Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej w Czeladzi ogłasza przetarg
- Adres: 41-253 Czeladź, ul. Elizy Orzeszkowej 12
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 265 26 53 , fax. 032 363 26 53
- Data zamieszczenia: 2012-03-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej w Czeladzi
ul. Elizy Orzeszkowej 12 12
41-253 Czeladź, woj. śląskie
tel. 032 265 26 53, fax. 032 363 26 53
REGON: 24090935100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgk.czeladz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie i zarządzanie Cmentarzem Komunalnym znajdującym się przy ul. Wojkowickiej w Czeladzi - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Utrzymanie i zarządzanie Cmentarzem Komunalnym znajdującym się przy ul. Wojkowickiej w Czeladzi 70.33.00.00-3 Usługi zarządzania nieruchomościami 98.37.11.11-5 Usługi utrzymania cmentarzy 79.42.00.00-4 Usługi związane z zarządzaniem Zakres prac związanych z utrzymaniem i zarządzaniem Cmentarzem Komunalnym ( o powierzchni całkowitej 55541m2) w okresie od dnia podpisania umowy, nie wcześniej niż od 16.04.2012r. do 31.12.2012r. 1. Pielęgnacja zieleni znajdującej się na terenie cmentarza w tym: - 6-krotne koszenie terenów o pow. 17 000 m2 wraz z pasem 3m wzdłuż ogrodzenia od strony ul. Wojkowickiej - w miesiącach maj, czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień, październik (w tym groby opuszczone i groby zmarłych pochowanych przez MOPS) - 3-krotne koszenie terenów o pow. 13 800 m2 - w miesiącach czerwiec, lipiec, październik - całoroczne utrzymanie dróg i alejek o pow. 4 430 m2 - 2-krotne przycięcie żywopłotów o pow. 1950 m2 - 2-krotne grabienie terenu ( wiosna, jesień) o pow. 30 800 m2 - pielęgnacja róż - 60 szt. - pielęgnacja krzewów - 50 szt., oraz cięcia pielęgnacyjne drzew i wycinka samosiejek w wieku do 10 lat wraz z pasem 3m wzdłuż ogrodzenia od strony ul. Wojkowickiej zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r.o ochronie przyrody ( tekst jedn. Dz.U. z 2009r. Nr. 151 poz.1220 z późn. zm. ) - bieżące utrzymanie terenu w czystości - utrzymanie w czystości parkingu oraz przyległych do niego terenów zielonych wraz z 3-krotnym ich koszeniem - w miesiącach czerwiec, lipiec, październik 2. Wywóz ziemi z piwniczek i grobów ziemnych z ponoszeniem kosztów składowania. Wykonawca musi posiadać karty przekazania odpadów i przedstawiać je Zamawiającemu. 3. Zaopatrzenie terenu cmentarza w minimum 4 pojemniki na odpady, o pojemności ok. 1 m3 i opróżnianie ich, co najmniej 2 razy w tygodniu ( w okresach przed i po świątecznych częstotliwość wywozu minimum 2 razy na dobę). Wykonawca musi posiadać karty przekazania odpadów i przedstawiać je Zamawiającemu. 4. Ponoszenie kosztów zużytej energii elektrycznej (ok. 10 000 kWh/ 1 rok), wody (około 650 m3/1 rok), opróżniania szamba, wywozu odpadów oraz opłat za telefon, internet i monitoring zgodnie z umowami zawartymi przez Wykonawcę. Wykonawca ma obowiązek zawarcia stosownych umów w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty udzielenia zamówienia. 5. Wynajęcie kabiny sanitarnej i ustawienie jej wraz z obsługą na terenie cmentarza 6. Zarządzanie cmentarzem zgodnie z ustawą z dnia 31 stycznia 1959r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych ( tekst jedn. Dz.U. z 2011r. Nr. 118 poz.687 z późn. zm. ), oraz rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 lipca 2003r. w sprawie sposobu prowadzenia ewidencji grobów ( Dz. U. Nr 141 poz.1370) z późniejszymi zmianami a w szczególności: - prowadzenie ksiąg cmentarnych w wersji elektronicznej (oraz kopii przechowywanych na nośnikach elektronicznych) wraz z miesięcznymi wydrukami danych. W związku z powyższym konieczne jest posiadanie przez Wykonawcę komputera o odpowiednich parametrach (minimalnych wymaganiach sprzętowych), który będzie mógł obsłużyć posiadany przez Zamawiającego program komputerowy do ewidencji zmarłych i grobów na cmentarzach. Minimalne wymagania sprzętowe: - komputer z możliwością zainstalowania przeglądarki internetowej FireFoX w wersji 3,5 lub nowszej, - minimum 2GB RAM, - rozdzielczość minimalna : 1024x768, - procesor 1,5 GHz Zamawiający udostępnia Wykonawcy program komputerowy Interaktywny Administrator Cmentarzy celem prowadzenia ksiąg cmentarnych, bieżącej aktualizacji grobów, rezerwacji miejsc grzebalnych i wystawiania faktur VAT. Zamawiający jest właścicielem programu komputerowego Interaktywny Administrator Cmentarzy oraz posiada stosowną licencję. Wykonawca zobowiązany jest do użytkowania i obsługi programu zgodnie z jego funkcjami, a w szczególności do: * nanoszenia nowych miejsc pochówku na mapę, * rezerwacji miejsc do pochówku w powiązaniu z mapą, * bieżącej ewidencji opłat oraz powiadamiania w celu ściągnięcia należności, * wykonywania zdjęć każdego z grobów i dołączania ich do programu , * wpisywania danych o osobach zmarłych - pobieranie opłat cmentarnych zgodnie z obowiązującym cennikiem, stanowiącym załącznik nr 1 do aktualnie obowiązującego Zarządzenia Burmistrza Miasta Czeladź. Pobrane opłaty wynikające z załącznika nr 1 Wykonawca zobowiązany jest ewidencjonować poprzez kasę fiskalną stanowiącą własność MZGK oraz odprowadzać na rachunek MZGK nr 64 1050 1227 1000 0023 3771 4543. Wykonawca jest zobowiązany do wydawania kontrahentom paragonów z kasy fiskalnej oraz dostarczania ich kopii wraz z kopiami faktur Zamawiającemu do 7 dni po zakończeniu miesiąca. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania codziennych raportów oraz raportu miesięcznego z kasy fiskalnej a następnie przekazywanie ich Zamawiającemu. - utrzymanie w czystości i dbanie o wystrój kaplicy 7. Umieszczenie tablicy ogłoszeniowej przy wejściu na cmentarz wraz z regulaminem cmentarza komunalnego 8. Zapewnienie obsługi administracyjnej cmentarza w dni robocze, co najmniej w godz. od 700 do 1500 , a w soboty w godz. 800 do 1200 9. Zapewnienie całodobowego kontaktu w celu udostępnienia kaplicy w nagłych przypadkach. 10. Wywieszenie w miejscu dostępnym w budynku administracyjnym cennika opłat cmentarnych zawierających maksymalne ceny ustalone przez Burmistrza Miasta Czeladź na usługi pogrzebowe świadczone na terenie cmentarza komunalnego 11. Prowadzenie i aktualizacja Książki obiektu budowlanego w formie papierowej zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) 12.Ponoszenie odpowiedzialności prawnej i finansowej za szkody wyrządzone osobom trzecim z powodu niewykonania lub nienależytego wykonania w/w obowiązków. 13. Wykonawca ubezpieczy powierzoną mu w zarządzanie własność Gminy Czeladź ( budynek Cmentarza Komunalnego oraz kaplicę znajdująca się na Cmentarzu Komunalnym wraz z ogrodzeniem) od ognia i innych zdarzeń losowych. 14. Dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń osób trzecich Wykonawca posiada ubezpieczenie OC od prowadzonej działalności nieprzerywalnie przez cały okres obowiązywania umowy. Wykonawca przedkłada potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię posiadanej polisy OC najpóźniej w pierwszym dniu obowiązywania umowy. Kopie później zawartych polis Wykonawca przedkłada Zamawiającemu w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy ubezpieczenia OC. Powyższa umowa zabezpiecza roszczenia osób trzecich. 15. Utrzymanie wszystkich obiektów i urządzeń w stanie niepogorszonym. Ponadto zarządzający cmentarzem może wykonywać inne usługi związane z pochówkiem z zachowaniem warunków konkurencji i z uwzględnieniem maksymalnych cen ustalonych w załączniku nr 2 do zarządzenia Burmistrza Miasta Czeladź. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 703300003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzgk.czeladz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Administrowanie Targowiskiem miejskim na Placu Targowym w Raciborzu
Dodano: 2016-05-13 - Zarządzanie i administrowanie komunalnym zasobem lokalowym miasta Lublińca
Dodano: 2015-04-07 - zarządzanie lokalami mieszkalnymi Skarbu Państwa
Dodano: 2014-10-30 - Zarządzanie komunalnym zasobem mieszkaniowym Gminy Wojkowice
Dodano: 2014-06-20 - Zarządzanie i administrowanie komunalnym zasobem lokalowym miasta Lublińca
Dodano: 2014-02-14 - Zarządzanie lokalami Skarbu Państwa.
Dodano: 2013-12-19 - Administrowanie w imieniu Gminy Czeladź targowiskiem miejskim w 2014 roku
Dodano: 2013-12-10 - Administrowanie cmentarzami komunalnymi będącymi własnością miasta Tychy położonymi w Tychach przy ul. Cmentarnej i Barwnej
Dodano: 2013-12-06 - Zarządzanie zasobem mieszkaniowym Gminy Toszek
Dodano: 2013-12-02 - Administrowanie w imieniu Gminy Czeladź targowiskiem miejskim w 2014 roku
Dodano: 2013-11-29