Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany ogłasza przetarg
- Adres: 01-882 Warszawa, ul. Żeromskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 443 47 00 wew. 42 385, , fax. 022 325 44 80
- Data zamieszczenia: 2019-10-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany
ul. Żeromskiego 29
01-882 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 443 47 00 wew. 42 385, , fax. 022 325 44 80
REGON: 15259663000430 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielany.waw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie i konserwacja studni i stacji uzdatniania wody oligoceńskiej, położonych na terenie dzielnicy Bielany - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Utrzymanie i konserwacja studni i stacji uzdatniania wody oligoceńskiej, położonych na terenie dzielnicy Bielany, przy ulicach: 1) ul. Daniłowskiego, 2) ul. Klaudyny, 3) ul. Gąbińskiej, 4) ul. Estrady, 5) ul. Dzierżoniowskiej, 6) ul. Kochanowskiego, 7) ul. Wolumen. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca konserwator świadczący bezpośrednio usługi posiadał aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwskazań do pracy przy wodzie pitnej. Oraz posiadał udokumentowane przeszkolenie lub praktykę w świadczeniu usług serwisowych urządzeń uzdatniania wody wyposażonych w automatykę w technologii BWT stosowaną przy ujęciach wody oligoceńskiej (stacje uzdatniania wody przy ul. Daniłowskiego, ul. Gąbińskiej, ul. Broniewskiego, ul. Dzierżoniowskiej, ul. Kochanowskiego, ul. Wolumen posiadają automatykę w technologii BWT). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ, przedmiar robót, wypełniony przez wykonawcę o ceny jednostkowe netto będzie stanowił formularz cenowy - załącznik nr 8 do SIWZ oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych – Zamawiający wymaga w okresie prowadzenia robót budowlanych skierowania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę zatrudnionej/ych (pod pojęciem „zatrudnionej/ych” należy rozumieć nowo zatrudnionych jak również już zatrudnionych pracowników) na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeksu Pracy (Dz. U. 2019 poz. 1040 z późn. zm.) pracowników do wykonywania n/w czynności: 1. utrzymanie czystości w strefie bezpośredniej ochrony sanitarnej wokół studni, 2. utrzymywanie w czystości wszystkich pomieszczeń wraz ze wszystkimi urządzeniami uzdatniającymi, 3. utrzymywanie czystości w miejscach poboru wody (codzienne sprzątanie), 4. inne prace porządkowe wynikające z warunków atmosferycznych: zmywanie błota z posadzek, odśnieżanie i posypywanie piaskiem – zapobieganie śliskości (piasek jest materiałem Wykonawcy) dojść do ujęcia oraz chodnika na całej długości ulicy przyległej do posesji w okresie zimowym, zamiatanie, wygrabianie liści i ich usuwanie oraz wywóz, 3 krotne koszenie trawy wraz z wywozem urobku, 5. codzienne otwieranie i zamykanie pomieszczeń poboru wody, dotyczy punktów poboru posiadających zimowe pomieszczenia (w okresie uzgodnionym z Zamawiającym i w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym). 6. obsługa urządzeń zgodnie z instrukcją obsługi i eksploatacji obiektów. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy (jednak nie wcześniej niż od 16.12.2019 r.) do 15.12.2021 roku. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 65130000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określna tego warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.6. Inne dokumenty niż wymienione w Części III pkt 2 - 4 SIWZ. 1.6.1. Wraz z Ofertą, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik do SIWZ (oprócz oświadczeń, o których mowa w Części III pkt. 1.3. SIWZ), należy złożyć: 1.6.1.1. Właściwe pełnomocnictwo/a w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza - jeżeli Oferta, w tym wszelkie oświadczenia i dokumenty zostały podpisane przez osobę/y działające na podstawie pełnomocnictwa/pełnomocnictw. 1.6.1.2. Formularz cenowy – wypełniony Przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ 1.6.1.3. Dokument/y potwierdzający/e, że osoba/y podpisująca/y Ofertę i inne oświadczenia lub dokumenty lub udzielająca/e pełnomocnictwa – jest umocowana do reprezentowania Wykonawcy (w odniesieniu do pełnomocnictwa – była upoważniona do reprezentowania Wykonawcy w dacie udzielenia pełnomocnictwa), chyba że umocowanie wynika z dokumentu/ów dostępnego/ych dla Zamawiającego w myśl art.26 ust.6 ustawy Pzp. 1.6.1.4. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art.22a ust. 1 ustawy Pzp – zobowiązanie podmiotu trzeciego. Przykładowy wzór zobowiązania w zakresie określonych warunków udziału w postępowaniu - stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. 1.6.1.5. W przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą dowodów na to, że: 1) zastrzeżone informacje mają charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny lub inny posiadający wartość gospodarczą; 2) zastrzeżone informacje nie zostały ujawnione do wiadomości publicznej; 3) podjęto w stosunku do nich niezbędne działania w celu zachowania poufności. 1.6.2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23) ustawy PZP – wg wzoru określonego w załączniku do SIWZ. Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. UWAGA!!! Jeżeli wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć informację już wraz z ofertą na odpowiednio wypełnionym i podpisanym wzorze, który stanowi załącznik do SIWZ. 1.6.3. Wykonawcy zagraniczni Wykonawca zagraniczny składa odpowiednio oświadczenie/dokumenty zgodnie z zapisami Części III pkt 1.3 – 1.5, oraz 1.6. 1.6.4. Oferta wspólna w rozumieniu art. 23 ustawy PZP 1.6.4.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art.23 ustawy) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: a) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. b) Oryginał pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazania: - postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy; - wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby; - ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. c) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. d) W odniesieniu do warunków określonych w Części III pkt 1.2.) SIWZ wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców (nie musi ich spełniać każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną osobno), zatem oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy mogą złożyć wspólnie przy zachowaniu wymogu: warunek zostanie spełniony wyłącznie, jeżeli jego spełnienie w całości wykaże co najmniej jeden z wykonawców, który będzie bezpośrednio realizował usługę lub przez dwóch lub przez trzech wykonawców, którzy będą realizowali usługę w zakresie w jakim posiadają doświadczenie tj. w zakresie ppkt a), ppkt b), ppkt c), warunku określonego w Części III pkt 1.2. SIWZ. e) Oświadczenia, (inne niż opisane w lit. f), wykazy lub formularze sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. f) Oświadczenia, o którym mowa w Części III – pkt 1.3.2. oraz 1.6.2. SIWZ tj. dotyczące niepodleganiu wykluczeniu i przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, każdy z uczestników oferty wspólnej składa indywidualnie (odrębnie). Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w Części III – pkt 1.5.1. SIWZ składane na wezwanie Zamawiającego, każdy z uczestników oferty wspólnej składa indywidualnie. g) Kopie dokumentów dotyczące Wykonawcy (członka konsorcjum) muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez tego Wykonawcę, którego one dotyczą lub przez pełnomocnika (jeśli posiada umocowanie do dokonania niniejszego w imieniu Wykonawcy). h) Pozostałe kopie dokumentów, inne niż wymienione w lit.g), muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców. 1.6.4.2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu oferty. 1.6.4.3. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Konserwacja stacji uzdatniania wody w m. Bieganów oraz w m. Kozery Nowe w Gminie Jaktorów.
Dodano: 2024-04-05 - Konserwacja stacji uzdatniania wody w m. Bieganów oraz w m. Kozery Nowe w Gminie Jaktorów.
Dodano: 2024-03-13 - Serwis stacji sterylizacji wody do celów laboratoryjnych
Dodano: 2023-12-20 - Kompleksowa obsługa i bieżąca konserwacja technologii basenowej w zakresie wentylacji i uzdatniania wody Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w dzielnicy Żoliborz w Warszawie.
Dodano: 2023-12-07 - KONSERWACJA, SERWIS BIEŻĄCY, USUWANIE AWARII I DOKONANIE NAPRAW HYDROFORNI WRAZ ZE STACJĄ UZDATNIANIA WODY ORAZ STUDNIAMI GŁĘBINOWYMI NA TERENIE KOMPLEKSU WOJSKOWEGO W ZEGRZU
Dodano: 2019-04-19 - USŁUGI W ZAKRESIE UTRZYMANIA W BIEŻĄCEJ SPRAWNOŚCI I OBSŁUGI STACJI UZDATNIANIA WODY – 2 PAKIETY
Dodano: 2018-06-27 - Konserwacja studni i stacji uzdatniania wody na terenie m.st. Warszawy Dzielnicy Bemowo w latach 2019-2021
Dodano: 2018-06-12 - utrzymanie i konserwacja studni i stacji uzdatniania wody oligoceńskiej na terenie Dzielnicy Bielany
Dodano: 2017-10-30 - Usługa konserwacji stacji uzdatniania wody
Dodano: 2017-10-17 - KONSERWACJA, SERWIS BIEŻĄCY I USUWANIE AWARII URZĄDZEŃ WODOCIĄGOWYCH I HYDROFORNI NA TERENIE KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU 26 WOG W ZEGRZU
Dodano: 2016-11-30