Przetargi.pl
Utrzymanie i konserwacja sygnalizacji świetlnej w Sieradzu na skrzyzowaniach ulic: 1. Aleja Grunwaldzka/Armii Krajowej 2. Kościuszki/Żwirki i Wigury 3. Warcka/Toruńska/Żwirki i Wigury

Powiatowy Zarząd Dróg w Sieradzu ogłasza przetarg

  • Adres: 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 8223947 , fax. 043 8279080
  • Data zamieszczenia: 2009-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Sieradzu
    Plac Wojewódzki 3 3
    98-200 Sieradz, woj. łódzkie
    tel. 043 8223947, fax. 043 8279080
    REGON: 73093855700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: pzdsieradz@op.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie i konserwacja sygnalizacji świetlnej w Sieradzu na skrzyzowaniach ulic: 1. Aleja Grunwaldzka/Armii Krajowej 2. Kościuszki/Żwirki i Wigury 3. Warcka/Toruńska/Żwirki i Wigury
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Utrzymanie i konserwacja sygnalizacji świetlnej w Sieradzu na skrzyżowaniach ulic: 1. Aleja Grunwaldzka/Armii Krajowej 2. Kościuszki/Żwirki i Wigury 3. Warcka/Toruńska/Żwirki i Wigury
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502322002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , co najmniej 2 kontrakty odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia co najmniej na 3 obiektach należących do jednego zleceniodawcy oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 5) posiadają autoryzację na konserwację i oprogramowanie sterowników zlokalizowanych na skrzyżowaniach objętych niniejszym zamówieniem.(sterowniki produkcji Techvision).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: - wypełniony formularz oferty zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ - kosztorys ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz - oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert potwierdzające, że przedmiot działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia (Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione wcześniej powinny posiadać adnotację organu wystawiającego - dokonaną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert- potwierdzającą aktualność zawartych w nim danych - np. Aktualne na dzień lub tożsame). Z dokumentu powinno wynikać, kto jest uprawniony do podpisywania ofert (zaciągania zobowiązań). - wykaz ważniejszych usług zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat o charakterze i złożoności porównywalnej do niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i zamawiających oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie zgodnie z załącznikiem nr 5 do siwz. -wykaz osób odpowiedzialnych za wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 6 do siwz - wykaz sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia wraz z podaniem formy posiadania zgodnie z załącznikiem nr 7 do siwz - autoryzację na sterowniki produkcji Techvision

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip-pzd.spsieradz.finn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach