Przetargi.pl
Budowa chodnika w ramach przebudowy drogi powiatowej nr 1908G na odcinku Chmielonko - Zawory

Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach ogłasza przetarg

  • Adres: 83-300 Kartuzy, ul. Gdańska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 6810715 , fax. 58 6811522
  • Data zamieszczenia: 2017-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach
    ul. Gdańska 26
    83-300 Kartuzy, woj. pomorskie
    tel. 58 6810715, fax. 58 6811522
    REGON: 19168725300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodnika w ramach przebudowy drogi powiatowej nr 1908G na odcinku Chmielonko - Zawory
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa chodnika w ramach przebudowy drogi powiatowej 1908G na odcinku Zawory – Chmielonko. Przedmiotowe zadanie zlokalizowane jest na odcinku drogi powiatowej nr 1908G na odcinku Chmielonko - Zawory w granicach pasa drogowego. Wzdłuż drogi dominuje zabudowa indywidualna oraz użytki rolne. Istniejąca trasa drogi w planie przebiega w terenie pagórkowatym. Na oś trasy w planie składają się odcinki proste oraz łuki kołowe. Kształt wysokościowy niwelety chodnika dostosowany jest do istniejącego ukształtowania terenu pasa drogowego. Spadek chodnika został tak zaprojektowany, aby umożliwić swobodny odpływ wód opadowych.Przed przystąpieniem do robót należy zapoznać się z aktualną planszą uzbrojenia terenu. Roboty ziemne w miejscach zbliżeń i skrzyżowań z kablami urządzeniami podziemnymi prowadzić ręcznie !!! podstawowe parametry chodnika.  Szerokość chodnika z dopuszczonym ruchem rowerów w obrzeżach ustala się na 2,5 m  Szerokość nawierzchni jezdni ustala się na 6,0 m  Klasa techniczna drogi – Z  Obciążenie dopuszczalne nawierzchni – 80 kN/oś  Liczba jezdni – 1  Przyjęte obciążenie ruchem kołowym – KR2  Szerokość pobocza z destruktu bitumicznego – 0,75m  Zjazdy doprowadzone do granic pasa drogowego Łączna długość budowanego chodnika wynosi 984,16 mb. Od km 0+000 do km 0+820 chodnik po stronie prawej oddzielony jest od jezdni poboczem wykonanym z frezów bitumicznych o grubości warstwy 15cm. Od km 0+820 do km 0+984,16 chodnik przylega do jezdni. Na zjazdach zastosowano krawężnik najazdowy 15x22 oraz obramowanie z opornika 12x25cm. Nawierzchnia chodnika posadowiona zostanie na poziomie pobocza, aby zapewnić spływ wód opadowych z jezdni. Odwodnienie jak dotychczas odbywać się będzie do rowów przydrożnych i na tereny zielone oraz kanalizacji deszczowej. Pod zjazdami planowane jest wykonanie przepustów z rur HDPE SN8 Dn400. Wlot i wylot należy umocnić kamieniem polnym na podbudowie betonowej z betonu C12/15 o grubości 10 cm. Istniejące przepusty pod koroną jezdni należy rozebrać i wykonać nowe z rur HDPE DN800 SN12: • Hm 2+58 – przepust Ø800 L=14,5m • Hm 6+35 – przepust Ø800 L=13,5m Wlot i wylot umocnić kamieniem polnym na podbudowie betonowej C12/15 o grubości 10 cm. Konstrukcja chodnika z dopuszczonym ruchem rowerów Nawierzchnia chodników  kostka betonowa 10x20x6 typu Polbruk szara - 6 cm  warstwa podsypki cementowo-piaskowej - 5 cm  warstwa kruszywa stabilizowanego cementem C3/4 - 15 cm Konstrukcja zjazdów Nawierzchnia zjazdów bramowych.  kostka betonowa 10x20x8 typu Polbruk czerwona - 8 cm  warstwa podsypki cementowo-piaskowej - 5 cm  Warstwa mieszanki niezwiązanej z kruszywem C50/30 o uziarnieniu 0/31 – 15 cm  warstwa kruszywa stabilizowanego cementem C3/4 - 20 cm Od strony chodnika w miejscu gdzie chodnik nie przylega do jezdni należy wzmocnić krawędź jezdni opornikiem betonowym 12x25x100 ustawionym na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15. Chodnik ograniczony obrzeżem betonowym 8x30x100 na ławie betonowej z oporem. Roboty ziemne polegać będą głównie na usunięciu ziemi urodzajnej i wykonaniu koryta pod projektowany chodnik. Podłoże pod chodnikami zagęścić do Is = min 1,0. Roboty wykonywać po uprzednim zlokalizowaniu przebiegu uzbrojenia podziemnego. Ziemię urodzajną z koryta wykorzystać do wyprofilowania skarp. Od hm 0+00 do 1+60 i 2+30 do 4+00 i 6+30 do 8+20 nasyp należy posadowić na geokracie o wysokości 10 cm wypełnionej kruszywem. Geokratę należy rozciągnąć na geowłókninie odcinającej. Nasyp należy zazbroić gosyntetykami w warstwach co 50cm z zakładem 1m. Skarpy należy umocnić biomatą i obsiać trawą.  Roboty drogowe nie mogą powodować zagrożeń dla przyległego środowiska.  Roboty ziemne i drogowe w strefie uzbrojenia podziemnego i naziemnego należy wykonywać ręcznie ze szczególną ostrożnością.  Wykonawca odpowiednio oznakuje roboty i zapewni bezpieczną komunikację dla ruchu pieszego i samochodowego.  Szczegółowe wyliczenia robót przedstawiono w przedmiarach  Po zakończeniu robót plac budowy zostanie przywrócony przez wykonawcę do stanu pierwotnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233222-1

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach