Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych ogłasza przetarg
- Adres: 91-423 Łódź, ul. Solna 14
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. (042) 632 28 43 , fax. (042) 6324190
- Data zamieszczenia: 2009-08-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych
ul. Solna 14 14
91-423 Łódź, woj. łódzkie
tel. (042) 632 28 43, fax. (042) 6324190
REGON: 00010049200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.melioracja.lodzkie.pl, www.bip.melioracja. lodzkie.pl.
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie i konserwacja urządzeń melioracji wodnych podstawowych. Zabezpieczenie przeciwpowodziowe i przeciwerozyjne. Ekspertyza techniczna Zbiornik Próba - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn: Utrzymanie i konserwacja urządzeń melioracji wodnych podstawowych. Zabezpieczenie przeciwpowodziowe i przeciwerozyjne. Ekspertyza techniczna Zbiornik Próba. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium w wysokości 150,00 zł (sto pięćdziesiąt zł)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy udokumentują przez złożenie stosownych dokumentów i oświadczeń, że spełniają następujące warunki (art. 22 ust. 1 ustawy): 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli udokumentuje posiadanie uprawnień do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie umożliwiającym realizację przedmiotu zamówienia, przedstawiając aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz złoży stosowne oświadczenie (Załącznik nr 2a do siwz) lub wykona zamówienie przy pomocy posiadających te uprawnienia podwykonawców; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobami posiadającymi tytuł rzeczoznawcy budowlanego (minimum jedna osoba). Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli złoży stosowne oświadczenie (Załącznik nr 2a do siwz) oraz przedstawi zaświadczenie o wpisie do centralnego rejestru rzeczoznawców budowlanych; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli złoży stosowne oświadczenie (Załącznik nr 2a do siwz); 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 ustawy: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli złoży stosowne oświadczenie; (Załącznik nr 2b do siwz). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów wymienionych w Rozdziale VII siwz, według formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, złożone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2a do siwz, 3) oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania, złożone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2b do siwz, 4) zaświadczenie o wpisie do centralnego rejestru rzeczoznawców budowlanych (dla osoby opracowującej ekspertyzę techniczną), 5) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - w przypadku, gdy wykonawca będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia innych podmiotów. Wszystkie dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu składane przez wykonawców wymagają formy pisemnej, muszą być złożone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez prawnych przedstawicieli wykonawcy na każdej zapisanej stronie. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: 1) wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania, 2) formularze stanowiące Załączniki nr 2a, 3, 4, 6 do siwz podpisuje pełnomocnik, 3) formularz stanowiący Załącznik nr 2b do siwz każdy wykonawca (uczestnik konsorcjum) podpisuje oddzielnie, 4) do oferty należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej dotyczące każdego z uczestników konsorcjum, 5) wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę - z wyłączeniem Załącznika nr 2b - w miejscu nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dot. konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. Uwaga: wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.melioracja.lodzkie.pl, www.bip.melioracja. lodzkie.pl.
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie Projektu budowlanego, Projektu wykonawczego, materiałów przetargowych dla przedsięwzięcia: Rozbudowa skrzyżowania DK12 z DP1713E w m. Smardzew - km 316+875.
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie pierwszej części dokumentacji projektowej dla zadania: Rozbudowa drogi powiatowej nr 4304E Żelechlinek - Czerniewice.
Dodano: 2016-07-26 - Opracowanie kompletnych dokumentacji projektowych dla zadań: Zadanie nr 1 - Przebudowa dróg - ul. Krakowskie Przedmieście, Barycz i Królewskiej wraz z budową skrzyżowań typu okrężnego z ul. Targową, Barycz, Królewską, Chopina, Reformacką Zadanie nr 2 - Zagospodarowanie terenów przy ul. Stodolnianej w Wieluniu
Dodano: 2016-07-26 - Opracowanie kompletnych dokumentacji projektowych przebudowy dróg powiatowych
Dodano: 2016-07-25 - Badania natężenia ruchu na skrzyżowaniach dla zadań inwestycyjnych
Dodano: 2016-07-25 - Wykonanie dokumentacji projektowej - Projektu budowlanego i projektu wykonawczego dla zadania pn. Budowa obwodnicy miejscowości Kurzeszyn w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 707
Dodano: 2016-07-25 - Utrzymanie i konserwacja urządzeń melioracji wodnych podstawowych
Dodano: 2016-07-25 - Wykonanie operatów wodnoprawnych oraz uzyskanie decyzji pozwoleń wodnoprawnych na wprowadzanie wód opadowych lub roztopowych z pasów dróg wojewódzkich do środowiska lub do urządzeń kanalizacyjnych obcych podmiotów
Dodano: 2016-07-20 - Wykonanie dokumentacji projektowej pod nazwą : Przebudowa drogi powiatowej nr 4320E Skrzynki - Tobiasze w m. Przesiadłów - etap I: Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 4320E Skrzynki - Tobiasze w m. Przesiadłów.
Dodano: 2016-07-19 - Wykonanie dokumentacji projektowej - Projektu budowlanego i wykonawczego dla zadania pn. Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 484 na odcinku Zelów - Bełchatów
Dodano: 2016-07-18