Przetargi.pl
utrzymanie, kompleksowa konserwacja i renowacja zieleni w rejonie nr I Węglin- Czuby

Gmina Lublin ogłasza przetarg

  • Adres: 20-109 Lublin, Pl. Króla Władysława Łokietka 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 4663000 , fax. 81 4663001
  • Data zamieszczenia: 2012-02-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lublin
    Pl. Króla Władysława Łokietka 1 1
    20-109 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 4663000, fax. 81 4663001
    REGON: 43101951400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lublin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    utrzymanie, kompleksowa konserwacja i renowacja zieleni w rejonie nr I Węglin- Czuby
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje: wykonanie wszelkich prac związanych z utrzymaniem, kompleksową konserwacją i renowacją zieleni zlokalizowanej poza pasem drogowym w rejonie nr I - Węglin - Czuby obejmującej tereny będące własnością Gminy Lublin. Granice rejonu stanowią:ul. Nałęczowska, al Kraśnicka, ul. Armii Krajowej , ul. Jana Pawła II , ul. Nadbystrzycka, ul. Janowska 1. Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania, kompleksowej konserwacji i renowacji zieleni uwzględniających wykonanie określonych prac: 1.1 prace porządkowe 1.1.1. prace porządkowe objęte ryczałtem letnim obowiązującym od daty zawarcia umowy do 31.10.2012 r. : a)zbieranie i wywóz wszelkich zanieczyszczeń w tym gabarytowych, bytowych, gruzu, gałęzi i zanieczyszczeń pobudowlanych, wygrabienie zanieczyszczeń w miejscach trudno dostępnych, skutkujące czystością ; b)opróżnianie koszy i wywóz zanieczyszczeń; c)pełnienie dyżurów roboczych w czasie imprez okolicznościowych i innych uroczystości oraz w czasie złych warunków atmosferycznych na żądanie Zamawiającego; d)przegląd drzew z podaniem Zamawiającemu drzew uschniętych i stwarzających zagrożenie (comiesięczne raporty w formie pisemnej przedstawiane Zamawiającemu); 1.1.2. Prace porządkowe objęte ryczałtem zimowym obowiązującym od daty zawarcia umowy do 31.03.2012 r. i od 1.11.2012 r. do 28.02.2013 r.: a)odśnieżanie i usuwanie śliskości ciągów pieszych i schodów wraz z posypywaniem piaskiem z pełną odpowiedzialnością za wszelkie szkody wynikłe w skutek zaniedbań; b)pełnienie dyżurów roboczych w czasie imprez okolicznościowych i innych uroczystości oraz w czasie złych warunków atmosferycznych na żądanie Zamawiającego; c)w przypadku ustąpienia warunków zimowych zbieranie i wywóz wszelkich zanieczyszczeń w tym gabarytowych, bytowych, gruzu, gałęzi i zanieczyszczeń pobudowlanych, wygrabienie drobnych zanieczyszczeń, skutkujące czystością; d)opróżnianie koszy i wywóz zanieczyszczeń; e)przegląd drzew z podaniem Zamawiającemu drzew uschniętych i stwarzających zagrożenie (comiesięczne raporty w formie pisemnej przedstawiane Zamawiającemu); 1.1.3. Prace porządkowe nie objęte ryczałtem a)bieżące utrzymanie alejek i ścieżek rowerowych, schodów i placów tzn. zamiatanie, oczyszczanie, ścinanie darni z wywozem zanieczyszczeń, oprysk herbicydami dopuszczonymi do użytku na terenie miasta; 1.1.4. prace konserwacyjne małej architektury ogrodowej w całym rejonie objęte ryczałtem miesięcznym: a)uzupełnianie, naprawa lub wymiana zniszczonych oryginalnych elementów urządzeń zabawowych, ogrodzenia wraz z furtką, ławek i koszy na śmieci, ( Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ich stan techniczny i estetyczny oraz bezpieczeństwo użytkowników placu wynikającego ze stanu technicznego urządzeń oraz utrzymania porządku); b)prowadzenie ewidencji elementów małej architektury ogrodowej (tj. ławek, koszy, urządzeń zabawowych); c)przechowywanie ławek i koszy, przeznaczonych do montażu na terenie objętym niniejszą umową we własnym zapleczu magazynowym; d)montaż i demontaż ławek i koszy na śmieci, demontaż urządzeń zabawowych na zgłoszenie Zamawiającego; e)prowadzenie zeszytów kontroli stanu technicznego placów zabaw i przedstawianie zeszytów do wglądu Zamawiającemu dwa razy do roku; f)malowanie lub bejcowanie urządzeń małej architektury ogrodowej (urządzenia zabawowe, ogrodzenie, ławki, kosze na śmieci) - raz w roku oraz usuwanie aktów wandalizmu i graffiti; g)całkowita wymiana piasku w piaskownicach (3 razy w trakcie obowiązywania umowy)- terminy całkowitej wymiany piasku uzgadniane z zamawiającym oraz bieżące uzupełnianie piasku - min do wysokości górnej krawędzi boków piaskownicy. 2.Prace związane z pielęgnacją drzew i krzewów: a)ścinanie i prześwietlanie koron drzew i krzewów b)frezowanie lub usuwanie pni c)sadzenie drzew i krzewów d)wymiana palików do drzew e)podlewanie drzew i krzewów f)pielenie misek i skupin oraz wypełnienie misek żwirem lub innym materiałem g)pielęgnacja żywopłotów i krzewów h)oprysk drzew i krzewów chemikaliami dopuszczonymi do użytku w mieście i)opracowanie dokumentacji oceny stanu zdrowotnego drzew 3.Prace związane z konserwacją trawników: a)wiosenne i jesienne grabienie liści wraz z wywozem b)koszenie trawników kosiarkami rozdrabniającymi z równoczesnym podkaszaniem w miejscach niedostępnych oraz z bieżącym sprzątnięciem skoszonej trawy z jezdni, chodników i opasek (do koszenia można przystąpić tylko po wcześniejszym wyzbieraniu zanieczyszczeń) c)grabienie skoszonej trawy wraz z wywozem d)pielenie, nawożenie i oprysk trawników chemikaliami dopuszczonymi w mieście e)założenie trawników 4. Prace związane z pielęgnacją kwietników: a)przygotowanie rabat do obsady b)sadzenie kwiatów dostarczonych przez Zamawiającego c)pielęgnacja rabat roślin sezonowych, byliniarek i różarek d)likwidacja nasadzeń sezonowych 5. Drobne naprawy i remonty (umożliwiające przywrócenie właściwości użytkowych obiektów lub ich części w celu zapewnienia właściwej eksploatacji urządzeń i obiektów)- alejek, schodów, kładki, altany i amfiteatru. 6 Odpady powstałe w wyniku prowadzonych prac należy zagospodarować zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach