Przetargi.pl
Utrzymanie, konserwacja i mycie wiat przystankowych na terenie miasta Zabrze w roku 2018

Miejski Zarząd Dróg i Infrastruktury Informatycznej ogłasza przetarg

  • Adres: 41-803 Zabrze, Kasprowicza
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 277 68 00 , fax. 32 277 68 01
  • Data zamieszczenia: 2017-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg i Infrastruktury Informatycznej
    Kasprowicza 8
    41-803 Zabrze, woj. śląskie
    tel. 32 277 68 00, fax. 32 277 68 01
    REGON: 24278353000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdii.zabrze.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie, konserwacja i mycie wiat przystankowych na terenie miasta Zabrze w roku 2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są prace związane z utrzymaniem, konserwacją i myciem wiat przystankowych na terenie miasta Zabrze. Szczegółowy opis zamówienia zawiera Część III SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, Część IV SIWZ - wzór umowy oraz Przedmiar robót. W zakres zadania wchodzą: A. prace zryczałtowane obejmujące: 1. dwukrotny w ciągu tygodnia objazd miasta i kontrolę wiat przystankowych znajdujących się w utrzymaniu Wykonawcy wraz z oczyszczaniem siedzisk w wiatach – w dniach wskazanych przez Zamawiającego; 2. składanie pisemnych lub przesyłanych drogą elektroniczną raportów - cotygodniowych częściowych i comiesięcznych zbiorczych - o stanie wiat przystankowych na terenie miasta Zabrze wraz z wykazem przeprowadzonych prac potwierdzonych załącznikami zdjęciowymi, wg wzoru raportu uzgodnionego z Zamawiającym. Termin złożenia raportów: • cotygodniowego: w każdy poniedziałek następujący po tygodniu objętym koniecznością sporządzenia raportu cotygodniowego; • miesięcznego: w pierwszy dzień roboczy następujący po miesiącu objętym koniecznością sporządzenia raportu miesięcznego; 3. bieżącą naprawę stwierdzonych uszkodzeń elementów konstrukcyjnych ścian, dachu, ławek wraz z malowaniem elementów naprawianych oraz uzupełnianie brakujących drobnych elementów w konstrukcji wiaty (nity, listwy dociskowe, oporowe, blachy osłonowe); 4. osadzanie istniejącej wypchniętej/opuszczonej szyby; 5. usuwanie graffiti z szyb i elementów konstrukcyjnych wiat; w przypadku gdy usuwanie graffiti spowoduje uszkodzenie powłoki lakierniczej wiaty – włącznie z zamalowaniem w/w ubytku farby. 6. uzupełnianie braków w nawierzchni chodnika w obrębie przystanku (kostka betonowa/nawierzchnia betonowa do 1m2); 7. naprawa istniejących opisów wiat (w szczególności poprzez: prostowanie, uzupełnianie brakujących liter, mocowanie itp. działania); 8. bieżące usuwanie podczas dokonywanych objazdów wszelkich ogłoszeń, plakatów, naklejek i ulotek z obrębu wiat i ich opisów „na mokro” (tj. w sposób zapewniający niepozostawienie śladów po usuniętych naklejkach/ogłoszeniach); 9. jednokrotne w ciągu miesiąca mycie wysokociśnieniowe wiat (konstrukcji, szyb, dachu, opisu) przy użyciu środków chemicznych, które nie spowodują jej uszkodzenia, a w szczególności uszkodzenia elementów z poliwęglanu komorowego łącznie z czyszczeniem rynien – w dniach i terminach wskazanych przez Zamawiającego; warunkiem determinującym realizację prac jest temp. powietrza powyżej 5°C (w przypadku wystąpienia temperatur niższych Zamawiający wyznaczy termin zamienny) 10. usuwanie w terminie wskazanym przez Zamawiającego ogłoszeń zamieszczonych na usytuowanych w wiatach starego typu tablicach ogłoszeń (co najmniej dwa razy w miesiącu); 11. bieżące kontrolowanie, zakup i uzupełnianie brakujących tabliczek/naklejek o obowiązującym w obrębie wiat przystankowych zakazie palenia oraz zakazie naklejania ogłoszeń (wg wzornictwa stosowanego na terenie m. Zabrze); 12. uzupełnianie brakujących elementów ławek (listew drewnianych) w wiatach typu Szafir i Vega; 13. usuwanie z konstrukcji wiaty pozostałości uszkodzonych szyb; 14. uzupełnianie na bieżąco żółtych pasów ostrzegawczych na bocznych szybach wiat; 15. usuwanie śniegu zalegającego na dachach wiat; B. prace pozaryczałtowe polegające na wykonywaniu prac awaryjnych oraz prac niezbędnych dla zapewnienia bezpieczeństwa i komfortu osób korzystających z komunikacji publicznej, pieszych, ruchu kołowego obejmujące: 1. szklenie wiat szkłem bezpiecznym; 2. malowanie lub wyklejenie pasów ostrzegawczych na szybach tylnych; 3. wykonywanie utwardzenia podłoża w obrębie przystanku (powyżej 1 m2 – do 1 m2 obowiązuje wykonanie w ramach prac ryczałtowych); 4. remont kapitalny wiaty typu BETA 5. remont kapitalny wiaty starego typu – murowanej 6. remont kapitalny wiaty starego typu – blaszanej 7. odnowienie konstrukcji wiaty BETA/Szafir/Vega 8. odnowienie wiaty starego typu – murowanej 9. odnowienie wiaty starego typu – blaszanej 10. remont kapitalny wiaty typu Szafir/Vega 11. uzupełnianie ścian bocznych wiat typu BETA po demontażu kasetonów reklamowych; 12. wykonanie i montaż typowych opisów wiat wg wzornictwa stosowanego na terenie miasta Zabrze; 13. wymiana/uzupełnienie formatek dachowych; 14. wymiana elementów stalowych wiaty – kształtowników; 15. wymiana elementów stalowych wiaty – blach; 16. montaż blach trapezowych na tylnych ścianach wiat (w miejsce szyb); 17. malowanie częściowe wiat (punktowe, odcinkowe uszkodzenia powłoki lakierniczej); 18. malowanie listew drewnianych ławek; 19. wykonywanie konstrukcji wsporczych pod montaż ławek w wiacie; 20. wymiana/uzupełnianie blatów (z laminatu) ławek w wiatach; 21. poziomowanie wiat; 22. zmianę lokalizacji wiat/wiaty; 23. likwidację wiat/wiaty (materiał uzyskany z demontażu do decyzji Zamawiającego); Uwaga: - wymagane jest posiadanie całodobowych środków łączności telefonicznej (łączność przewodowa i bezprzewodowa); Prace zryczałtowane muszą być realizowane na bieżąco. Realizacja prac pozaryczałtowych odbywać będzie się na podstawie protokołów z objazdów/zleceń/zgłoszeń Zamawiającego i zgodnie z określonym przez niego zakresem. Realizacja zleceń awaryjnych (zagrażających bezpieczeństwu pasażerów) realizowana będzie niezwłocznie, nie dłużej niż w czasie do 2 godzin od momentu zgłoszenia telefonicznego (o zakwalifikowaniu zlecenia jako awaryjnego każdorazowo decyduje Zamawiający wskazując to w zleceniu). UWAGA: czas realizacji zlecenia awaryjnego stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Wykonawca zobowiązany jest raz w tygodniu przesyłać Zamawiającemu drogą elektroniczną lub przedkładać w wersji papierowej raport tygodniowy o stanie wiat przystankowych na terenie miasta Zabrze. Raz w miesiącu Wykonawca przedkłada Zamawiającemu raport miesięczny o stanie wiat wraz z wykazem przeprowadzonych prac potwierdzonych załącznikami zdjęciowymi. Pracownicy Wykonawcy bądź Podwykonawcy realizujący zlecenia w terenie muszą być ubrani w odzież roboczą z elementami odblaskowymi, zapewniającymi widoczność i bezpieczeństwo, oraz z logo/nazwą Wykonawcy. Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji i rękojmi na przedmiot umowy. Bieg gwarancji rozpoczyna się od daty obustronnego podpisania protokołu odbioru końcowego „bez zastrzeżeń” całego przedmiotu zamówienia. Termin wykonania zamówienia publicznego: 1. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w terminie: od dnia 01.01.2018r. do dnia 31.12.2018r. lub do czasu wykorzystania wartości umownej (w zależności od tego co nastąpi wcześniej). W przypadku zawarcia umowy po dacie 01.01.2018r. obowiązujący jest termin od dnia zawarcia umowy do 31.12.2018r. lub do czasu wykorzystania wartości umownej (w zależności od tego co nastąpi wcześniej). 2. W przypadku konieczności zrealizowania zgłoszenia awaryjnego Wykonawca winien niezwłocznie jednak nie później niż w czasie zadeklarowanym w ofercie od momentu zgłoszenia rozpocząć prace zmierzające do usunięcia zagrożenia. Za moment zgłoszenia uważa się zawiadomienie telefoniczne przez pracownika Zamawiającego lub dyżurnego dyspozytora Powiatowego Centrum Zarzadzania Kryzysowego (skrót: PCZK) Urzędu Miasta w Zabrzu bądź pracowników służb uprawnionych przez Zamawiającego (Policji, Straży Pożarnej, Straży Miejskiej).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63712100-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00PLN, (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100 PLN) zabezpieczającego ofertę na okres 30 dni
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik A. OFERTA; 9.3.2. Załącznik A.1 Formularz Cenowy 9.3.3. Potwierdzenie wniesienia wadium; 9.3.4. Kosztorys ofertowy dla prac pozaryczałtowych (Załącznik D wg Spisu zawartości oferty) 9.3.5. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 9.3.6. dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności: • zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, • sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, • zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, • czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach