Przetargi.pl
Utrzymanie i pielęgnacja trawników i żywopłotów na terenie gminy Bytów

Gmina Bytów ogłasza przetarg

  • Adres: 77100 Bytów, ul. 1-go Maja
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 822 20 11 , fax. 59 822 25 92
  • Data zamieszczenia: 2017-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bytów
    ul. 1-go Maja 15
    77100 Bytów, woj. pomorskie
    tel. 59 822 20 11, fax. 59 822 25 92
    REGON: 77097949900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie i pielęgnacja trawników i żywopłotów na terenie gminy Bytów
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    : Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie i pielęgnacja trawników i żywopłotów, wskazanych przez Zamawiającego, na terenie gminy Bytów. Zakres usługi obejmuje: - cięcia korygujące i formujące żywopłotów, w tym przycinanie i odchwaszczanie żywopłotów, zebranie odpadów i ich wywóz; żywopłoty należy przycinać zgodnie ze sztuką ogrodniczą, narzędziami specjalistycznymi do tego przeznaczonymi;. - koszenie mechaniczne połaci trawnikowych przy użyciu sprzętu specjalistycznego dostosowanego do powierzchni i ukształtowania terenu; koszenie na wysokość nie wyższą jak 4 cm, zebranie skoszonej trawy i jej wywóz. Osoby wykonujące usługi w wymienionych zakresach należy wyposażyć w kamizelki odblaskowe, odzież i obuwie ochronne, zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp. Teren prac należy oznakować i zabezpieczyć na czas wykonywania prac. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszystkie szkody wyrządzone przez wykonawcę w trakcie realizacji usługi osobom trzecim i Zamawiającemu oraz za szkody powstałe w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy. W celu spełnienia warunku jest zobowiązany do posiadania polisy ubezpieczeniowej OC zawartej z wybranym ubezpieczycielem. Polisę należy przedstawić Zamawiającemu do wglądu w dniu podpisania umowy. Zamawiający wskazuje miejsca wymagające wykoszenia wraz z kolejnością ich wykaszania. Zgłoszenia dotyczące wykaszania przekazywane będą wykonawcy w godzinach pracy urzędu tj. w dni powszednie w godz. 7:00 – 15:00. Wykonawca określając deklarowany czas do przystąpienia do wykonywania usługi ma możliwość w każdym deklarowanym przedziale czasowym wykonać usługę z pominięciem ciszy nocnej i okresu wzmożonych opadów (deszcz nawalny). Po wykoszeniu jednej pozycji wykonawca będzie zobowiązany przystąpić do wykaszania kolejnego, wskazanego przez zamawiającego terenu. Wykonawca jest zobowiązany przystąpić do wykonywania usługi w określonym przez siebie czasie liczonym od zgłoszenia mailowego bądź telefonicznego, potwierdzonego mailowo. Kary naliczane będą w przypadku nieprzystąpienia do wykonywania usługi w deklarowanym czasie, bądź w przypadku niedotrzymania terminu wykonania przedmiotu zamówienia. Zgłoszenie trzech miejsc do koszenia i wykoszenie w danym dniu tylko jednego z nich nie wpisuje się w w/w obostrzenia, gdyż wykonawca przystąpił do wykonywania usługi, a tym samym dotrzymał terminu wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie przewiduje limitów czasowych na poszczególne obszary do koszenia. Nie ma możliwości określenia norm koszenia ze względu na różną specyfikę terenu, różnorodną roślinność i inne czynniki (np. zaparkowane samochody, drzewa, urządzenia zabawowe).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77314100-5

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach