Przetargi.pl
„Utrzymanie należytego stanu sanitarno-porządkowego obiektów Centrum Przesiadkowego usytuowanego przy ul. Dworcowej i Kolejowej w Świdnicy, administrowanego przez Miejski Zarząd Nieruchomości w Świdnicy w latach 2020-2021”.

Miejski Zarząd Nieruchomości w Świdnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 58-100 Świdnica, ul. Łukasińskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 524 071 , fax. 748 522 315
  • Data zamieszczenia: 2020-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Nieruchomości w Świdnicy
    ul. Łukasińskiego 7
    58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. 748 524 071, fax. 748 522 315
    REGON: 89021980690989
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.swidnica.nv.pl/mzn,m,8448,przetargi.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Utrzymanie należytego stanu sanitarno-porządkowego obiektów Centrum Przesiadkowego usytuowanego przy ul. Dworcowej i Kolejowej w Świdnicy, administrowanego przez Miejski Zarząd Nieruchomości w Świdnicy w latach 2020-2021”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Bieżące świadczenie usług w obrębie Centrum Przesiadkowego zadysponowanego na potrzeby podróżnych tj. budynku dworca kolejowego, budynku dworca autobusowego poprzez: 1) codzienne tj. we wszystkie dni tygodnia, w tym również: soboty, niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy, zapewnienie niezawodnego funkcjonowania obiektów w zakresie powierzonych usług w godzinach funkcjonowania dworca kolejowego i autobusowego (od 5.00 do 23.00, lecz z możliwością przedłużenia czasu funkcjonowania, w zależności od wdrożonego rozkładu jazdy pociągów pasażerskich oraz autobusów), 2) codzienne tj. we wszystkie dni tygodnia, w tym również: soboty, niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy, otwieranie o godz. 5:00 oraz zamykanie o godz. 23:00 obiektów Dworca Kolejowego oraz Dworca Autobusowego, 3) bieżący przegląd stanu sprzętu i wyposażenia znajdującego się na terenie obiektów dworców, 4) zgłaszanie Zamawiającemu konieczności wykonania napraw i remontów, w szczególności takich które wymagają interwencji specjalistycznych służb, 5) sprawdzanie, czy na terenie obiektów dworców nie znajdują się niezabezpieczone lub niebezpieczne przedmioty stanowiące zagrożenie dla bezpieczeństwa podróżnych i podejmowanie interwencji poprzez zawiadomienie specjalistycznych służb i Zamawiającego, 6) przestrzegania przepisów przeciwpożarowych, w tym:  znajomość przepisów i zasad przeciwpożarowych,  umiejętność prawidłowego obsługiwania zainstalowanych na terenie obiektów dworców urządzeń i sprzętu przeciwpożarowego,  niezwłoczne informowanie Zamawiającego o dostrzeżonych nieprawidłowościach lub usterkach w zakresie ochrony przeciwpożarowej na terenie dworca kolejowego i autobusowego,  w przypadku pożaru niezwłoczne powiadomienie straży pożarnej, specjalistycznych służb oraz zawiadomienie Zamawiającego. Prace określone w pkt. 1 Wykonawca realizuje codziennie, bez wezwania. 2. Utrzymanie czystości Centrum Przesiadkowego w części przeznaczonej do obsługi podróżnych, z wyłączeniem powierzchni wynajętych przez Zamawiającego innym podmiotom, w częściach określonych w Załączniku nr 2 do umowy, w tym: 1) co najmniej jeden raz dziennie maszynowe mycie całych, znajdujących się wewnątrz obiektów dworca kolejowego i dworca autobusowego powierzchni posadzek z kamienia naturalnego, z kafli oraz pozostałych powierzchni posadzek wewnętrznych, a w przypadku niekorzystnych zewnętrznych warunków atmosferycznych (opady deszczu, błoto pośniegowe) wymagane jest co najmniej dwukrotne dzienne mycie maszynowe, 2) bieżące mycie ręczne i całych powierzchni posadzek z kamienia naturalnego, z kafli oraz pozostałych powierzchni posadzek wewnętrznych i zewnętrznych obiektu dworca kolejowego i obiektu dworca autobusowego, 3) co najmniej jeden raz dziennie zamiatanie i mycie schodów przed wejściem głównym na dworzec kolejowy przy wykorzystaniu odpowiedniego sprzętu przeznaczonego do ręcznego czyszczenia schodów, a w przypadku niekorzystnych zewnętrznych warunków atmosferycznych (opady deszczu, błoto pośniegowe) bieżąco, wg potrzeb, 4) co najmniej jeden raz dziennie zamiatanie chodnika usytuowanego w bezpośrednim otoczeniu obiektu dworców kolejowego a w przypadku powstania zanieczyszczeń każdorazowo wg bieżących potrzeb, 5) co najmniej jeden raz w tygodniu mycie i konserwacja zewnętrznych powłok drewnianych drzwi zewnętrznych do obiektów dworców kolejowego i autobusowego środkami do tego celu przeznaczonymi, 6) co najmniej jeden raz dziennie mycie drzwi wewnętrznych w obiektach dworców kolejowego i autobusowego oraz zapewnienie ich czystości każdorazowo wg bieżących potrzeb w przypadku zabrudzenia, 7) mycie i dezynfekcja klamek we wszystkich drzwiach zewnętrznych i wewnętrznych obiektów dworca kolejowego i autobusowego, z częstotliwością nie mniejszą niż co dwie godziny, 8) zabezpieczenie czystości powierzchni ścian obiektów dworców kolejowego i autobusowego, każdorazowo wg bieżących potrzeb w przypadku zabrudzenia, 9) co najmniej jeden raz dziennie mycie powierzchni przeszklonych drzwi znajdujących się w obiektach dworców kolejowego i autobusowego oraz zapewnienie ich czystości każdorazowo wg bieżących potrzeb w przypadku zabrudzenia, 10) codzienne bieżące utrzymanie czystości i stanu sanitarno-higienicznego pomieszczeń sanitarnych znajdujących się w obiektach dworców kolejowego i autobusowego, w tym:  co najmniej cztery razy dziennie mycie i dezynfekcja powierzchni płytek ceramicznych podłóg i ścian, armatury sanitarnej (misek ustępowych, pisuarów ,bidetów, umywalek, baterii umywalkowych itp.) oraz zapewnienie ich czystości każdorazowo wg potrzeb,  bieżące usuwanie nieczystości z koszy i ich wykładanie workami jednorazowymi,  bieżące uzupełnianie w pisuarach i muszlach kostek zapachowo-bakteriobójczych w sposób zapewniający ciągłość ich użytkowania,  bieżące uzupełnianie zasobników w papier toaletowy, ręczniki jednorazowe, mydło w sposób zapewniający ciągłość ich użytkowania,  bieżące stosowanie środków zapachowych w przestrzeni toalet, z częstotliwością zapewniającą skuteczną eliminację nieprzyjemnych zapachów,  na bieżąco prowadzenie kart potwierdzających wykonanie czynności porządkowych, poprzez złożenie podpisu przez osobę realizującą usługę w cogodzinnych odstępach czasu,  używanie wyłącznie profesjonalnych środków higieniczno-sanitarnych., 11) używanie wyłącznie do mycia, dezynfekcji i konserwacji powierzchni profesjonalnych środków myjących, dezynfekujących i konserwujących właściwych do poszczególnych rodzajów nawierzchni, 12) co najmniej pięć razy dziennie mycie i dezynfekcja ławek drewnianych w obiekcie dworca kolejowego oraz metalowych w obiekcie dworca autobusowego oraz każdorazowo wg bieżących potrzeb w przypadku zabrudzenia, 13) co najmniej jeden raz dziennie mycie grzejników znajdujących się w obiektach dworców kolejowego i autobusowego oraz zapewnienie ich czystości każdorazowo wg bieżących potrzeb w przypadku zabrudzenia, 14) co najmniej pięć razy dziennie mycie i dezynfekcja balustrad i poręczy znajdujących się w obiektach dworców kolejowego i autobusowego oraz zapewnienie ich czystości każdorazowo wg bieżących potrzeb w przypadku zabrudzenia, 15) bieżące mycie przeszklonych gablot informacyjnych znajdujących się w obiektach dworców kolejowego i autobusowego , 16) bieżące opróżnianie pojemników na nieczystości stałe znajdujących się w obiektach dworców kolejowego i autobusowego oraz wykładanie ich workami jednorazowymi. 3. Bieżące utrzymanie czystości terenu zielonego, koszenie trawników wraz z wygrabieniem i wywiezieniem skoszonej trawy – wysokość trawy nie wyższa niż 15 cm, 4. Utrzymanie czystości w bezpośrednim otoczeniu obiektów Centrum Przesiadkowego, w tym co najmniej jeden raz w miesiącu oczyszczanie wsypów piwnicznych. 5. Zimowe utrzymanie przejść, dojść, schodów poprzez odśnieżanie i uszarstnianie każdorazowo wg bieżących potrzeb. 6. Wykonywanie innych czynności porządkowych, nie określonych w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia, a warunkujących właściwe utrzymanie czystości Centrum Przesiadkowego. 7. Czynności wymienione w wyżej wymienionych punktach Wykonawca wykonywać będzie z wykorzystaniem własnych środków czystości odpowiednich do powierzchni z kamienia naturalnego oraz innych powierzchni występujących w obiekcie, własnych środków sanitarno-higienicznych (m.in. papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie, worki na odpady) i własnych urządzeń technicznych odpowiednich do rodzaju powierzchni. 8. W przypadku złożonej przez Wykonawcę deklaracji przeprowadzenia jednorazowego w trakcie trwania umowy specjalistycznego czyszczenia posadzki o powierzchni 244,75 m2, w budynku Dworca PKP - obiektu Centrum Przesiadkowego, czyszczenie o którym mowa odbędzie się w sposób następujący: 1) w sposób ekologiczny, przy użyciu gorąco-wodnej myjki wysokociśnieniowej, przy użyciu urządzeń technicznych i źródła zasilania w energię elektryczną zapewnionych przez Wykonawcę usługi we własnym zakresie, 2) z uwzględnieniem konieczności wielokrotnego czyszczenia miejsc szczególnie zabrudzonych, w szczególności w obrębie ławek dla podróżnych, 3) Zamawiający zapewni nieodpłatny dostęp do wody, 4) usługa wykonana zostanie w sposób zapewniający nieprzerwane funkcjonowanie obiektu Dworca PKP, w sposób zapewniający bezpieczeństwo dla osób przemieszczających się w obiekcie, 5) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia osobom świadczącym usługę odzieży ochronnej i roboczej a także środków ochrony osobistej zgodnie z przepisami i zasadami BHP, 6) Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za prawidłowe wyposażenie w odzież ochronną i roboczą a także w środki ochrony indywidualnej osób świadczących usługę oraz za ich bezpieczeństwo w trakcie trwania wykonywania przedmiotu umowy, 7) realizacja usługi nastąpi w terminie uzgodnionym z Zamawiającym oraz zaakceptowanym przez Zamawiającego, 8) całkowity czas trwania realizacji usługi nie przekroczy trzech dni kolejno następujących po sobie. Zamawiający informuje, iż: 1. Średniomiesięczne zużycie środków higienicznych w obiektach Centrum Przesiadkowego, z okresu ostatnich 12 miesięcy, kształtuje się na poziomie: - zużycie papieru toaletowego (duże rolki) - 220 rolek, - zużycie mydła w płynie - 30 litrów, - zużycie jednorazowych ręczników papierowych składanych ZZ - 210 wkładów (1 wkład rozumiany jak jednorazowe pełne uzupełnienie pojemnika); 2. Środki i materiały uszorstniające w okresie zimowym, jak również ich przechowywanie zapewnia Wykonawca, 3. Obiekty wyposażone są w dozowniki firmy MERIDA na dolewane mydło w płynie; 4. Obiekty wyposażone są w pojemniki na papier toaletowy na duże rolki; 5. Obiekty wyposażone są jest w pojemniki na jednorazowe ręczniki papierowe składane ZZ. 6. Zamawiający nie stawia wymogu w zakresie rodzaju stosowanych przez Wykonawcę odświeżaczy powietrza, przy czym informuje, iż jedno z pięciu pomieszczeń toalet nie jest wyposażone w gniazdo elektryczne. Zamawiający dopuszcza stosowanie różnego rodzaju odświeżaczy powietrza, w sposób zapewniający skuteczną eliminację nieprzyjemnych zapachów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10.1 Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 10.2 Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). W przypadku poręczeń Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia dokumentu poświadczającego, że podmiot, który udzielił poręczenia zapłaty wadium zawarł umowę o udzielenie wsparcia z Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości. 10.3 Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PeKaO SA Oddział I w Świdnicy nr rachunku 52 1240 3464 1111 0010 4779 6145 , z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu nr ZW/CP/1/2020 na zadanie pn. „Utrzymanie należytego stanu sanitarno-porządkowego obiektów Centrum Przesiadkowego usytuowanego przy ul. Dworcowej i Kolejowej w Świdnicy, administrowanego przez Miejski Zarząd Nieruchomości w Świdnicy w latach 2020-2021”. 10.4 W przypadku korzystania przez Wykonawcę z systemu umożliwiającego dokonywanie natychmiastowych przelewów między kontami w różnych bankach, Wykonawca zobowiązany jest tak opisać tytuł przelewu aby wynikało z niego kto wpłaca wadium i jakiego przetargu dotyczy wpłata. 10.5 Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. 10 ust 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 10.6 Zamawiający: 1) zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) wymaga, aby w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – dokument potwierdzający wniesienie wadium został dołączony w oryginale do oferty. 10.7 Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 10.8 Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 10.9 Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca wykaże, że posiada aktualną umowę zawartą z podmiotem posiadającym wpis do Rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Miasto Świdnica, zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019 r. poz. 210 z p. zm.) lub oświadczy, że w przypadku wygrania postępowania przetargowego ZW/CP/1/2020 dysponować będzie w/w umową na dzień podpisania umowy, będącej przedmiotem niniejszego zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.5. Dodatkowo Wykonawca winien do oferty dołączyć: - pełnomocnictwo do podpisania oferty, w przypadku gdy ofertę podpisuje osoba (osoby niewskazane w dokumencie rejestrowym) upoważniona do składania oświadczeń woli przez Wykonawcę, - pełnomocnictwo dla pełnomocnika składającego ofertę w ramach oferty wspólnej, - pisemne zobowiązanie innego podmiotu na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – załącznik nr 7 do SIWZ. - formularz cenowy, o którym mowa w rozdz.17 - załącznik nr 8 do SIWZ, 8.6 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach