Przetargi.pl
Utrzymanie obiektów sportowych oraz terenów zieleni w Gminie Pszczółki.

Gmina Pszczółki ogłasza przetarg

  • Adres: 83032 Pszczółki, ul. Pomorska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 839 128
  • Data zamieszczenia: 2018-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pszczółki
    ul. Pomorska 18
    83032 Pszczółki, woj. pomorskie
    tel. 586 839 128
    REGON: 54505300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczolki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie obiektów sportowych oraz terenów zieleni w Gminie Pszczółki.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie terenów zielonych, teren ów rekreacyjno-sportowych na terenie gminy Pszczółki oraz utworzenie alei dębowej przy ul. Klimatycznej w Skowarczu. Zadanie zostało podzielone na następujące części: 1. CZĘŚĆ I - Utrzymanie nawierzchni trawiastych na obiektach sportowych: 1.1. Boisko do piłki nożnej na stadionie sportowym w Pszczółkach Nawierzchnia z trawy naturalnej o powierzchni ok. 10.000 m2 , w tym pole do gry ok. 6.000 m2, nawierzchnia wyposażona w automatyczny system deszczujący – zakres prac obejmuje: 1.1.1. Koszenie traw ze zbiorem do pojemnika i utylizacją materiału, przewidywana ilość zabiegów ok. 28 zabiegów w cyklu 1 raz na tydzień; 1.1.2. Nawożenie płyty, przewidywana ilość zabiegów - 8; 1.1.3. Opryski przeciw chwastom, przewidywana ilość zabiegów - 2; 1.1.4. Dosiew trawy /cała murawa/ po rundzie wiosennej w ilości ok. 40 kg nasion oraz uzupełnianie uszkodzonej darni po każdej rundzie rozgrywek (czerwiec, październik); 1.1.5. Wykonanie analiz glebowych w zakresie zawartości NPK, Mg, ph gleby wraz z zaleceniami ogrodniczymi, przewidywana ilość pobrań 3 (kwiecień/maj, czerwiec, wrzesień); 1.1.6. Wertykulację wiosenną /dotyczy powierzchni 9.000 m2/; 1.1.7. Aerację murawy, przewidywane wykonanie 1 zabieg; 1.1.8. Piaskowanie murawy, przewidywane wykonanie 2 zabiegów po ok. 30 ton piasku na zabieg w terminach (kwiecień/maj oraz sierpień/wrzesień); 1.1.9. Naprawę (wymiana ok. 20 zraszaczy oraz 10 elektrozaworów) i obsługę instalacji nawadniającej przez cały okres trwania umowy. 1.2 Boisko do piłki nożnej w miejscowości Różyny Nawierzchnia z trawy naturalnej o powierzchni ok. 7.000 m2 , w tym pole do gry ok. 6.000 m2, zakres prac obejmuje: 1.2.1. Wertykulację wiosenną /dotyczy pow. 7.000 m2/; 1.2.2. Koszenie traw ze zbiorem do pojemnika i utylizacją materiału, przewidywana ilość zabiegów ok. 28 zabiegów w cyklu 1 raz na tydzień; 1.2.3. Koszenie skarp wokół boiska, przewidywana ilość zabiegów - 5; 1.2.4. Wykonanie analiz glebowych w zakresie zawartości NPK, Mg, ph gleby wraz z zaleceniami ogrodniczymi, przewidywana ilość próbek 3 (kwiecień/maj, czerwiec, wrzesień); 1.2.5. Nawożenie płyty, przewidywana ilość zabiegów - 6; 1.2.6. Opryski przeciw chwastom, przewidywana ilość zabiegów - 2; 1.2.7. Aerację murawy, przewidywane wykonanie - 1 zabieg; 1.2.8. Piaskowanie murawy, przewidywane wykonanie - 2 zabiegi, po ok. 50 ton piasku na zabieg (kwiecień/maj oraz sierpień/wrzesień); 1.2.9. Obsługę i ewentualne naprawy instalacji nawadniającej. 1.3. Boisko do piłki nożnej w miejscowości Żelisławki Nawierzchnia z trawy naturalnej o powierzchni ok. 7.000 m2, zakres prac obejmuje: 1.3.1. Wertykulację /dotyczy pow. 7.000 m2/, przewidywana ilość zabiegów -1; 1.3.2. Koszenie traw ze zbiorem do pojemnika i utylizacją materiału, przewidywana ilość zabiegów ok. 14 w cyklu raz na dwa tygodnie; 1.3.3. Nawożenie, przewidywana ilość zabiegów - 3. 1.4. Boisko do piłki nożnej w miejscowości Skowarcz Nawierzchnia z trawy naturalnej o powierzchni ok. 1.250 m2, zakres prac obejmuje: 1.4.1. Wertykulację - ilość zabiegów - 1; 1.4.2. Koszenia traw ze zbiorem do pojemnika i utylizacją materiału, przewidywana ilość zabiegów ok. 14 w cyklu raz na dwa tygodnie; 1.4.3. Nawożenie płyty wraz z zakupem nawozów, przewidywana ilość zabiegów - 3. Realizacja obejmuje zakup i dostawę wszelkich materiałów niezbędnych do realizacji utrzymania obiektów sportowych. Termin wykonania zamówienia do 15 listopada 2018 r. 2. CZĘŚĆ II utrzymanie terenów zielonych na terenie gminy Pszczółki 2.1. teren zieleni przy ul. Kościelnej w Pszczółkach, zakres prac obejmuje: - odchwaszczanie ręczne w ilości ok. 8 zabiegów; - odchwaszczanie chemiczne - 2 zabiegi; - cięcia formujące rośliny- 2 zabiegi; - zasilenia nawozami - 1 zabieg; - wykonanie oprysków owadobójczych /grzybobójczych - 3 zabiegi; - obsługa i drobne naprawy systemu deszczowania; - koszenie trawnika z utylizacją odpadu pow. ok. 400 m2 - 8 zabiegów; 2.2. skwer w Pszczółkach przy skrzyżowaniu ul. Gdańskiej z ul. Pomorską, zakres prac obejmuje: - odchwaszczanie ręczne w ilości ok. 8 zabiegów; - odchwaszczanie chemiczne - 2 zabiegi; - cięcia formujące rośliny - 2 zabiegi; - zasilenie nawozami - 1 zabieg; - wykonanie oprysków owadobójczych /grzybobójczych - 3 zabiegi; - koszenie trawnika z utylizacją odpadu pow. ok 300 m2 - 8 zabiegów; 2.3. rondo przy ul. Pomorskiej w Pszczółkach, zakres prac obejmuje: - odchwaszczanie ręczne w ilości ok. 8 zabiegów; - odchwaszczanie chemiczne - 2 zabiegi; - cięcia formujące rośliny- 2 zabiegi; - zasilenie nawozami - 1 zabieg; - wykonanie oprysków owadobójczych/grzybobójczych - 3 zabiegi; 2.4. teren zieleni przy placu zabaw na ul. Polnej w Pszczółkach (cz. działki nr 285), zakres prac obejmuje: - odchwaszczanie ręczne w ilości ok. 8 zabiegów; - odchwaszczanie chemiczne - 2 zabiegi; - cięcia formujące rośliny- 2 zabiegi; - zasilenie nawozami - 1 zabieg; - wykonanie oprysków owadobójczych /grzybobójczych - 3 zabiegi; - koszenie trawnika z utylizacją odpadu pow. 100 m2 - 8 zabiegów; 2.5. deptak widokowy w Pszczółkach /dawny nasyp kolejowy/, zakres prac obejmuje: - odchwaszczanie ręczne - 8 zabiegów; - odchwaszczanie chemiczne - 2 zabiegi; - cięcia formujące rośliny - 1 zabieg; - zasilenie nawozami - 1 zabieg; - wykonanie oprysków owadobójczych/grzybobójczych - 3 zabiegi; - uruchomienie i obsługa systemu deszczowania; - koszenie trawników pow. ok. 600 m2 - 8 zabiegów; - koszenie skarp 4.000 m2 - 6 zabiegów; 2.6. dz. 26 w miejscowości Ulkowy - powierzchnia do pielęgnacji ok. 1.600 m2, zakres prac obejmuje: - odchwaszczanie ręczne - 8 zabiegów; - odchwaszczanie chemiczne - 2 zabiegi; - cięcia formujące rośliny - 2 zabiegi; - zasilenie nawozami - 1 zabieg; - wykonanie oprysków owadobójczych/grzybobójczych - 3 zabiegi; - koszenie trawnika ze zbiorem do pojemnika i utylizacją materiału (dz. 26 + park część dolna /część działek 31, 32) o powierzchni ok. 2.000 m2 - 6 zabiegów; 2.7. park Lipowy przy ul. Lipowej w Pszczółkach, zakres prac obejmuje: W zakresie rabat, drzew i krzewów: - odchwaszczanie ręczne - 8 zabiegów; - odchwaszczanie chemiczne - 2 zabiegi; - cięcia formujące rośliny - 1 zabieg; - zasilenie nawozami - 1 zabieg; - wykonanie oprysków owadobójczych/grzybobójczych - 3 zabiegi; - wykonanie nawożenia organicznego w ilości 200 l obornika granulowanego; W zakresie trawników: - wertykulację części dolnej parku na powierzchni ok. 5.000 m2 - 1 zabieg; - wałowanie wałem ciężkim części dolnej parku pow. 5.000 m2 - 2 zabiegi; - zasilenie trawników nawozem mineralnym wieloskładnikowym w dawce 150 kg/ha; - koszenie części górnej parku - bez zbioru skoszonej trawy, powierzchnia ok. 15.000 m2 - 8 zabiegów; - koszenie części dolnej parku ze zbiorem skoszonej trawy, powierzchnia ok. 5.000 m2 - 10 zabiegów; 2.8. park brzozowy w miejscowości Ostrowite w okresie od lipca do października 2018 r., zakres prac obejmuje: W zakresie odchwaszczania: - odchwaszczanie chemiczne rabat z krzewami na powierzchni ok. 3.000 m2 - 2 zabiegi; - odchwaszczanie ręczne rabat z bylinami na powierzchni ok. 400 m2 - 4 zabiegi; - odchwaszczanie chemiczne ścieżek na powierzchni ok. 2.040 m2 - 2 zabiegi; W zakresie koszenia ze zbiorem biomasy, w tym: - koszenie łąk zwykłych – powierzchnia ok. 33.000 m2 - 2 zabiegi; - koszenie łąki kwietnej – powierzchnia ok. 15.000,00 m2 - 1 zabieg; - koszenie pasa szerokości 1 m przy ścieżkach pieszych - powierzchnia ok. 1.920 m2 - 6 zabiegów; - koszenie pasa szerokości 2 m przy obiektach małej architektury - powierzchnia ok. 2.000 m2 - 4 zabiegi. W ramach realizacji zadania należy wykonać podsypki uzupełniające korą sosnową w ilości 44.000 l na następujących obiektach: park lipowy w Pszczółkach– 16.000 l, deptak widokowy w Pszczółkach – 14.000 l, teren zieleni przy ul. Kościelnej w Pszczółkach – 4.800 l, skwer w Pszczółkach przy skrzyżowaniu ul. Gdańskiej z ul. Pomorską -2.000 l, dz. 26 w miejscowości Ulkowy – 2.000 l, teren zieleni przy placu zabaw na ul. Polnej w Pszczółkach - 1.200 l, park brzozowy – 4.000 l. W zakresie realizacji przedmiotu zamówienia należy ująć zakup i dostawę wszystkich materiałów niezbędnych do utrzymania terenów zieleni. Termin wykonania zamówienia do 30 października 2018 r. 3. CZĘŚĆ III Utrzymanie nawierzchni syntetycznych 3.1 Boisko „ORLIK” w Różynach 3.1.1. nawierzchnia z trawy syntetycznej pow. 1.860,00 m2, w zakresie: - szczotkowanie twarde nawierzchni celem podniesienia włókien trawy, - spulchnienie i rozluźnienie górnej warstwy wypełnienia, - mechaniczne czyszczenie granulatu, - wykonanie drobnych podklejeń nawierzchni, - uzupełnienie jednorazowe (w ilości ok. 250 kg) i równomierne rozprowadzenie wypełnienia granulatu na całej powierzchni boiska, - przeczesanie miękkie włókien trawy w celu wyrównania nawierzchni po uzupełnieniu wypełnieniem; 3.1.2. nawierzchnia syntetyczna EPDM pow. ok. 500 m2 w zakresie oczyszczenia nawierzchni myjką ciśnieniową; 3.2. Boisko treningowe na stadionie sportowym w Pszczółkach nawierzchnia z trawy syntetycznej pow. 1.560,00 m2, w zakresie: - szczotkowanie twarde nawierzchni celem podniesienia włókien trawy, - spulchnienie i rozluźnienie górnej warstwy wypełnienia, - mechaniczne czyszczenie granulatu, - wykonanie drobnych podklejeń nawierzchni, - uzupełnienie jednorazowe (w ilości ok. 250 kg) i równomierne rozprowadzenie wypełnienia granulatu na całej powierzchni boiska, - przeczesanie miękkie włókien trawy w celu wyrównania nawierzchni po uzupełnieniu wypełnieniem. Powyższe zabiegi należy przeprowadzić dwukrotnie w trakcie trwania umowy cykl wiosna /jesień. Termin wykonania zamówienia do 30 września 2018 r. 4. CZĘŚĆ IV Utworzenie alei dębowej przy ul. Klimatycznej w Skowarczu 4.1. Przedmiot zamówienia obejmuje utworzenie alei dębów szypułkowych i/lub bezszypułkowych (bez odmian) przy ul. Klimatycznej w Skowarczu wzdłuż działek ew. nr 157 i 356 zgodnie z poniższą specyfikacją: 1) 100 sztuk drzew gatunku dąb szypułkowy i/lub bezszypułkowy o wysokości min. 2,5 m; 2) paliki drewniane – 3 szt. na drzewo; 3) obwód pnia 10 - 12 cm na wysokości 100 cm; 4) drzewo wysokopienne, pień prosty bez odchyleń od pionu; 5) bryła korzeniowa dobrze wykształcona, ujęta w siatkę drucianą i jutę; Materiał podlega weryfikacji przez Zamawiającego przed nasadzeniem. 6) nasadzenia minimum 3 m od krawędzi jezdni oraz w odległości min. 5 m pomiędzy drzewami (dokładną lokalizację drzew należy uzgodnić z Zamawiającym); 7) drzewa należy sadzić w przygotowanych wcześniej dołach co najmniej dwa razy większych niż bryła korzeniowa sadzonki oraz zaprawionych ziemią urodzajną; 8) zabezpieczanie drzew przed zgryzaniem przez zwierzęta; 9) uporządkowanie i rozplantowanie terenu: a) wyrównanie skarp; b) wykarczowanie chwastów i nielicznych krzewów; c) usypanie skarp w miejscu, gdzie pobocze jest węższe niż 3 m; d) teren po nasadzeniach należy uporządkować oraz obsiać mieszanką traw. 4.2 Przedmiot zamówienia obejmuje również roczne utrzymanie drzew polegające na odchwaszczaniu ręcznym wokół drzew oraz podlewaniu. Odchwaszczanie minimum 2 zabiegi, podlewanie w okresie letnim co najmniej raz na 2 tygodnie (w zależności od warunków pogodowych, w przypadku dużych opadów deszczu terminy podlewania należy uzgodnić z Zamawiającym), w pozostałym okresie w zależności od warunków pogodowych. 4.3 Termin wykonania do 30 kwietnia 2018 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium w wysokości: Dla części I - 2.500,00 zł Dla części II - 2.000,00 zł Dla części III - 150,00 zł Dla części IV - 1.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu Wykonawcy w terminie 3 dni po zamieszczeniu na stronie internetowej Zamawiającego informacji o Wykonawcach, którzy złożyli oferty, składają oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawcy mogą przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach