Przetargi.pl
Eksploatacja przystanków i wysepek przystankowych na terenie Miasta Ruda Śląska – 2 części

MIASTO RUDA ŚLĄSKA ogłasza przetarg

  • Adres: 41-709 Ruda Śląska, Plac Jana Pawła II 6
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322449094
  • Data zamieszczenia: 2023-03-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: MIASTO RUDA ŚLĄSKA
    Plac Jana Pawła II 6
    41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie
    tel. 322449094
    REGON: 000515840
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://rudaslaska.bip.info.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Eksploatacja przystanków i wysepek przystankowych na terenie Miasta Ruda Śląska – 2 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Prace porządkowe wykonywane na przystankach i wysepkach przystankowych:1. Sprzątanie powierzchni przystanków oraz wysepek przystankowych (również wewnątrz wiaty) poprzez zamiatanie i zbieranie odpadów, opróżnianie koszy na odpady (wymiana worków foliowych zapewnianych przez Wykonawcę), wywóz zanieczyszczeń - trzykrotnie w tygodniu.2. Koszenie trawy rosnącej pod siedziskiem wiaty. Prace wykonywać stosownie do potrzeb.3. Odchwaszczanie powierzchni przystanków i wysepek przystankowych. Prace wykonywać stosownie do potrzeb.4. W przypadku gdy na przystanku zlokalizowana jest ławka:- naprawa ławki (mocowanie ławki do podłoża, uzupełnianie brakujących śrub, wymiana zniszczonych lub połamanych oraz uzupełnianie skradzionych desek. Nowe deski winny być takiej samej wielkości i kształtu jak wymieniane) lub jej usunięcie w przypadku niemożności jej naprawy. Prace wykonywać stosownie do potrzeb.- mycie ławki stosownie do potrzeb.5. Bieżące ustawianie poprzewracanych koszy.race porządkowe wykonywane na przystankach i wysepkach przystankowych:1. Sprzątanie powierzchni przystanków oraz wysepek przystankowych (również wewnątrz wiaty) poprzez zamiatanie i zbieranie odpadów, opróżnianie koszy na odpady (wymiana worków foliowych zapewnianych przez Wykonawcę), wywóz zanieczyszczeń - trzykrotnie w tygodniu.2. Koszenie trawy rosnącej pod siedziskiem wiaty. Prace wykonywać stosownie do potrzeb.3. Odchwaszczanie powierzchni przystanków i wysepek przystankowych. Prace wykonywać stosownie do potrzeb.4. W przypadku gdy na przystanku zlokalizowana jest ławka:- naprawa ławki (mocowanie ławki do podłoża, uzupełnianie brakujących śrub, wymiana zniszczonych lub połamanych oraz uzupełnianie skradzionych desek. Nowe deski winny być takiej samej wielkości i kształtu jak wymieniane) lub jej usunięcie w przypadku niemożności jej naprawy. Prace wykonywać stosownie do potrzeb.- mycie ławki stosownie do potrzeb.5. Bieżące ustawianie poprzewracanych koszy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63712100-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał/wykonuje należycie co najmniej dwie porównywalne usługi polegającą/e na sprzątaniu przystanków i/lub wysepek przystankowych i/lub terenów zewnętrznych (w szczególności usługi zamiatania, opróżniania koszy, odśnieżania), na łączną kwotę:- część 1 – 220 000,00 PLN brutto,- część 2 – 140 000,00 PLN brutto,- w przypadku składania oferty na obie części zamówienia, należy wykazać wykonanie (wykonał/wykonuje) co najmniej 2 usług na łączną kwotę 360 000,00 PLN brutto.Uwaga:W przypadku wykonywania i niezakończenia jeszcze usługi Wykonawca zobowiązany jest podać na jaką wartość do momentu upływu terminu składania ofert, umowa została wykonana. Wartość ta będzie brana pod uwagę do oceny spełniania warunku.Uwaga:Zamawiający nie określa szczególnego sposobu spełniania określonego wyżej warunku, przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (brak skorzystania z dyspozycji zawartej w art. 117 ust. 1 ustawy), co oznacza możliwość sumowania zasobów w tym zakresie.Uwaga:Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, należy wykazać usługę, w wykonaniu której Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.2. Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) co najmniej:część 1 - 6 osobami,część 2 - 4 osobami.Uwaga:Wykonawca składający ofertę na obie części zamówienia musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) łączną liczbą osób podaną dla poszczególnych części zamówienia.3. Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) odpowiednim potencjałem technicznym w celu wykonania zamówienia tj. samochód ciężarowy o nadwoziu skrzyniowym przystosowany do wywozu odpadów np. zabudowany lub z plandeką:część 1- 2 szt.,część 2 – 1 szt.Uwaga:Wykonawca składający ofertę na obie części zamówienia musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) łączną liczbą samochodów dla poszczególnych części zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-20

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach