Przetargi.pl
Utrzymanie, opróżnianie i podstawianie koszy ulicznych na odpady w rejonach I i II na terenie miasta Lublin w pasach drogowych

Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-071 Lublin, ul. Wieniawska 14
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 466 5700 , fax. 81 466 5701
  • Data zamieszczenia: 2011-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie
    ul. Wieniawska 14 14
    20-071 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 466 5700, fax. 81 466 5701
    REGON: 06077887900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdm.bip.lublin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gminna jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie, opróżnianie i podstawianie koszy ulicznych na odpady w rejonach I i II na terenie miasta Lublin w pasach drogowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A. Zakres zamówienia dla każdego z rejonów obejmuje: 1.Opróżnianie koszy ulicznych na odpady ustawionych w pasach drogowych. 2.Prowadzenie opróżniania w sposób nie powodujący zanieczyszczania okolicznych terenów zielonych, jezdni i chodników. 3.Zbieranie i wywóz nieczystości zgromadzonych obok kosza, łącznie z posprzątaniem terenu w promieniu 5 m od kosza. 4.Opróżnianie koszy ulicznych na odpady w trybie interwencyjnym, tj. w ciągu 2 godzin od telefonicznego powiadomienia przez przedstawiciela Zamawiającego lub Straż Miejską Miasta Lublin, w przypadku zaistnienia takiej konieczności. 5.Podstawienie w czasie trwania umowy w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w pasie drogowym, maksymalnie 50 sztuk estetycznych koszy ulicznych (tj. będących w dobrym stanie sanitarno - technicznym), o pojemności 40-50 l, stanowiących własność Wykonawcy, w terminie 3 dni roboczych od daty pisemnego zgłoszenia przez Zamawiającego i opróżnianie ich z częstotliwością od minimum 3 razy w tygodniu do maksymalnie 3 razy na dobę. 6.Podstawienie w czasie trwania umowy w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w pasie drogowym, maksymalnie 15 sztuk estetycznych koszy ulicznych (tj. będących w dobrym stanie sanitarno - technicznym), o pojemności 51 - 120 l, stanowiących własność Wykonawcy, w terminie 3 dni roboczych od daty pisemnego zgłoszenia przez Zamawiającego i opróżnianie ich z częstotliwością od minimum 1 raz na dobę do maksymalnie 3 razy na dobę. 7.Podstawienie w czasie trwania umowy w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w pasie drogowym, maksymalnie 10 sztuk estetycznych koszy ulicznych (tj. będących w dobrym stanie sanitarno - technicznym), o pojemności 121 - 240 l, stanowiących własność Wykonawcy, w terminie 3 dni roboczych od daty pisemnego zgłoszenia przez Zamawiającego i opróżnianie ich z częstotliwością od minimum 1 raz na dobę do maksymalnie 3 razy na dobę. 8.Uzupełnienie brakujących koszy (np. skradzionych, zdewastowanych itp.) w ciągu 4 godzin od chwili zgłoszenia przedstawiciela Zamawiającego. 9.Usuwanie na zgłoszenie Zamawiającego pozostałości po zniszczonych koszach oraz koszy, które nie nadają się do naprawy i dalszego użytkowania. 10.W przypadku stwierdzenia przemieszczenia kosza przez osoby trzecie w inne miejsce, poinformowanie o tym przedstawiciela Zamawiającego oraz ustawienie kosza w jego pierwotne położenie. 11.Utrzymanie koszy tj. dokonywanie bieżącej naprawy i konserwacji koszy ulicznych w zakresie uzgodnionym z przedstawicielem Zamawiającego, a w szczególności: 11.1.Systematyczne mycie i czyszczenie koszy, szczególnie podczas upałów. 11.2.Malowanie całych koszy lub ich wybranych elementów. 11.3.Prostowanie wygiętych elementów i całych pojemników. 11.4.Ponowne zamontowanie elementów oderwanych od koszy. 11.5.Ponowne zamontowanie koszy wyrwanych. 12.Zapewnienie przez Wykonawcę powierzchni i warunków do przechowywania metalowych wkładów do betonowych koszy ulicznych oraz metalowych elementów koszy, stanowiących wyposażenie koszy ulicznych na odpady, których właścicielem jest Zamawiający. 13.Telefoniczne, bieżące informowanie przedstawiciela Zamawiającego o: 13.1.Brakach w koszach na odpady. 13.2.Uszkodzeniach utrzymywanych koszy na odpady. 13.3.Stwierdzonych przepełnieniach koszy na odpady, zaobserwowanych uszkodzeniach koszy ulicznych na odpady. B. Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wykonanie zamówienia w poszczególnych rejonach wg podziału: 1. Część 1 - Rejon I miasta Lublin, którego granice stanowią: granica miasta - al. Warszawska - al. Solidarności - ul. Dolna 3 Maja, ul. 3 maja - Plac Litewski - ul. Krakowskie Przedmieście - ul. Kapucyńska - Plac Wolności - ul. Bernardyńska - ul. Zamojska - al. Unii Lubelskiej - ul. Fabryczna - ul. Wolska - ul. Kunickiego - ul. Abramowicka - granica miasta; w skład rejonu nie wchodzą: ul. Dolna 3 Maja, ul. 3 Maja, Plac Litewski, ul. Krakowskie Przedmieście, ul. Kapucyńska, Plac Wolności, ul. Bernardyńska, ul. Wolska, ul. Kunickiego, ul. Abramowicka. 2.Część 2 - Rejon II miasta Lublin, którego granice stanowią: granica miasta - al. Warszawska - al. Solidarności - ul. Dolna 3 Maja, ul. 3 maja - Plac Litewski - ul. Krakowskie Przedmieście - ul. Kapucyńska - Plac Wolności - ul. Bernardyńska - ul. Zamojska - al. Unii Lubelskiej - ul. Fabryczna - ul. Wolska - ul. Kunickiego - ul. Abramowicka - granica miasta; w skład rejonu nie wchodzą: al. Warszawska, al. Solidarności, ul. Zamojska, al. Unii Lubelskiej, ul. Fabryczna.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wnoszenia wadium przez wykonawców

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdm.bip.lublin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach