Przetargi.pl
Utrzymanie miejsc postoju pojazdów i utrzymanie drogi dojazdowej do siedziby Nadleśnictwa Kliniska

Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kliniska ogłasza przetarg

  • Adres: 72-123 Kliniska Wielkie, Pucko 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4312133, 4312124 , fax. 091 4181560
  • Data zamieszczenia: 2010-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kliniska
    Pucko 1 1
    72-123 Kliniska Wielkie, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4312133, 4312124, fax. 091 4181560
    REGON: 81053915000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecin/nadl_kliniska
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państowoa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie miejsc postoju pojazdów i utrzymanie drogi dojazdowej do siedziby Nadleśnictwa Kliniska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie części zwane pakietami: 1) Pakiet nr 1 - utrzymanie 17 miejsc postoju pojazdów, 2) Pakiet nr 2 - utrzymanie drogi dojazdowej do siedziby Nadleśnictwa Kliniska o długości 950 mb, opisane szczegółowo w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz specyfikacji technicznej wykonywania prac utrzymania miejsc postoju i utrzymania drogi dojazdowej do siedziby Nadleśnictwa Kliniska.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909140007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych) Wadium może być wnoszone wedle wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych i poręczeniach spółdzielczych kas oszczędnościowo - kredytowych, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego Bank BGŻ S.A. oddział w Szczecinie: 52 2030 0045 1110 0000 0055 6240. Wadium w formie gotówki nie będzie przyjmowane. Wadia wnoszone w innych formach niż pieniądz należy deponować w kasie w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 12). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 16.12.2010 r. do godz. 08.45. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium Wykonawcy, jeżeli: 1) upłynie termin związania ofertą; 2) Zamawiający dokonana wyboru oferty najkorzystniejszej lub unieważni postępowanie, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a PZP; 3) Zamawiający zawrze z Wykonawcą umowę w sprawie zamówienia publicznego; 4) Wykonawca zwróci się z wnioskiem o zwrot wadium w przypadku wycofania oferty przed upływem terminu składania ofert. Z zastrzeżeniem pkt 9.7 specyfikacji istotnych warunków zamówienia Zamawiający zwraca wadium na wniosek wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2) który został wykluczony z postępowania; 3) którego oferta została odrzucona. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecin/nadl_kliniska/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach