Przetargi.pl
Utrzymanie i konserwacja urządzeń melioracji szczegółowych znajdujących się na terenie Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy: Część I-Obiekt Powsin V, Obiekt Powsin VIII, Część II-Obiekt Powsinek , Rów Natoliński

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów ogłasza przetarg

  • Adres: 02-958 Warszawa, ul. Stanisława Kostki Potockiego 11
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6426001 w. 201 , fax. 022 6427643
  • Data zamieszczenia: 2009-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów
    ul. Stanisława Kostki Potockiego 11 11
    02-958 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6426001 w. 201, fax. 022 6427643
    REGON: 01525966300154
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilanow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie i konserwacja urządzeń melioracji szczegółowych znajdujących się na terenie Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy: Część I-Obiekt Powsin V, Obiekt Powsin VIII, Część II-Obiekt Powsinek , Rów Natoliński
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    trzymanie i konserwacja urządzeń melioracji szczegółowych znajdujących się na terenie Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy: Część I-Obiekt Powsin V, Obiekt Powsin VIII, Część II-Obiekt Powsinek , Rów Natoliński
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452464007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykażą się posiadaniem aktualnego (zgodny ze stanem faktycznym i prawnym) odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Wykażą się wykonaniem robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie obejmujący wykonanie tj.: - w przypadku składania oferty na całość zamówienia t/j dla części I i II razem: - min. 1 roboty w zakresie wykonania konserwacji urządzeń melioracji szczegółowych lub podstawowych, o wartości brutto min. 200 000,00 zł z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem min. 1 dokumentu potwierdzającego, że robota ta została wykonana należycie. - w przypadku składania oferty na Część I : - min. 1 roboty w zakresie wykonania konserwacji urządzeń melioracji szczegółowych lub podstawowych, o wartości brutto min. 100 000,00 zł z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem min. 1 dokumentu potwierdzającego, że robota ta została wykonana należycie. - w przypadku składania oferty na Część II : - min. 1 roboty w zakresie wykonania konserwacji urządzeń melioracji szczegółowych lub podstawowych, o wartości brutto min. 100 000,00 zł z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem min. 1 dokumentu potwierdzającego, że robota ta została wykonana należycie. 3.Wykażą się osobami, które będą wykonywać zamówienie tj. : a) w przypadku składania oferty na całość zamówienia t/j dla części I i II razem: min. jeden kierownik robót, b) w przypadku składania oferty na Część I: min. jeden kierownik robót c) w przypadku składania oferty na Część II : min. jeden kierownik robót Uwaga: W przypadku, gdy wykonawca wykazał się osobami, którymi będzie dysponował, należy załączyć pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia wskazanych osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4. Udokumentują gotowość odbioru odpadów komunalnych, organicznych, namułu w celu ich utylizacji. 5.Udokumentują prawne możliwości wykonywania prac na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. nr 132, poz. 622 ze zm.) i art. 28 lub art. 31 lub art. 32 ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (Dz. U. nr 62, poz. 628 ze zm.). Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje niezbędnym potencjałem finansowym, kadrowym, technicznym oraz doświadczeniem niezbędnym do realizacji zamówienia na podstawie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Aktualny (zgodny ze stanem faktycznym i prawnym) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie obejmujący wykonanie tj: - w przypadku składania oferty na całość zamówienia t/j dla części I i II razem: - min. 1 roboty w zakresie wykonania konserwacji urządzeń melioracji szczegółowych lub podstawowych, o wartości brutto min. 200 000,00 zł z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem min. 1 dokumentu potwierdzającego, że robota ta została wykonana należycie. - w przypadku składania oferty na Część I : - min. 1 roboty w zakresie wykonania konserwacji urządzeń melioracji szczegółowych lub podstawowych, o wartości brutto min. 100 000,00 zł z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem min. 1 dokumentu potwierdzającego, że robota ta została wykonana należycie. - w przypadku składania oferty na Część II : - min. 1 roboty w zakresie wykonania konserwacji urządzeń melioracji szczegółowych lub podstawowych, o wartości brutto min. 100 000,00 zł z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem min. 1 dokumentu potwierdzającego, że robota ta została wykonana należycie. 5.Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, w którym Wykonawca wykaże się: a) w przypadku składania oferty na całość zamówienia t/j dla części I i II razem: - min. jednym kierownikiem robót, b) w przypadku składania oferty na Część I: - min. jednym kierownikiem robót c) w przypadku składania oferty na Część II : -min. jednym kierownikiem robót Uwaga: W przypadku, gdy wykonawca wykazał się osobami, którymi będzie dysponował, należy załączyć pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia wskazanych osób zdolnych do wykonania zamówienia. 6.Dokument potwierdzający gotowość odbioru odpadów ( komunalnych, organicznych, namułu ) w jednej z form tj. : 6.1. Umowy zawartej ze składowiskiem odpadów lub kompostownią. 6.2. Zezwolenia na prowadzenie działalności polegającej na utylizacji ww. odpadów. 6.3. Umowy z firmą posiadającą zezwolenie na prowadzenie działalności polegającej na utylizacji odpadów. 7.Dokument potwierdzający prawne możliwości wykonywania prac w formie: 7.1. Zezwolenia o którym mowa w art. 7 ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. nr 132, poz. 622 ze zm.) 7.2. Zezwolenia o którym mowa w art. 28 lub art. 31 lub art. 32 ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (Dz. U. nr 62, poz. 628 ze zm.). 8. Oświadczenie Wykonawcy, że polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimalną do wartości zawartej umowy obejmującą terminem termin ważności termin realizacji zamówienia przedłoży Zamawiającemu w dniu podpisania umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wilanow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach