Przetargi.pl
Utrzymanie i konserwacja urządzeń oświetlenia drogowego (ulicznego) oraz innych miejsc publicznych na terenie miasta Włodawa w 2013 roku

Burmistrz Włodawy ogłasza przetarg

  • Adres: 22-200 Włodawa, al. J. Piłsudskiego 41
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (082) 57 21 444 , fax. (082) 57 22 454
  • Data zamieszczenia: 2013-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Włodawy
    al. J. Piłsudskiego 41 41
    22-200 Włodawa, woj. lubelskie
    tel. (082) 57 21 444, fax. (082) 57 22 454
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.wlodawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie i konserwacja urządzeń oświetlenia drogowego (ulicznego) oraz innych miejsc publicznych na terenie miasta Włodawa w 2013 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1 Przedmiotem zamówienia jest: Utrzymanie i konserwacja urządzeń oświetlenia drogowego (ulicznego) oraz innych miejsc publicznych na terenie miasta Włodawa w 2013 roku zgodnie z zestawieniem punktów sterowania oświetleniem ulicznym z terenu miasta Włodawa 1.2 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie utrzymania i konserwacji urządzeń oświetlenia drogowego (ulicznego) oraz innych miejsc publicznych na terenie miasta Włodawa w 2013 roku. Zakres prac obejmuje 1252 szt. punktów oświetleniowych wraz z sieciami i liniami zasilającymi będącymi na majątku Gminy Miejskiej Włodawa oraz PGE Dystrybucja S.A. Zakres rzeczowy umowy może ulec zmianie w miarę oddawania do użytku nowych linii oświetleniowych, jednak nie więcej niż 30 punktów oświetleniowych. 1.3. Zakres prac niniejszego zamówienia obejmuje utrzymanie i konserwację urządzeń oświetlenia drogowego (ulicznego) oraz innych miejsc publicznych na terenie miasta Włodawa zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami technicznymi w zakresie eksploatacji sieci oświetleniowej, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony od porażeń. Wykonawca zobowiązany jest w szczególności zapewnić: prowadzenie i aktualizację dokumentacji technicznej i eksploatacyjnej; prowadzenie oględzin, przeglądów oraz niezbędnych remontów oświetlenia; załączanie i wyłączanie oświetlenia w ustalonych godzinach przez Zamawiającego - zgodnie z aktualnym harmonogramem świeceń, zmiana harmonogramów czasów świecenia maksymalnie 2 razy do roku w ramach opłaty za konserwację; całodobowe przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji dot. funkcjonowania oświetlenia; sprawne usuwanie stanów awaryjnych powodujących zakłócenia w funkcjonowaniu zleconego zakresu oświetlenia; utrzymywanie urządzeń we właściwym stanie estetycznym i technicznym gwarantujący prawidłową pracę tych urządzeń bez zagrożenia osób postronnych, zgodny z obowiązującymi przepisami i normami; wnioskowanie do Zamawiającego o konieczności wykonania modernizacji sieci oświetleniowej spowodowanej jej złym stanem technicznym; wymianę uszkodzonych w trakcie eksploatacji: wysięgników, słupów, opraw bądź ich elementów (lamp, kloszy, układów zapłonowych, dławików, tabliczek bezpiecznikowych, bezpieczników, przewodów w słupach, elementów osłonowych, naprawę uszkodzonych w trakcie eksploatacji linii kablowych i napowietrznych; dostęp do szaf oświetleniowych dla komisji dokonującej odczytu wskazań liczników energii elektrycznej, oraz środki transportu dla ww. komisji; informowanie Zamawiającego o awariach sieci zasilającej i urządzeń sterowniczych, powodujących czasowe zaciemnienie ulic, oraz o konieczności czasowego załączenia oświetlenia poza ustalonymi godzinami pracy na czas dokonywania napraw; współpracę z Zamawiającym przy usuwaniu plakatów, anonsów, reklam, tabliczek informacyjnych, obejm, sznurów itp. umieszczonych bez zgody Właściciela Zamawiającego lub po upływie uzgodnionego terminu; niezwłoczne - jednak nie później niż 14 dni - likwidowanie uszkodzeń sieciowych lub sterowniczych powodujących wygaśnięcie punktów oświetleniowych, jeżeli z przyczyn technicznych lub braku możliwości rezerwowego zasilania punkty oświetleniowe nie mogą być ponownie włączone przed upływem czasu następnego okresu świecenia, wówczas Wykonawca powinien niezwłocznie powiadomić Zamawiającego o powstaniu awarii i przewidywanym terminie jej usunięcia; materiały na potrzeby konserwacji oświetlenia; utylizację wyeksploatowanych źródeł światła i innych zdemontowanych urządzeń oświetlenia drogowego wyniesienie 2 szt. szaf oświetleniowych poza stację transformatorową wraz z robotami i formalnościami towarzyszącymi, wskazanych przez Zamawiającego remont oświetlenia drogowego w Alei J. Piłsudskiego we Włodawie - etap III, zgodnie z przedmiarem robót, stanowiącym załącznik nr 2 wraz z dopełnieniem wszelkich formalności związanych z tymi robotami. 1.4.Wymienione powyżej terminy wymiany i napraw urządzeń oświetlenia drogowego (ulicznego) liczone są od momentu zgłoszenia reklamacji przez wyznaczonego przedstawiciela Zamawiającego do Wykonawcy na udostępniony całodobowo nr telefonu. 1.5. Podmioty inne niż PGE Dystrybucja S.A. przy dokonywaniu wyceny powinny uwzględnić koszty związane z pracami prowadzonymi w pobliżu lub na urządzeniach elektroenergetycznych będących własnością PGE Dystrybucja S.A. Wszelkie koszty z tym związane w całości ponosi Wykonawca. 1.6. Wykonawca na czas realizacji zamówienia powinien a)posiadać stałą bazę na terenie miasta Włodawa, b)posiadać w pełni dyspozycyjną swoją grupę roboczą (min. 2 osoby) w celu usuwania występujących awarii oświetlenia c) dysponować pojazdem przystosowanym do wymiany źródeł światła d) dysponować osobą, która posiada kwalifikacje zgodnie z art. 54 ust. 1 ustawy z dnia 10.04.1997 roku Prawo energetyczne 1.7 W ramach realizowanej usługi wykonawca powinien mieć możliwość całodobowego przyjmowania informacji o występujących awariach i usterkach,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wlodawa.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach