Przetargi.pl
utrzymanie i konserwacja studni i stacji uzdatniania wody oligoceńskiej na terenie Dzielnicy Bielany

Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany ogłasza przetarg

  • Adres: 01-882 Warszawa, ul. Żeromskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 37 33 333 , fax. 022 37 33 382
  • Data zamieszczenia: 2017-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany
    ul. Żeromskiego 29
    01-882 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 37 33 333, fax. 022 37 33 382
    REGON: 1525966300043
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielany.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    utrzymanie i konserwacja studni i stacji uzdatniania wody oligoceńskiej na terenie Dzielnicy Bielany
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Utrzymanie i konserwacja studni i stacji uzdatniania wody oligoceń-skiej na terenie dzielnicy Bielany przy: 1) ul. Daniłowskiego, 2) ul. Klaudyny, 3) ul. Gąbińskiej, 4) ul. Broniewskiego, 5) ul. Estrady, 6) ul. Bogusławskiego (dotyczy punktu poboru wody oligoceńskiej), 7) ul. Dzierżoniowskiej, 8) ul. Kochanowskiego, 9) ul. Wolumen. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa za. nr 3a do SIWZ oraz wzór umowy – zał. nr 3. 2. KLAUZULE SPOŁECZNE: Na podstawie art.29 ust.3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga w okresie realizacji umowy skierowania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę zatrudnionych (pod pojęciem „zatrudnionych” należy rozumieć nowo zatrudnionych pracowników, jak również już zatrudnionych pracowników) na podstawie umowy o pracę, pracowników przy wykonywaniu czynności: a) konserwacja urządzeń w technologii uzdatniania wody, b) prace porządkowe chyba, że ww. prace będą wykonywane samodzielnie przez Wykonawcę prowadzącego działalność gospodarczą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 65130000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia winien wnieść wadium w wysokości 3000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zmawiający nie określa niniejszego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Ofertę o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym zał. Nr 1 do SIWZ; b) Formularz cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ (złożyć wraz z ofertą) c) Właściwe pełnomocnictwo/a w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza – jeżeli oferta, w tym wszelkie oświadczenia i dokumenty zostały podpisane przez osobę/y działające na podstawie pełnomocnictwa; (jeżeli dotyczy, złożyć wraz z ofertą) d) Dokument/y potwierdzający/e, że osoba/y podpisująca/e ofertę i inne oświadczenia lub dokumenty lub udzielająca/e pełnomocnictwa – jest umocowana do reprezentowania Wykonawcy (w odniesieniu do pełnomocnictwa – była upoważniona do reprezentowania Wykonawcy w dacie udzielenia pełnomocnictwa), (złożyć wraz z ofertą, chyba że umocowanie wynika z dokumentu/ów dostępnych dla Zamawiającego w myśl art.26 ust.6 ustawy Pzp.) e) W przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, (jeżeli doty-czy, złożyć wraz z ofertą) Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą dowodów na to, że: - zastrzeżone informacje mają charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny lub inny posiadający wartość gospodarczą; - zastrzeżone informacje nie zostały ujawnione do wiadomości publicznej; - podjęto w stosunku do nich niezbędne działania w celu zachowania poufności. f)Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej W terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert(art.86 ust.5 ustawy Pzp), wykonawca zobowiązany jest przekazać zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1.pkt.23 ustawy – wg wzoru określonego w zał. Nr 5 do siwz. Wraz z przedstawieniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postepowaniu o udzielenie zamówienia (nie wymagane na etapie składania ofert) 3. DOKUMENTY PODMIOTÓW ZAGRANICZNYCH Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, składa oświadczenia i dokumenty wymienione w sekcji III.3) i III.7) ogłoszenia. 4. ZASADY SKŁADANIA OFERT WSPÓLNYCH PRZEZ WYKONAWCÓW 1) Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Oryginał pełnomocnictwa lub kopii potwierdzonej notarialnie należy dołączyć do oferty, który powinien zawierać w szczególności wskazanie:  postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,  wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy i określeniem adresu siedziby,  ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. 3) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji wykonawców. 4) Oświadczenia, dotyczące niepodleganiu wykluczeniu i przynależności do grupy kapitałowej, każdy z wykonawców składających ofertę wspólną składa odrębnie. 5) Kopie dokumentów dotyczące Wykonawcy (członka konsorcjum) muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez tego Wykonawcę, którego one dotyczą lub przez pełnomocnika (jeśli posiada umocowanie do dokonania niniejszego w imieniu danego Wykonawcy). 6) Pozostałe kopie dokumentów, inne niż wymienione w pkt-5, muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców. 7) Wszelka korespondencja będzie prowadzona z pełnomocnikiem, którego należy oznaczyć w ofercie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach