Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia dla Publicznej Szkoły Podstawowej w Małęczynie

Zespół Ekonomiczno Administracyjny Szkół ogłasza przetarg

  • Adres: 26-634 Gózd, ul. Radomska 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 3202357 , fax. 048 3202357
  • Data zamieszczenia: 2009-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Ekonomiczno Administracyjny Szkół
    ul. Radomska 7 7
    26-634 Gózd, woj. mazowieckie
    tel. 048 3202357, fax. 048 3202357
    REGON: 67298274100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gozd.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia dla Publicznej Szkoły Podstawowej w Małęczynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa transportem Sprzedawcy oraz rozstawienie we wskazanych przez Zamawiającego salach wyposażenia dla Publicznej Szkoły Podstawowej w Małęczynie ul. Szkolna 64, 26 - 634 Gózd
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391600001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w ustawie i w niniejszej SIWZ oraz następujące warunki : 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. a) poprzez posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający rozumie wpis przedsiębiorcy do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zmaówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm. zwana dalej pzp Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy oświadczeń i dokumentów, o których mowa w punkcie XVIII SIWZ metodą spełnia niespełnia, z uwzględnieniem przepisu art.26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnia ww warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz oferty na druku, którego wzór został dołączony do materiałach przetargowych 2.Formularz cenowy , którego treść winna odpowiadać treści formularza cenowego stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ w formie załącznika Nr 2. 3.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych na druku, którego wzór został dołączony do materiałów przetargowych w formie załącznika Nr 3 . 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w formie załącznik Nr 4 . 5.Zaakceptowany przez Wykonawcę wzór projektu umowy załącznik nr 4 do SIWZ na realizację zamówienia , który został dołączony do materiałów przetargowych w formie załącznik Nr 5. 6.Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat, liczonych od daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że te dostawy zostały wykonane należycie . 6.Dokumenty potwierdzające, ze dostarczone produkty odpowiadają określonym normom jak i opisowi przedmiotu zamówienia a) ważny certyfikat lub deklaracja zgodności z PN-ISO 5970:1994 meble szkolne, b) ważny certyfikat lub deklaracja zgodności z PN - F - 06009:2001 stoliki i krzesła Inne dokumenty składane wraz z ofertą: 1.Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie w sytuacji, gdy wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika - w formie załącznik Nr 7 ; 2.W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo, o którym mowa w art.23 ust.2 ustawy Pzp - w formie załącznik Nr 8; 3. Jeżeli zostaną zaproponowane artykuły równoważne Wykonawcy są zobowiązani do złożenia : a) wykazu oferowanych artykułów równoważnych zawierającego opis ( w tym wymiary) proponowanych artykułów - treść wykazu winna odpowiadać treści wzoru wykazu stanowiącego ( załącznik nr 6do SIWZ ) - w formie załącznik Nr 9 ; b) fotografii oferowanych artykułów równoważnych .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gozd.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach