Przetargi.pl
„Utrzymanie miejskich fontann w Tychach w 2021 roku”

Tyski Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 43-100 Tychy, Budowlanych
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 438 22 00, , fax. 32 438 22 15
  • Data zamieszczenia: 2020-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Tyski Zakład Usług Komunalnych
    Budowlanych 43
    43-100 Tychy, woj. śląskie
    tel. 32 438 22 00, , fax. 32 438 22 15
    REGON: 27848986000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://tzuk.tychy.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Utrzymanie miejskich fontann w Tychach w 2021 roku”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są usługi obejmujące swym zakresem utrzymanie w ruchu ciągłym sześciu fontann, zlokalizowanych na terenie miasta Tychy, tj. fontanny na Rynku, Placu Baczyńskiego, Placu św. Anny, Placu Korfantego oraz w Parku Rodzinnym bł. Karoliny i w Parku Niedźwiadków, wraz z usuwaniem usterek i awarii w 2021 r. 2.Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje m.in.: 2.1.uruchomienie fontann oraz przygotowanie ich na sezon zimowy, 2.2.czyszczenie dna niecek, przelewów fontanny z liści, worków, kamieni i innych odpadów stałych oraz utrzymanie czystości wokół fontanny, 2.3.czyszczenie koszy ssawnych pomp oraz prefiltrów pomp, 2.4.sprawdzanie działania pomp i innych urządzeń, 2.5.sprawdzanie czystości rząpia i stanu pompki zatapialnej, 2.6.sprawdzanie świecenia żarówek (reflektorów) i w razie potrzeby wymiana zepsutych, 2.7.sprawdzanie działania poszczególnych atrakcji wodno-świetlnych, 2.8.sprawdzanie parametrów wody i poziomu środków chemicznych w beczkach, 2.9.kontrolowanie ilości wody świeżej (wskazania wodomierza), 2.10.płukanie filtra piaskowego, a w razie konieczności jego uzupełnienie, 2.11.sprawdzenie czystości zbiornika przelewowego i w razie potrzeby jego wyczyszczenie, 2.12.sprawdzenie działania zabezpieczeń elektrycznych, 2.13.sprawdzenie wentylacji komory, 2.14.zgłaszanie i usuwanie awarii lub usterek. 3.Szczegółowy opis zamówienia oraz wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały określone w: 3.1.Załączniku nr 2: we wzorze umowy, 3.2.Załączniku nr 3: opisie przedmiotu zamówienia, 3.3.Załączniku nr 4: kosztorysie ofertowym, zawierającym wykaz fontann i ilość miesięcy w trakcie których należy zrealizować zakres rzeczowy, 3.4.Załączniku nr 4a: kosztorysie ofertowym, zawierającym rodzaj prac i ilość roboczogodzin.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50800000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 PZP, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. 3. Na zawartość oferty składa się:3.1.Wypełniony i podpisany Formularz oferty - wzór druku formularza stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, 3.2.Wypełnione i podpisane Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 6.1. SIWZ – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ, 3.3. Wypełniony i podpisany Kosztorys ofertowy - wzór druku stanowi załącznik nr 4 do SIWZ, 3.4. Wypełniony i podpisany Kosztorys ofertowy - wzór druku stanowi załącznik nr 4a do SIWZ, 3.5. Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru (jeżeli dotyczy), 3.6. Dowody, o których mowa w pkt. 6.2. SIWZ (jeżeli dotyczy), 3.7. Zobowiązanie, o którym mowa w pkt. 6.3. SIWZ (jeżeli dotyczy),3.8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy), 3.9. Dokument wadium w formie innej niż pieniężna. 4.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia będzie udostępniony przez Zamawiającego na stronie internetowej (http://bip.tzuk.tychy.p /index.php?option=com_content&view=category&id=35&Itemid=56) wraz z informacją z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach