Przetargi.pl
Utrzymanie obiektów sportowych, terenów zieleni oraz koszenie poboczy dróg gminnych w Gminie Pszczółki.

Gmina Pszczółki ogłasza przetarg

  • Adres: 83-032 Pszczółki, ul. Pomorska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 839 128
  • Data zamieszczenia: 2019-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pszczółki
    ul. Pomorska 18
    83-032 Pszczółki, woj. pomorskie
    tel. 586 839 128
    REGON: 54505300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczolki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie obiektów sportowych, terenów zieleni oraz koszenie poboczy dróg gminnych w Gminie Pszczółki.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie terenów zielonych, terenów rekreacyjno-sportowych oraz poboczy na terenie gminy Pszczółki . Zadanie zostało podzielone na następujące części: 1. CZĘŚĆ I - Utrzymanie nawierzchni trawiastych na obiektach sportowych: 1.1. Boisko do piłki nożnej na stadionie sportowym w Pszczółkach Nawierzchnia z trawy naturalnej o powierzchni ok. 10.000 m2 , w tym pole do gry ok. 6.000 m2, nawierzchnia wyposażona w automatyczny system deszczujący – zakres prac obejmuje: 1.1.1. Koszenie traw ze zbiorem do pojemnika i utylizacją materiału, przewidywana ilość zabiegów ok. 28 zabiegów w cyklu 1 raz na tydzień; 1.1.2. Nawożenie płyty, przewidywana ilość zabiegów - 10; 1.1.3. Opryski przeciw chwastom, przewidywana ilość zabiegów -3; 1.1.4. Dosiew trawy /cała murawa/ po rundzie wiosennej w ilości ok. 20 kg nasion oraz uzupełnianie uszkodzonej darni po każdej rundzie rozgrywek (czerwiec, październik); 1.1.5. Wykonanie analiz glebowych w zakresie zawartości NPK, Mg, ph, gleby wraz z zaleceniami ogrodniczymi, przewidywana ilość pobrań 3 (kwiecień/maj, czerwiec, wrzesień); 1.1.6. Wertykulację wiosenną /pow. 10.000 m2/; 1.1.7. Aerację murawy, /pow. 6.000 m2/ przewidywane wykonanie 1 zabieg; 1.1.8. Piaskowanie murawy/ pow. 6.000m2/, przewidywane wykonanie 1 zabiegu z użyciem ok. 40 ton piasku w terminie (kwiecień/maj); 1.1.9. Obsługę i ewentualne drobne naprawy instalacji nawadniającej przez cały okres trwania umowy. 1.2. Boisko do piłki nożnej w miejscowości Różyny Nawierzchnia z trawy naturalnej o powierzchni ok. 7.000 m2 , w tym pole do gry ok. 6.000 m2, zakres prac obejmuje: 1.2.1. Wertykulację wiosenną /pow. 10.000 m2/; 1.2.2. Koszenie traw ze zbiorem do pojemnika i utylizacją materiału, przewidywana ilość zabiegów ok. 28 zabiegów w cyklu 1 raz na tydzień; 1.2.3. Koszenie skarp wokół boiska, przewidywana ilość zabiegów - 5; 1.2.4.Wykonanie analiz glebowych w zakresie zawartości NPK, Mg, ph gleby wraz z zaleceniami ogrodniczymi, przewidywana ilość próbek 3 (kwiecień/maj, czerwiec, wrzesień); 1.2.5. Nawożenie płyty, przewidywana ilość zabiegów - 8; 1.2.6. Opryski przeciw chwastom, przewidywana ilość zabiegów - 3; 1.2.7. Aerację murawy, przewidywane wykonanie - 1 zabieg; 1.2.8. Piaskowanie murawy /pow. 6.000m2/, wykonanie - 2 zabiegów, z użyciem po ok. 50 ton piasku na zabieg w terminach (kwiecień/maj oraz sierpień/wrzesień); 1.2.9. Obsługę i ewentualne drobne naprawy instalacji nawadniającej przez cały okres trwania umowy. 1.3. Boisko do piłki nożnej w miejscowości Żelisławki Nawierzchnia z trawy naturalnej o powierzchni ok. 7.000 m2, zakres prac obejmuje: 1.3.1. Wertykulację /dotyczy pow. 7.000 m2/, przewidywana ilość zabiegów -1; 1.3.2. Koszenie traw ze zbiorem do pojemnika i utylizacją materiału, przewidywana ilość zabiegów ok. 12 w cyklu raz na dwa tygodnie; 1.3.3. Nawożenie, przewidywana ilość zabiegów - 3. 1.4. Boisko do piłki nożnej w miejscowości Skowarcz Nawierzchnia z trawy naturalnej o powierzchni ok. 1.250 m2, zakres prac obejmuje: 1.4.1. Wertykulację - ilość zabiegów - 1; 1.4.2. Koszenia traw ze zbiorem do pojemnika i utylizacją materiału, przewidywana ilość zabiegów ok. 12 w cyklu raz na dwa tygodnie; 1.4.3. Nawożenie płyty wraz z zakupem nawozów, przewidywana ilość zabiegów - 3. Realizacja zadania obejmuje zakup i dostawę wszelkich materiałów niezbędnych do realizacji utrzymania obiektów sportowych. Termin wykonania zamówienia do 15 listopada 2019 r. 2. Część II utrzymanie terenów zieleni /obiekty duże - parki, deptaki/ 2.1. Deptak widokowy w Pszczółkach /dawny nasyp kolejowy/ Powierzchnia rabaty ok. 1.500 m2, trawniki 1.300 m2, skarpy 4.000 m2, zakres prac obejmuje: - odchwaszczanie ręczne - 8 zabiegów; - odchwaszczanie chemiczne - 2 zabiegi; - cięcia formujące rośliny - 1 zabieg; - zasilenie nawozami - 1 zabieg; - wykonanie oprysków owadobójczych/grzybobójczych - 3 zabiegi; - uruchomienie, regulację, drobne naprawy i obsługę systemu deszczowania przez cały okres trwania umowy; - koszenie trawników wraz z utylizacją - 10 zabiegów; - koszenie skarp - 6 zabiegów; - korowanie rabat korą sosnową w ilości ok. 14.000 l. 2.2. Park Lipowy przy ul. Lipowej w Pszczółkach Powierzchnia rabaty - 1.400 m2, trawniki - 5.000 m2 oraz 15.000 m2, zakres prac obejmuje: W zakresie rabat, drzew i krzewów: - odchwaszczanie ręczne - 8 zabiegów; - odchwaszczanie chemiczne - 2 zabiegi; - cięcia formujące rośliny - 1 zabieg; - zasilenie nawozami - 1 zabieg; - wykonanie oprysków owadobójczych/grzybobójczych - 3 zabiegi; - wykonanie nawożenia organicznego w ilości 200 l obornika granulowanego; - korowanie rabat i drzew korą sosnową w ilości ok. 20.000 l. W zakresie trawników: - okresową likwidację kretowisk; - koszenie części górnej parku - bez zbioru skoszonej trawy, powierzchnia ok. 15.000 m2 - 8 zabiegów; - koszenie części dolnej parku ze zbiorem skoszonej trawy, powierzchnia ok. 5.000 m2 - 8 zabiegów. 2.3. Park Brzozowy w miejscowości Ostrowite Powierzchnia - 52.000 m2, zakres prac obejmuje: a) w zakresie odchwaszczania: - odchwaszczanie chemiczne rabat z krzewami na powierzchni ok. 3.000 m2 - 4 zabiegi; - odchwaszczanie ręczne rabat z bylinami na powierzchni ok. 400 m2 - 8 zabiegów; - odchwaszczanie chemiczne ścieżek na powierzchni ok. 2.040 m2 - 4 zabiegi; b) w zakresie koszenia ze zbiorem biomasy, w tym: - koszenie łąk zwykłych – powierzchnia ok. 33.000 m2 - 3 zabiegi; - koszenie łąki kwietnej – powierzchnia ok. 15.000,00 m2 - 1 zabieg; - koszenie pasa szerokości 1 m przy ścieżkach pieszych - powierzchnia ok. 1.920 m2 - 8 zabiegów; - koszenie pasa szerokości 2 m przy obiektach małej architektury - powierzchnia ok. 2.000 m2 - 8 zabiegów; - korowanie rabat i drzew korą sosnową w ilości ok. 16.000 l; - nawożenie łąk - 1 zabieg. 2.4. Różyny działka nr 336/2 Powierzchnia 15.000 m2, zakres prac obejmuje: - koszenie działki bez zbioru skoszonej trawy - 6 zbiegów. W zakresie realizacji przedmiotu zamówienia należy ująć zakup i dostawę wszystkich materiałów niezbędnych do utrzymania terenów zieleni. Termin wykonania zamówienia do 31 października 2019 r. 3. CZĘŚĆ III Utrzymanie nawierzchni syntetycznych 3.1. Boisko „ORLIK” w Różynach 3.1.1. nawierzchnia z trawy syntetycznej pow. 1.860,00 m2, w zakresie: - szczotkowanie twarde nawierzchni celem podniesienia włókien trawy; - spulchnienie i rozluźnienie górnej warstwy wypełnienia; - mechaniczne czyszczenie granulatu; - wykonanie drobnych podklejeń nawierzchni; - uzupełnienie jednorazowe (w ilości ok. 250 kg) i równomierne rozprowadzenie wypełnienia granulatu na całej powierzchni boiska; - przeczesanie miękkie włókien trawy w celu wyrównania nawierzchni po uzupełnieniu wypełnieniem; 3.1.2. nawierzchnia syntetyczna EPDM pow. ok. 500 m2 w zakresie oczyszczenia nawierzchni myjką ciśnieniową; 3.2. Boisko treningowe na stadionie sportowym w Pszczółkach nawierzchnia z trawy syntetycznej pow. 1.560,00 m2, w zakresie: - szczotkowanie twarde nawierzchni celem podniesienia włókien trawy, - spulchnienie i rozluźnienie górnej warstwy wypełnienia, - mechaniczne czyszczenie granulatu, - wykonanie drobnych podklejeń nawierzchni, - uzupełnienie jednorazowe (w ilości ok. 250 kg) i równomierne rozprowadzenie wypełnienia granulatu na całej powierzchni boiska, - przeczesanie miękkie włókien trawy w celu wyrównania nawierzchni po uzupełnieniu wypełnieniem. Powyższe zabiegi należy przeprowadzić dwukrotnie w trakcie trwania umowy cykl wiosna /jesień. Termin wykonania zamówienia do 30 września 2019 r. 4. CZĘŚĆ IV Koszenie poboczy dróg gminnych i przycinka krzewów przy ścieżkach rowerowych 4.1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie 4 koszeń mechanicznych dróg gminnych oraz 3 koszeń ręcznych ścieżek rowerowych po obu stronach w ciągu sezonu letniego na terenie gminy Pszczółki na powierzchni: - drogi gminne - 23.490 m2; /szerokość koszenia - 1,5 m/; - ścieżki rowerowe - 9.560 m2; /szerokość koszenia - 1,0 m/. Szerokość koszenia określona jest od ostatniego utwardzonego elementu drogi lub ścieżki, tj.: nawierzchni utwardzonej jezdni, krawężnika ograniczającego jezdnię /jeśli istnieje/, utwardzonego pobocza /jeśli występuje na drodze/, chodnika bądź obrzeża betonowego ograniczającego ścieżkę lub ciąg pieszy /jeśli występuje/. Terminy przystąpienia do poszczególnych koszeń Zamawiający będzie ustalał z uwzględnieniem występujących w ciągu sezonu warunków wzrostu roślin. Wykonawca zobowiązany będzie rozpocząć prace w ciągu 3 dni od otrzymania pisemnego zgłoszenia przez Zamawiającego. Wysokość trawy po skoszeniu nie powinna być większa niż 5 cm. 4.2. Przycinki gałęzi drzew, krzewów ograniczających skrajnię ścieżki rowerowej (szerokość ścieżki + po 1m pobocza) zadanie obejmuje usunięcie odrostów, samosiewów. Powstałe po zakończonych koszeniach oraz przycinkach zanieczyszczenia należy natychmiastowo usunąć z jezdni, chodników, ścieżek oraz urządzeń odwadniających. Wykaz dróg do koszenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Termin wykonania zamówienia do 16 września 2019 r. 5. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga od Wykonawcy lub Podwykonawcy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę pracowników bezpośrednio związanych z utrzymaniem terenów zielonych, poboczy i terenów sportowych. Osoby zatrudnione na umowę o pracę realizujące przedmiot zamówienia zostaną wymienione w wykazie pracowników przedstawionym Zamawiającemu przed rozpoczęciem realizacji prac. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudniania na umowę o pracę oraz sankcji z tytułu niespełniania tych wymagań zawarty został w projekcie umowy stanowiącym część III SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium w wysokości: Dla części I - 2.500,00 zł; Dla części II - 1.500,00 zł; Dla części III - 200,00 zł; Dla części IV - 500,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu Wykonawcy w terminie 3 dni po zamieszczeniu na stronie internetowej Zamawiającego informacji o Wykonawcach, którzy złożyli oferty, składają oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawcy mogą przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach