Przetargi.pl
Utrzymanie nawierzchni brukowych jezdni i chodników dróg publicznych gminnych i wewnętrznych zarządzanych przez Prezydenta Miasta Oświęcim, dróg powiatowych w granicach administracyjnych miasta Oświęcim oraz utrzymanie korony wału przeciwpowodziowego w 2015 r. w ramach zadania pn. /Utrzymanie nawierzchni dróg, ciągów pieszych, drogowych obiektów inżynierskich./

Miasto Oświęcim ogłasza przetarg

  • Adres: 32-600 Oświęcim, ul.Zaborska 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8429311,8429311 , fax. 033 8429199
  • Data zamieszczenia: 2014-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Oświęcim
    ul.Zaborska 2 2
    32-600 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. 033 8429311,8429311, fax. 033 8429199
    REGON: 00052640000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.osiwecim.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie nawierzchni brukowych jezdni i chodników dróg publicznych gminnych i wewnętrznych zarządzanych przez Prezydenta Miasta Oświęcim, dróg powiatowych w granicach administracyjnych miasta Oświęcim oraz utrzymanie korony wału przeciwpowodziowego w 2015 r. w ramach zadania pn. /Utrzymanie nawierzchni dróg, ciągów pieszych, drogowych obiektów inżynierskich./
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Ogólna charakterystyka przedmiotu zamówienia: Zadanie polega na wykonywaniu przez wybranego wykonawcę czynności polegających na: a) bieżących kontrolach stanu infrastruktury objętej przedmiotem zamówienia; b) zgłaszaniu upoważnionemu przedstawicielowi Zamawiającego zauważonych awarii i ubytków; c) dokonywaniu na zlecenie Zamawiającego napraw obiektów. 2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1 i 3, obejmuje w szczególności: a) remonty cząstkowe chodników z płyt betonowych i kostki brukowej na podsypce piaskowej; b) wyrównanie istniejącej podbudowy mechanicznie; c) regulację pionową studzienek dla urządzeń podziemnych; d) przechowywanie pochodzących z demontażu płyt chodnikowych, kostki brukowej, krawężników, obrzeży itp. przeznaczonych do wykorzystania w naprawach; e) montaż, naprawę i konserwację barierek, balustrad i poręczy na mostach i przepustach; f) wykonywanie innych robót i prac niezbędnych do należytego wykonywania przedmiotu zamówienia. 3. Warunki realizacji: 1) Wybrany wykonawca zobowiązany będzie do stałej kontroli dróg i chodników objętych przedmiotem zamówienia i zgłaszania na bieżąco występujących nieprawidłowości (awarii, ubytków, pogorszenia stanu technicznego infrastruktury) wyznaczonemu przedstawicielowi Zamawiającego. 2) Wykonanie danej roboty naprawczej przez wykonawcę dokonane może być tylko po uprzednim jej zleceniu przez przedstawiciela Zamawiającego. Wykonawca wraz z Zamawiającym na bieżąco będą ustalać zakresy zadań na poszczególnych robotach. 3) W przypadku zlecenia robót o znacznych rozmiarach, zwiększonym stopniu skomplikowania lub względem których zajdą inne szczególne warunki ich wykonywania Zamawiający wraz z wybranym wykonawcą ustalą termin realizacji takiego zlecenia. 4) W przypadku zlecenia przez Zamawiającego pilnych robót związanych z usunięciem awarii zagrażających bezpieczeństwu pojazdów lub pieszych - wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest zabezpieczyć miejsce takiego zdarzenia w czasie do 3 godzin od zlecenia, a roboty powinny być wykonane w ciągu 24 godzin od zlecenia. 5) W przypadku robót innych niż określone w pkt. 3 i 4 wykonawca zrealizuje dane zadanie zlecone mu przez Zamawiającego w terminie przez przez siebie ustalonym wskazanym w ofercie. Termin ten nie może być dłuższy niż 5 dni kalendarzowych. Przez termin realizacji należy rozumieć okres od powzięcia przez wykonawcę informacji o danym zleceniu, przekazanej wykonawcy na zasadach określonych w pkt. 8, do momentu ukończenia czynności wykonywanych w ramach danego zlecenia. 6) Wykonawca zobowiązuje się do cotygodniowych objazdów dróg własnym pojazdem wraz z przedstawicielem Zamawiającego w celu dokonywania bieżących przeglądów. Zamawiający nie przewiduje odrębnych płatności za objazdy a ich uśredniony koszt wykonawca winien uwzględnić w cenie ofertowej. 7) Wykonawca zobowiązuje się do składania meldunków z wykonania zadania wyznaczonemu przedstawicielowi Zamawiającego. Meldunki w okresach prowadzenia robót składane będą codziennie w dniach pracy Urzędu Miasta Oświęcim do godziny 10:00 osobiście, faxem lub pocztą elektroniczną. Wzór meldunku stanowi załącznik F do SIWZ. 8) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecania napraw w wybrany przez siebie sposób, tj.: pisemnie w formie listu; ustnie, bezpośrednio pracownikowi wykonawcy lub telefonicznie na wskazany przez wykonawcę nr telefonu; faksem, na wskazany przez wykonawcę nr faks; drogą poczty elektronicznej (e-mail) na wskazany przez wykonawcę adres poczty elektronicznej Wybrany wykonawca zobowiązany będzie wskazać dane teleadresowe niezbędne dla dokonywania zleceń oraz osoby odpowiedzialne za realizację przedmiotu zamówienia. 9) Wykonawca zapewni w trakcie prowadzenia robót dojazd i dojście do istniejących posesji. 10) Zamawiający nie zapewnia punktu poboru energii elektrycznej, wody oraz innych mediów potrzebnych do realizacji zamówienia. 11) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody spowodowane zaniechaniem prac bądź niewłaściwym lub nieterminowym ich wykonaniem. 12) Wykonawca robót jest zobowiązany do wykonania i uzgodnienia na swój koszt projektu organizacji ruchu na czas budowy oraz wykonania robót wynikających z tego projektu wraz z bieżącym utrzymaniem wykonanego oznakowania i jego likwidacją po zakończeniu robót, zgodnie z zasadami określonymi w załącznikach 1,2,3,4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczenia na drogach (Dz. U. z 2003 r. Nr 220 poz. 2181).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331419
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji pojedynczego zlecenia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.oswiecim.pl zakładka /Zamówienia publiczne BIP/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach