewodów w latarniach; 16) wymiana tabliczek słupowych; 17) wymiana uszkodzonych wkładek topikowych w słupach; 18) wymiana podstaw bezpiecznikowych na linii napowietrznej; 19) wymiana przewodów na tablicach oświetleniowych (PZ); 20) wymiana listew zaciskowych; 21) wymiana drzwiczek wnęk słupowych; 22) wymiana i uzupełnianie brakujących opasek słupowych; 23) wymiana odcinków przewodów napowietrznej sieci oświetleniowej; 24) wymiana odcinków przewodów kablowej sieci oświetleniowej; 25) wymiana uszkodzonych zegarów sterujących; 26) wymiana styczników na tablicach oświetlenia ulicznego; 27) mycie kloszy, opraw oświetleniowych: indywidualnie w przypadku napraw oraz celowe całych ciągów ulicznych i pieszych w ramach ustalonego harmonogramu; 28) wycinka gałęzi drzew, które zasłaniają oprawy oświetlenia ulicznego; 29) prostowania pokrzywionych opraw; 30) przekręcania wysięgników do prawidłowej pozycji; 31) pionowania skrzywionych słupów sieci oświetleniowej; 32) lokalizacja uszkodzeń w napowietrznej sieci oświetleniowej; 33) lokalizacja uszkodzeń w kablowej sieci oświetleniowej; 34) naprawa uszkodzeń w napowietrznej sieci oświetleniowej; 35) naprawa uszkodzeń w kablowej sieci oświetleniowej; 36) czyszczenie wnęk słupów oświetleniowych; 37) poprawianie opasek słupowych; 38) wykonanie opisów obwodów na tablicach oświetleniowych; 39) wykonanie opisów obwodów na słupach podziałowych; 40) malowanie słupów stalowych; 41) malowanie wysięgników; 42) malowanie drzwiczek słupowych; 43) pomiar skuteczności ochrony przeciwpożarowej (przy przeglądach); 44) pomiar rezystancji izolacji kablowej (przy przeglądach i po każdej naprawie); 45) pomiar natężenia oświetlenia – dokonywany raz w roku; 46) przygotowanie miejsc pracy i dopuszczenia do pracy; 47) uzupełnianie braków spowodowanych przez kradzieże i akty wandalizmu (oprawy, drzwiczki, słupy itp.); 48) wymianę źródeł światła do projektorów; 49) wymianę w oprawach jarzeniowych świetlówek; 50) jednokrotne mycie szyb projektorów; 51) wymianę opraw w przejściach podziemnych oprawa II kl. Izolacji; 52) wymianę projektorów zabudowanych w gruncie; 53) wymianę projektorów zabudowanych na elewacji budynku; 54) zagospodarowanie i utylizację odpadów niebezpiecznych na koszt Wykonawcy. 5. Świadczenie usług wykonywane będzie w obrębie granic administracyjnych Gminy Bielsko-Biała na obiektach wyszczególnionych w Wykazie miejsc świadczenia usługi stanowiącym Załącznik 5 do SIWZ, który zostanie opublikowany na stronie internetowej Zamawiającego w formacie .pdf.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta przetargowa (w oryginale). 2. Oświadczenie dotyczące wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (w oryginale), o którym mowa w Części III pkt. VIII ppkt. 9 SIWZ stanowiące Załącznik nr 1a do SIWZ – będzie ono stanowiło załącznik do oferty. 3. Pełnomocnictwo (w oryginale) do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcja, spółki cywilne) o przedmiotowe zamówienie, określające zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie). 4. Upoważnienie (pełnomocnictwo) (w oryginale bądź potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii) do podpisania oferty, dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych Wykonawcy. 5. Zobowiązanie innych podmiotów (w oryginale), w formie pisemnej, do oddania Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w celu udowodnienia Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – w przypadku, gdy Wykonawca wskaże, że będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, zgodnie z art. 22a ust. 1 ustawy Pzp. 6. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w oryginale), w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp - Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zamieszczony zostanie na stronie internetowej wraz z informacją, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach