Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Łabunie w okresie od 01 lipca 2016 r. do 30 czerwca 2018 r

Gmina Łabunie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-437 Łabunie, ul. Zamojska 50
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6113019 , fax. 084 6113026
  • Data zamieszczenia: 2016-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łabunie
    ul. Zamojska 50 50
    22-437 Łabunie, woj. lubelskie
    tel. 084 6113019, fax. 084 6113026
    REGON: 00053801800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.labunie.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Łabunie w okresie od 01 lipca 2016 r. do 30 czerwca 2018 r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest: świadczenie usługi w zakresie odbioru, wywozu, utylizacji i zagospodarowania odpadów komunalnych z ok. 1600 nieruchomości zamieszkałych (średnio 18 nieruchomości na 1km2 ) o zabudowie jednorodzinnej i wielorodzinnej ( zamieszkanych przez ok. 146 osób) z terenu Gminy Łabunie w okresie od 01.07.2016 r. do 30.06.2018 r. Szczegółowy wykaz nieruchomości objętych zamówieniem z liczbą zamieszkałych osób na każdej nieruchomości, Wykonawca otrzyma w dniu zawarcia umowy. Dane dotyczące Gminy Łabunie istotne z punktu widzenia zamówienia: - obszar Gminy Łabunie wynosi 87,48 km2, - w skład Gminy Łabunie wchodzi 13 miejscowości: Łabuńki Pierwsze, Mocówka, Barchaczów , Bródek, Dąbrowa, Łabuńki Drugie, Łabunie, Wólka Łabuńska , Ruszów, Ruszów-Kolonia, Wierzbie, Majdan Ruszowski, Łabunie-Reforma , - liczba osób zamieszkałych na terenie gminy wg stanu na dzień 30.04.2016 r. - 6446. Szacunkowa masa odpadów, które mogą zostać odebrane i zagospodarowane w czasie trwania zamówienia to: 876 Mg odpadów zmieszanych i 754 Mg odpadów selektywnie zebranych. Pojemniki wrzutowe i worki, w ustalonym dniu odbioru odpadów w poszczególnych miejscowościach mieszkańcy będą dostarczać do ciągów komunikacyjnych. Dane dotyczące ilości nieruchomości z których będą odbierane odpady komunalne oraz szacunkowej masy tych odpadów, mogą ulec zmianie w wyniku zasiedlenia nowych budynków lub wyludnienia oraz w wyniku ograniczania wytwarzania odpadów przez mieszkańców. Z tytułu zmniejszenia ilości odebranych odpadów Wykonawcy nie będą przysługiwały jakiekolwiek roszczenia. Szczegółowy wykaz nieruchomości objętych zamówieniem Wykonawca otrzyma w dniu zawarcia umowy. Odpady zmieszane będą gromadzone w pojemnikach o pojemności 120 i 240 litrów, a odpady segregowane w workach o pojemności 60, 80 i 120 litrów o różnej kolorystyce. Określone ilości odpadów służą wyłącznie jako informacje umożliwiające Wykonawcy oszacowanie ilości odpadów powstających w trakcie realizacji zamówienia. Rzeczywista ilość odpadów objętych przedmiotem zamówienia może być odmienna (mniejsza bądź większa) od wyżej wymienionych ilości podanych przez Zamawiającego i nie będzie stanowić jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. Wykonawca na podstawie w/w informacji zobowiązany jest do prawidłowego oszacowania ilości odpadów objętych przedmiotem zamówienia. 3.2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i zagospodarowania całej ilości odpadów komunalnych przekazanych przez wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych, w tym: a) zmieszanych odpadów komunalnych b) opakowań wielomateriałowych, c) papieru i tektury, d) szkła (z podziałem na kolorowe i bezbarwne), e) tworzywa sztucznego, f) odpadów ulegających biodegradacji, w tym odpadów opakowaniowych ulegających biodegradacji oraz odpadów zielonych, g) zużytych baterii i akumulatorów, h) zużytych opon, i) chemikaliów , j) przeterminowanych leków, k) mebli i innych odpadów wielkogabarytowych, l) metali (puszki aluminiowe po napojach, piwie itp.), ł) zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, m) odpadów budowlanych i rozbiórkowych powstałych w wyniku drobnych prac remontowych nie wymagających zgłoszenia lub pozwolenia na budowę. n) popiołu paleniskowego 2) Wykonawca zobowiązany jest do odbierania bezpośrednio z terenu ok. 1600 nieruchomości zamieszkałych następujących frakcji odpadów komunalnych z częstotliwością: a) raz w miesiącu - odpady zmieszane gromadzone w pojemnikach b) raz na dwa miesiące - odpady selektywnie zebrane gromadzone w workach takie jak: szkło bezbarwne - worek biały ,szkło kolorowe - worek zielony,odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych i wielomateriałowe - worek żółty, metale - worek różowy, papier i tektura - worek niebieski , odpady ulegające biodegradacji w tym odpady zielone - worek czarny ( jedynie w sytuacji gdy na nieruchomości nie ma możliwości posiadania kompostownika ) c) w okresie grzewczym (październik - maj) - zimnego popiołu paleniskowego - worek szary d) cztery razy w ciągu trwania zamówienia, w okresie wiosennym i jesiennym: meble i inne odpady wielkogabarytowe, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, zużyte opony, baterie i akumulatory, chemikalia - wystawione poza teren nieruchomości w miejsce umożliwiające swobodny do nich dojazd, e) na indywidualne zgłoszenie właściciela nieruchomości odbieranie odpadów budowlano-remontowych i rozbiórkowych do pojemnika podstawionego na nieruchomość przez Wykonawcę, d) na zgłoszenie apteki w Łabuniach, odbiór przeterminowanych leków w godzinach pracy apteki, zbieranych do pojemnika podstawionego przez Wykonawcę na czas trwania umowy , f) na zgłoszenie wskazanych czterech punktów użyteczności publicznej z terenu gminy Łabunie, odbiór zużytych baterii w godzinach pracy tych punktów, zbieranych do pojemników podstawionych przez Wykonawcę na czas trwania umowy. 3.3) Wykonawca zobowiązany jest w ramach wynagrodzenia do: a) wyposażenia nieruchomości zamieszkałych na czas trwania umowy, w plastikowe pojemniki z klapą, posiadające boczne kółka, przeznaczone do zbierania odpadów zmieszanych, w ilości i o pojemności określonej w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Łabunie - wraz z utrzymaniem ich w należytej czystości i w pełnej sprawności technicznej, b) dostarczania worków przeznaczonych do gromadzenia poszczególnych rodzajów odpadów komunalnych selektywnie zbieranych, wykonanych z folii polietylowej LDPE , oznaczonych w następujący sposób: worek biały o pojemności 80 l z napisem Szkło bezbarwne,worek zielony o pojemności 80 l z napisem Szkło kolorowe, worek żółty o pojemności 120 l z napisem Opakowania z tworzyw sztucznych i wielomateriałowe, worek różowy o pojemności 80 l z napisem Metale, worek niebieski o pojemności 80 l z napisem Papier, worek czarny o pojemności 120 l z napisem Bio-odpady, worek szary o pojemności 60 l z napisem Popiół. Uwaga: Kolory worków zostały przypisane przykładowo. c) ustawienia do dnia 1.07.2016r. na czas trwania umowy, w aptece w Łabuniach przy ul. Orzechowej 10 oznakowanego pojemnika typu foka lub równoważny o pojemności min. 5 l do selektywnego zbierania przeterminowanych leków, d) ustawienia do dnia 1.07.2016r. na czas trwania umowy, pojemników o pojemności min. 5 l każdy, do selektywnego zbierania zużytych baterii w: budynku wielofunkcyjnym w Łabuniach przy ul. Orzechowej 10 - dwóch pojemników, oraz w Urzędzie Gminy Łabunie, Szkole Podstawowej w Łabuniach, Łabuńkach Pierwszych i Ruszowie - po jednym pojemniku. Każdy pojemnik powinien być oznakowany zgodnie z jego przeznaczeniem i zaopatrzony w małe otwory wrzutowe. e) odbioru w III kwartale 2016 r. odpadów selektywnie zebranych w workach, które właściciel nieruchomości otrzymał od poprzedniego Wykonawcy usługi. f) doposażenia nieruchomości w dodatkowy pojemnik/i/ lub worek (worki), bądź wymiany pojemnika na większy - w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego lub właściciela nieruchomości, takiej konieczności. W przypadku zgłoszenia dokonanego przez właściciela nieruchomości, o fakcie należy niezwłocznie powiadomić Zamawiającego. 4) Pojemniki oraz pierwszą partię worków ( po 7 szt. ) należy dostarczyć właścicielom nieruchomości przed dniem 01 lipca 2016 r. Kolejne worki muszą zostać dostarczone właścicielom nieruchomości przy każdym kolejnym odbiorze zbieranych w nich odpadów (na wymianę : worek pusty za worek pełny odebrany tego samego koloru ) . 5) Szacowana ilość pojemników i worków na odpady : pojemniki plastikowe o pojemności 120 l - ok. 1232 szt., pojemniki plastikowe o pojemności 240 l - ok. 377 szt., worki o pojemności 120 l w kolorze żółtym - ok. 19 000 szt., worki o pojemności 80 l w kolorze niebieskim - ok. 19 000 szt., worki o pojemności 80 l w kolorze różowym- ok. 19 000 szt., worki o pojemności 120 l w kolorze czarnym - ok. 19 000 szt., Worki o pojemności 80 l w kolorze białym - ok. 19 000 szt., Worki o pojemności 80 l w kolorze zielonym - ok. 19 000 szt., Worki o pojemności 60 l w kolorze szarym - ok. 80 000 szt. 6) Ilości pojemników i worków zostały oszacowane przez Zamawiającego i stanowią ilość orientacyjną mającą być pomocną przy ustalaniu ceny ofertowej. Zamawiający zastrzega jednak, iż rzeczywista ilość pojemników i worków objętych przedmiotem zamówienia może być odmienna (mniejsza bądź większa) od wyżej wymienionych ilości podanych w SIWZ.; Kolory worków zostały poddane przykładowo. 7) Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów z poszczególnych nieruchomości zgodnie z ustalonym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem wywozu. Wykonawca jest obowiązany do przedstawienia harmonogramu wywozu odpadów w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy , a następnie w ciągu 7 dni od dnia przekazania informacji przez Zamawiającego o jego akceptacji, dostarczy harmonogram właścicielom nieruchomości. Za dostarczenie harmonogramu należy uznać jego pozostawienie w skrzynce pocztowej lub razem z workami na odpady segregowane. Wszelkie zmiany harmonogramu będą wymagały zgody Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia zmienionych harmonogramów do każdej nieruchomości objętej odbiorem odpadów komunalnych. W sytuacjach nadzwyczajnych (jak np. nieprzejezdność lub zamknięcie drogi), gdy nie jest możliwa realizacja usługi zgodnie z umową, sposób i termin odbioru będzie każdorazowo uzgodniony pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą i może polegać w szczególności na wyznaczeniu innych terminów ich odbioru. W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. 8) Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości Wykonawca powinien realizować w godzinach 7.00-20.00. 9) Wykonawca jest zobowiązany do porządkowania terenu zanieczyszczonego odpadami komunalnymi i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników, worków, pojazdów w trakcie realizacji usługi wywozu. 10) Wykonawca jest obowiązany do realizacji reklamacji (nieodebranie z nieruchomości odpadów zgodnie z harmonogramem, niedostarczenie pojemników na odpady zmieszane lub worków na odpady segregowane itp.) w przeciągu 36 godzin od otrzymania zawiadomienia e-mailem lub telefonicznie od Zamawiającego. Wykonanie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić e-mailem lub telefonicznie na adres Zamawiającego. 11) System odbierania odpadów komunalnych nie obejmuje odpadów powstających w wyniku prowadzenia działalności gospodarczej. 12) Wykonawca zobowiązany jest do: a) utworzenia i obsługi z dniem 01. 07.2016 r., stacjonarnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zlokalizowanego na terenie Gminy Łabunie lub w odległości nie większej niż 20 km od granicy, którejkolwiek miejscowości Gminy Łabunie, do którego co najmniej dwa razy w tygodniu w godzinach 9.00 - 17.00, właściciele nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Łabunie będą mogli dostarczyć selektywnie zebrane następujące rodzaje odpadów : meble i inne odpady wielkogabarytowe, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, zużyte opony, baterie i akumulatory, chemikalia. Informację o miejscu działania PSZOK oraz terminach w jakich można dostarczać w/w rodzaje odpadów, Wykonawca przekaże właścicielom nieruchomości razem z harmonogramem odbioru odpadów z nieruchomości. Punkt powinien być: zabezpieczony przed wejściem osób nieupoważnionych, wyposażony w pojemniki lub urządzenia przeznaczone do gromadzenia poszczególnych frakcji odpadów posiadające zabezpieczenia przed emisją zanieczyszczeń do gruntu i atmosfery. Wykonawca będzie prowadzić rejestr zawierający informacje pozwalające zidentyfikować rodzaj i ilość odpadów oraz nieruchomość, z której zostały dostarczone. b) wywozu i zagospodarowania zbieranych odpadów. Wykonawca zobowiązany jest do wkalkulowania w cenę oferty, kosztu realizacji powyższego obowiązku. 13) Wykonawca jest zobowiązany do ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych na legalizowanej wadze i przechowywania dokumentacji i pomiarów do wglądu Zamawiającego przez okres wykonywania zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie z przepisami ustawy o odpadach oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach i przekazywania kopii dokumentacji Zamawiającemu w terminie do 7 dnia następnego miesiąca. 14) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia i przekazywania co miesiąc w terminie do 7 dnia następnego miesiąca Zamawiającemu, ewidencji nieruchomości z których zostały odebrane zmieszane i selektywnie zebrane odpady. 15) Wykonawca zobowiązany jest kontrolować realizowane przez właściciela nieruchomości obowiązki w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, a w przypadku ich niedopełnienia Wykonawca zobowiązany jest przyjąć odpady jako zmieszane odpady komunalne i niezwłocznie pisemnie powiadomić o tym Zamawiającego, nie później niż w ciągu 3 dni(art. 9f ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach). Do informacji Wykonawca zobowiązany będzie załączyć dokumentację filmową lub zdjęciową umożliwiającą identyfikację nieruchomości z rejestracją daty i godziny. 16) Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, pozostałości z sortowania odpadów komunalnych oraz odpadów zielonych do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK) wskazanej w Planie gospodarki odpadami dla województwa lubelskiego 2017, oraz do przekazywania selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r., o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.). 17) Wykonawca zobowiązany jest spełniać warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości ( Dz. U z 2013 r. poz. 122 ) między innymi: posiadać bazę magazynowo - transportową usytuowaną w odległości nie większej niż 60 km od granicy Gminy Łabunie, na terenie, do którego posiada tytuł prawny. Baza magazynowo - transportowa musi spełniać następujące warunki: a) teren bazy magazynowo - transportowej musi być zabezpieczony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym, b) miejsce przeznaczone do parkowania pojazdów musi być zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu, c) miejsce magazynowania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych musi być zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone przed działaniem czynników atmosferycznych, d) teren bazy musi być wyposażony w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych, pochodzących z terenu bazy zgodnie z wymogami określonymi przepisami ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. - Prawo wodne (tekst. Jedn. Dz. U. z 2015 r. poz. 469 z późn. zm.), e) baza magazynowo - transportowa musi być wyposażona w miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów, pomieszczenie socjalne dla pracowników odpowiadające ilości zatrudnionych osób, miejsce do magazynowania selektywnie zebranych odpadów z grupy odpadów komunalnych oraz legalizowaną samochodową wagę najazdową - w przypadku, gdy na terenie bazy następuje magazynowanie odpadów, f) na terenie bazy magazynowo - transportowej powinien znajdować się także punkt bieżącej konserwacji i napraw pojazdów oraz miejsce do mycia i dezynfekcji pojazdów, o ile czynności te nie są wykonywane przez uprawnione podmioty zewnętrzne poza terenem bazy magazynowo - transportowej. Część transportowa oraz część magazynowa bazy mogą znajdować się na oddzielnych terenach, przy jednoczesnym spełnieniu powyższych warunków. g) posiadać na terenie bazy magazynowo - transportowej urządzenia do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych przed ich transportem do miejsc przetwarzania - urządzenia należy utrzymywać we właściwym stanie technicznym i sanitarnym, 18) Wykonawca zobowiązany jest posiadać co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych oraz co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, a także co najmniej jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej oraz samochód dostawczy lub terenowy przystosowany do odbioru odpadów komunalnych z możliwością wjazdu na drogi gminne o szerokości od 2,4m do 3,0 m i masie rzeczywistej do 5 ton. 19) Pojazdy muszą spełniać następujące warunki: a) posiadać trwale i czytelnie oznakowane w widocznym miejscu nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu podmiotu odbierającego odpady komunalne, b) być zarejestrowane i dopuszczone do ruchu oraz posiadać aktualne badania techniczne i świadectwa dopuszczenia do ruchu zgodnie z przepisami o ruchu drogowym, c) być wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników, d) wyposażone w monitoring bazujący na systemie pozycjonowania satelitarnego (GPS) umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postoju oraz czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów, e) konstrukcja pojazdów musi zabezpieczać przed niekontrolowanym wydostaniem się na zewnątrz odpadów, podczas ich magazynowania, przeładunku, a także transportu oraz minimalizować oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady. 20) Wykonawca musi utrzymywać odpowiedni stan sanitarny pojazdów i urządzeń poprzez wykonywanie następujących czynności: a) mycie i dezynfekcję z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego, nie rzadziej niż raz na miesiąc, a w okresie letnim nie rzadziej niż raz na 2 tygodnie. Wykonawca winien posiadać aktualne dokumenty potwierdzające wykonanie czynności, b) opróżnianie pojazdów z odpadów i parkowanie na koniec każdego dnia roboczego wyłącznie na terenie bazy magazynowo - transportowej, c) dopuszcza się wyposażenie pojazdów w urządzenie do ważenia odpadów komunalnych. 21) Zakazuje się Wykonawcy mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Łabunie. 22) W przypadku stwierdzenia, że usługi wykonywane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy z naliczeniem kary umownej. 23) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zniszczenie lub uszkodzenie pojemników do gromadzenia odpadów przekazanych właścicielom nieruchomości, powstałych w związku z realizacją przedmiotu umowy i w przypadku jego trwałego uszkodzenia dokonać wymiany na wolny od wad. 24) Na żądanie Zamawiającego, na czas trwania umowy, Wykonawca będzie zobowiązany zainstalować na wskazanym mu stanowisku komputerowym będącym własnością Zamawiającego oprogramowanie umożliwiające bieżącą kontrolę pracy sprzętu wykorzystywanego przez Wykonawcę. 25) na żądanie Zamawiającego na czas trwania umowy, Wykonawca będzie zobowiązany zainstalować i użytkować na własnym sprzęcie przekazane oprogramowanie ewidencyjno-sprawozdawcze z realizacji usługi w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych. 3.4 Obowiązki Wykonawcy: 1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 2) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu umowy przy zachowaniu należytej staranności zgodnie z przepisami prawa w szczególności: - ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst. Jedn. Dz. U. z 2016r. poz. 250 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21) i przepisami wykonawczymi, ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 672) wraz z przepisami wykonawczymi, ustawy z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2015r. poz. 1688 ), ustawy z dnia 24 kwietnia 2009 r. o bateriach i akumulatorach (Dz. U. z 2015r., poz. 687 z późn. zm), Plan gospodarki odpadami województwa lubelskiego 2017 (uchwała Nr XXIV/396/12 Sejmiku Województwa Lubelskiego z dnia 30 lipca 2012r.), Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Łabunie. 3)Wykonawca w okresie obowiązywania umowy zobowiązany jest dążyć do osiągnięcia poziomu recyklingu i przygotowania do ponownego użycia następujących frakcji odpadów komunalnych: papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła oraz poziom recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami innych niż niebezpieczne odpadów budowlanych i rozbiórkowych w wysokości określonej w przepisach rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 645). 4) Wykonawca w okresie obowiązywania umowy jest zobowiązany ograniczyć masę odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania do wysokości określonej w przepisach rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz. U. z 2012 r. poz. 676), 5) Wykonawca, zgodnie z art. 9 lit. n ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2016 r. poz. 250), zobowiązany jest do sporządzania półrocznych sprawozdań i przekazywania ich Wójtowi Gminy Łabunie w terminie do końca miesiąca następującego po upływie półrocza, którego dotyczy wraz z dokumentami sporządzanymi na potrzeby ewidencji odpadów oraz dokumentów potwierdzających osiągnięcie określonych poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Warunki płatnści
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uglabunie.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach