Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie, konserwację, naprawy oraz remonty ulicznej sygnalizacji świetnej na terenie miasta Skierniewice

Urząd Miasta Skierniewice ogłasza przetarg

  • Adres: 96-100 Skierniewice, ul. Rynek 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8345100 , fax. 046 8345151
  • Data zamieszczenia: 2015-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Skierniewice
    ul. Rynek 1 1
    96-100 Skierniewice, woj. łódzkie
    tel. 046 8345100, fax. 046 8345151
    REGON: 00052430600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.skierniewice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie, konserwację, naprawy oraz remonty ulicznej sygnalizacji świetnej na terenie miasta Skierniewice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Charakterystyka przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług związanych z utrzymaniem, konserwacją, naprawami oraz remontami ulicznej sygnalizacji świetlnej na terenie miasta Skierniewice. 2. Usługami, o których mowa wyżej objętych będzie 13 skrzyżowań na których zlokalizowano urządzenia ulicznej sygnalizacji świetlnej, wg poniższego wykazu: 1. Skrzyżowanie ulic: Wyszyńskiego - Wiadukt - Widok, 2. Skrzyżowanie ulic: Wiadukt - Sobieskiego - Aleja Rataja, 3. Skrzyżowanie ulic: Aleja Niepodległości - Kopernika, 4. Skrzyżowanie ulic: Aleja Niepodległości - Rawska, 5. Skrzyżowanie ulic: Aleja Niepodległości - Batorego - 1-go Maja, 6. Skrzyżowanie ulic: Sobieskiego - Reymonta - Lelewela, 7. Skrzyżowanie ulic: Sobieskiego - Sienkiewicza, 8. Skrzyżowanie ulic: Mszczonowska - Kopernika - Pomologiczna, 9. Skrzyżowanie ulic: Mszczonowska - Reymonta - Ogrodowa, 10. Skrzyżowanie ulic: Widok - Nowobielańska, 11. Skrzyżowanie ulic: Łowicka - Armii Krajowej - ulica bez nazwy (prowadząca do ulicy Waryńskiego), 12. Sygnalizacja na przejściu dla pieszych w ulicy 1-go Maja (przy skrzyżowaniu z ul. Czystą), 13. Sygnalizacja na przejściu dla pieszych w ulicy Zadębie (przy skrzyżowaniu z Św. Faustyny Kowalskiej). 3. Wykonawca zobowiązany jest na koszt własny w ramach przedmiotu umowy m.in. do: 1. Zapewnienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska w miejscu prac i jego otoczeniu, 2. Zapewnienia odpowiednio wykwalifikowanych osób do wykonania zamówienia zgodnie z wymogami zamawiającego oraz ustawy Prawo budowlane, 3. Realizacji zamówienia zgodnie z Załącznikiem do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003 r. Nr 220, poz. 2181); 4. Wykonania prac będących przedmiotem umowy należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, jakościowo zgodnie z obowiązującymi normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej, a także zgodnie z zakresem i w trybie określonym w szczegółowej specyfikacji technicznej oraz SIWZ. Dokumenty te stanowią integralną część Umowy. 5. Wykonywania prac konserwacyjnych i serwisowych bez zatrzymań pracy sygnalizacji, o ile warunki techniczne i względy bezpieczeństwa na to pozwalają. 6. Wykonywanie napraw powypadkowych, wymiany uszkodzonych lub zniszczonych elementów sygnalizacji, powstałych w wyniku zdarzeń drogowych lub innych. 7. Natychmiastowego usuwania awarii powodujących wstrzymanie działania sygnalizacji w terminach, o których mowa w § 3 niniejszej umowy. 8. Należytego zabezpieczenia i oznakowania miejsca wykonywanych prac. 9. Zabezpieczenia mienia oraz zapewnienia warunków bezpieczeństwa. 10. Gromadzenia, rozliczania i utylizacji elementów z demontażu. 11. Naprawy i renowacji terenów zieleni, infrastruktury drogowej i innych zniszczeń wynikłych z prowadzenia prac (napraw) jak i z przyczyn zależnych od Wykonawcy na jego koszt. 12. Ponoszenia odpowiedzialności, za prawidłowe i zgodne z przepisami wykonanie prac związanych z realizacją zamówienia, spoczywa na Wykonawcy. 13. Odpowiedzialność, za prawidłowe i zgodne z przepisami wykonanie prac związanych z realizacją zamówienia, spoczywa na Wykonawcy. 14. Zapewnienia zaplecza o powierzchni niezbędnej dla przechowania elementów i materiałów stanowiących składniki urządzeń sygnalizacji, będących własnością Zamawiającego. 15. Dokonywania korekt programu działania sygnalizacji na podstawie pisemnego wystąpienia Zamawiającego. 16. Transportu materiałów Zamawiającego przechowywanych u konserwatora sygnalizacji świetlnej realizującego zamówienie w roku 2015 (do dn. 31.12.2015 r.). Transport wykonać nie później niż 7 dni od daty podpisania umowy. Dla przekazywanych materiałów sporządzony zostanie protokół z udziałem Wykonawcy i Zamawiającego. 17. Wyłączenia działania sygnalizacji na żądanie Zamawiającego. 18. Wykonanie przez uprawnione osoby, co najmniej raz w roku (w terminie uzgodnionym z Zamawiającym) pomiarów skuteczności ochrony przeciw porażeniowej, rezystancji, uziemienia oraz stanu izolacji kabli zasilających i sygnalizacyjnych wszystkich sygnalizacji, oraz usunięcie stwierdzonych wad i sporządzenie protokołów z wynikami pomiarów. 19. Naprawy aparatu sterowniczego, wymiany uszkodzonych elementów latarń, prostowanie masztów sygnalizacji świetlnych. 20. Czyszczenie soczewek sygnalizatorów drogowych, kloszy, masztów, wysięgników i szaf sterowniczych oraz innych elementów sygnalizacji (np. z brudu, ulotek, ogłoszeń, graffiti) 21. Kontrola prawidłowości i skuteczności działania ochrony przeciwporażeniowej urządzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami, 22. Wykonywania remontów na sygnalizacjach świetlnych wymienionych w pkt. 2.2. SIWZ wg potrzeb Zamawiającego. 23. Prowadzenie całodobowego dyżuru (również w dni wolne od pracy, niedziele i święta), polegającego na: a) przyjmowaniu zgłoszeń o awariach i uszkodzeniach sygnalizacji, b) zabezpieczeniu miejsca i urządzeń do czasu naprawy, c) usuwaniu awarii i uszkodzeń. 24. Zakładanie i prowadzenie dziennika eksploatacji sygnalizacji dla każdej sygnalizacji osobno, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. (Dz. U. z 2003 r., Nr 220 poz. 2181 z późn. zmianami) w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach; dziennik eksploatacji powinien zawierać między innymi zapisy, co do terminów, rodzajów oraz wyników przeprowadzonych badań i pomiarów, awarii oraz zmian w pracy sygnalizacji (przełączeniu jej na sygnał żółty migający, wyłączeniu - z podaniem przyczyny, rodzaju zmian, czasu), 25. Prowadzenie dziennika zgłoszeń awarii zawierającego datę i godzinę przyjęcia zgłoszenia, bądź stwierdzenia awarii, dane zgłaszającego, przedmiot zgłoszenia, sposób zabezpieczenia miejsca awarii, datę i godzinę usunięcia awarii, sposób usunięcia awarii, uwagi, 26. Wykonanie dokumentacji pisemnej i fotograficznej w przypadku uszkodzenia sygnalizacji w wyniku zdarzeń losowych (wypadek, kolizja lub dewastacja), 27. Modernizacja drogowych sygnalizacji świetlnych z materiału powierzono (przekazanego Wykonawcy przez Zamawiającego na podstawie protokołu, o którym mowa w pkt. 16) lub nowego. 28. Pozostałe wymagania oraz ich opisy znajdują się w SST oraz opisie przedmiotu zamówienia 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 11 (Szczegółowa Specyfikacja Techniczna). Uwaga! 1. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej wg. powyższego wykazu przed złożeniem oferty, celem zapoznania się z urządzeniami, które będą podlegały zamówieniu. 2. Tam, gdzie w opracowaniu zostały wskazane normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań RÓWNOWAŻNYCH. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane materiały, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Dopuszcza się innych producentów materiałów koniecznych dla wykonywania usług, będących przedmiotem zamówienia pod warunkiem zagwarantowania RÓWNORZĘDNYCH parametrów technicznych i technologicznych oraz zgodności z obowiązującymi wymaganiami prawnymi, po akceptacji Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502322002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset zł 00/100). Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 2.1. Pieniądzu przelewem na rachunek nr konta: Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski SA nr 81 1020 3352 0000 1402 0193 3969 z dopiskiem DK - wadium -Bieżące utrzymanie, konserwacja, naprawy oraz remonty ulicznej sygnalizacji świetlnej na terenie miasta Skierniewice 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.) 3. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego w kasie. 4. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które do terminu składania ofert włącznie, znajdzie się na koncie Zamawiającego. Chwilą wpłaty wadium jest data wpływu na konto a nie data złożenia przelewu. 5. Zamawiający będzie przechowywał wadium wniesione w pieniądzu na rachunku bankowym i jego zwrot nastąpi zgodnie z art. 46, ust. 4 ustawy Pzp. 6. Zamawiający zwraca wadium w przypadkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ podlega wykluczeniu z postępowania. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie oczywistej omyłki, o której mowa w art.87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas przystąpienia do usunięcia awarii, wykonania naprawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.skierniewice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach