Przetargi.pl
Utrzymanie i konserwacja zieleni przyulicznej dróg publicznych gminnych i wewnętrznych na terenie Dzielnicy Bielany

Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany ogłasza przetarg

  • Adres: 01-882 Warszawa, ul. Żeromskiego 29
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 37 33 333 , fax. 022 37 33 382
  • Data zamieszczenia: 2009-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany
    ul. Żeromskiego 29 29
    01-882 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 37 33 333, fax. 022 37 33 382
    REGON: 01525966300043
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielany.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie i konserwacja zieleni przyulicznej dróg publicznych gminnych i wewnętrznych na terenie Dzielnicy Bielany
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Utrzymanie i konserwacja zieleni przyulicznej dróg publicznych gminnych i wewnętrznych na terenie Dzielnicy Bielany. Zakres prac, częstotliwość ich wykonywania oraz warunki techniczne i lokalizację określają załączniki: 1) Zał. nr 1 do SIWZ - zakres prac na utrzymanie i konserwację zieleni przyulicznej dróg publicznych gminnych i wewnętrznych na terenie Dzielnicy Bielany, który po wypełnieniu o ceny i wartości stanowił będzie kosztorys ofertowy, 2) Zał. nr 2 do SIWZ - warunki techniczne wykonania umowy, 3) Zał. nr 3 do SIWZ - wykaz dróg publicznych gminnych na terenie Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy objętych zamówieniem, 4) Zał. nr 4 do SIWZ - wykaz dróg publicznych wewnętrznych na terenie Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy objętych zamówieniem
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 770000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 6 000,00 zł. (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: III.2.1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655 ze zmianami), a także: a) Zamawiający wymaga aby wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęciem postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje, jedno zamówienie (jedno zamówienie = jedna umowa) obejmujące usługę w zakresie utrzymania czystości i pielęgnacji/konserwacji zieleni w pasach zieleni przyulicznej dróg publicznych o wartości sprzedaży brutto minimum 300 000,00 zł., (trzysta tysięcy zł.). W przypadku umowy wieloletniej zamówienie na powyższy zakres o rocznej wartości sprzedaży brutto minimum 300 000,00 zł. (trzysta tysięcy zł.). W przypadku zamówienia wykonywanego uznany zostanie zakres już należycie wykonany o wartości sprzedaży brutto minimum 300 000,00 zł. (trzysta tysięcy zł.). Wykazane w załączniku do oferty zamówienie musi być poparte dokumentem potwierdzającym, iż zostało wykonane z należytą starannością (np. referencje). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/ w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez wykonawcę w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: III.2.2) 1. Oświadczenie, że wykonawca spełnienia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wg wzoru określonego w zał. 6 do SIWZ; W przypadku wykonawców występujących wspólnie dokument ten w imieniu wszystkich składa Pełnomocnik. 2. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wg wzoru określonego w zał. nr 6a do SIWZ; W przypadku wykonawców występujących wspólnie dokument ten składa każdy wykonawca /uczestnik konsorcjum/. 3. Dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku wykonawców występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy wykonawcy występujący wspólnie. Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku wykonawców występujących wspólnie poświadcza za zgodność z oryginałem pełnomocnik. 4. Wykaz zamówień opisanych w Sekcji III.2.1) lit. a) zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat - wzór stanowi zał. 7 do SIWZ, poparty dokumentem świadczącym o należytym wykonaniu np. referencje. Dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia ujętego w wykazie, winien zawierać informacje pozwalające Zamawiającemu przyporządkować je do odpowiedniej pozycji wykazu; W przypadku wykonawców występujących wspólnie dokumenty te składa Pełnomocnik w imieniu wykonawcy, który spełnia warunek udziału w postępowaniu. Inne dokumenty wymagane w postępowaniu: 1) Wypełniony druk FORMULARZ OFERTY - zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ; W przypadku wykonawców występujących wspólnie dokument ten składa Pełnomocnik. 2) Kosztorys ofertowy wg wzoru określonego w zał. 1 do SIWZ; W przypadku wykonawców występujących wspólnie dokument ten składa Pełnomocnik. 3) Pełnomocnictwo, w sytuacji gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub w przypadku złożenia oferty wspólnej. UWAGA: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w Sekcji III.2.2) pkt.3 składa dokument lub dokumenty wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (podstawa prawna - Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605 ) oraz rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 188, poz.1155). Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Formy pisemnej nie wymagają zmiany danych adresowych Stron, kont bankowych Stron; osób do współpracy z obu Stron. Zmiany te nastąpią na podstawie jednostronnego, pisemnego powiadomienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielany.waw.pl zakładka Zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach