Burmistrz Włodawy ogłasza przetarg
- Adres: 22-200 Włodawa, al. J. Piłsudskiego 41
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. (082) 57 21 444 , fax. (082) 57 22 454
- Data zamieszczenia: 2012-02-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Włodawy
al. J. Piłsudskiego 41 41
22-200 Włodawa, woj. lubelskie
tel. (082) 57 21 444, fax. (082) 57 22 454 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.wlodawa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie i konserwacja oświetlenia drogowego (ulicznego) oraz innych miejsc publicznych na terenie miasta Włodawy w 2012 roku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac w zakresie utrzymania i konserwacji urządzeń oświetlenia drogowego (ulicznego) oraz innych miejsc publicznych na terenie miasta Włodawy w 2012 roku. Zakres prac obejmuje 1248 szt. punktów oświetleniowych w punktach sterowniczych (zgodnie z załącznikiem nr 1 A do SIWZ) wraz z sieciami i liniami zasilającymi będącymi na majątku Gminy Miejskiej Włodawa oraz PGE Dystrybucja S.A. Oddział Zamość, Rejon Energetyczny Włodawa z siedzibą przy ul. Żołnierzy WiN 17. Zakres rzeczowy umowy może ulec zmianie w miarę oddawania do użytku nowych linii oświetleniowych, jednak nie więcej niż 30 punktów oświetleniowych. 2. Zakres prac niniejszego zamówienia obejmuje utrzymanie i konserwację urządzeń oświetlenia drogowego (ulicznego) oraz innych miejsc publicznych na terenie miasta Włodawa zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami technicznymi w zakresie eksploatacji sieci oświetleniowej, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony od porażeń. 2.1 Wykonawca zobowiązany jest w szczególności zapewnić: 1) prowadzenie i aktualizację dokumentacji technicznej i eksploatacyjnej; 2) prowadzenie oględzin, przeglądów oraz niezbędnych remontów oświetlenia; 3) załączanie i wyłączanie oświetlenia w ustalonych godzinach przez Zamawiającego - zgodnie z aktualnym harmonogramem świeceń, zmiana harmonogramów czasów świecenia maksymalnie 2 razy do roku w ramach opłaty za konserwację; 4) całodobowe przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji dot. funkcjonowania oświetlenia; 5) sprawne usuwanie stanów awaryjnych powodujących zakłócenia w funkcjonowaniu zleconego zakresu oświetlenia; 6) utrzymywanie urządzeń we właściwym stanie estetycznym i technicznym gwarantujący prawidłową pracę tych urządzeń bez zagrożenia osób postronnych, zgodny z obowiązującymi przepisami i normami; 7) wnioskowanie do Zamawiającego o konieczności wykonania modernizacji sieci oświetleniowej spowodowanej jej złym stanem technicznym; 8) wymianę uszkodzonych wysięgników, słupów, opraw bądź ich elementów (lamp, kloszy, układów zapłonowych, dławików, tabliczek bezpiecznikowych, bezpieczników, przewodów w słupach, elementów osłonowych, itp.); 9) naprawę uszkodzonych linii kablowych i napowietrznych; 10) dostęp do szaf oświetleniowych dla komisji dokonującej odczytu wskazań liczników energii elektrycznej, oraz środki transportu dla ww. komisji; 11) informowanie Zamawiającego o awariach sieci zasilającej i urządzeń sterowniczych, powodujących czasowe zaciemnienie ulic, oraz o konieczności czasowego załączenia oświetlenia poza ustalonymi godzinami pracy na czas dokonywania napraw; 12) współpracę z Zamawiającym przy usuwaniu plakatów, anonsów, reklam, tabliczek informacyjnych, obejm, sznurów itp. umieszczonych bez zgody Właściciela - Zamawiającego lub po upływie uzgodnionego terminu; 13) niezwłoczne - jednak nie później niż 14 dni - likwidowanie uszkodzeń sieciowych lub sterowniczych powodujących wygaśnięcie punktów oświetleniowych, jeżeli z przyczyn technicznych lub braku możliwości rezerwowego zasilania punkty oświetleniowe nie mogą być ponownie włączone przed upływem czasu następnego okresu świecenia, wówczas Wykonawca powinien niezwłocznie powiadomić Zamawiającego o powstaniu awarii i przewidywanym terminie jej usunięcia; 14) materiały na potrzeby konserwacji oświetlenia; 15) utylizację wyeksploatowanych źródeł światła i innych zdemontowanych urządzeń oświetlenia drogowego (ulicznego). Wymienione powyżej terminy wymiany i napraw urządzeń oświetlenia drogowego (ulicznego) liczone są od momentu zgłoszenia reklamacji przez wyznaczonego przedstawiciela Zamawiającego do Wykonawcy na udostępniony całodobowo nr telefonu. Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia dla całego zakresu zamówienia określonego w pkt. 2 wykonać zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (Dz. U. 2006 r. Nr 89 poz. 625 z późn. zm.) oraz właściwymi dla tego typu robót normami technicznymi, zasadami sztuki budowlanej oraz przepisami branżowymi. 4. Wykonawcy przy dokonywaniu wyceny przedmiotu zamówienia zobowiązani są uwzględnić warunki określone w piśmie znak: 304/RZE10/TU/WL/2012 z dnia 8 lutego 2012 roku stanowiącym (załącznik nr 1), których koszt w całości ponosi Wykonawca. 5. Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące realizacji przedmotu zamówienia, obowiązujące Wykonawcę: 1)zapewnienie stałej bazy na terenie miasta Włodawa, 2)posiadanie w pełni dyspozycyjnej grupy roboczej (min. 2 osoby) w celu usuwania występujących awarii oświetlenia oraz kierownika robót z uprawnieniami określonymi w rozdziale 9 ust. 1 pkt 3), 3)możliwość całodobowego przyjmowania informacji o występujących awariach i usterkach, 4)dysponowanie pojazdem przystosowanym do wymiany źródeł światła. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający w y m a g a wniesienia wadium w trybie art. 45 ustawy Pzp. 2. Wartość wadium wynosi 1 300 zł. ( słownie: jeden tysiąc trzysta złotych 00gr) 3. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert do dnia 15.03.2012 r. do godz.9,00 w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, sposób przekazania: wpłata na konto: w Banku PEKAO S.A. I O. we Włodawie Nr 71124022491111001029327158 (wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się ono na rachunku bankowym Zamawiającego) o skuteczności nie decyduje data na poleceniu przelewu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6B ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2007r, Nr 42, poz. 275). W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz, powinno ono mieć charakter bezwarunkowy równoważny pieniądzu, pozwalający na bezzwłoczną zapłatę Zamawiającemu kwoty wadium ! 4. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w pokoju nr. 18 (sekretariat) lub dołączyć do oferty. 5. Wadium zostanie zwrócone Wykonawcom zgodnie z art. 46 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umwlodawa.bip.mbnet.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie miasta Międzyrzec Podlaski w okresie od 01.04.2016r. do 31.12.2017r.
Dodano: 2016-03-09 - Wykonanie czynności remontowych, konserwacyjnych i utrzymaniowych urządzeń oświetlenia parkowego i drogowego będącego własnością Gminy Miejskiej Świdnik w roku 2016
Dodano: 2015-12-21 - Konserwacja i obsługa urządzeń oświetlenia ulic, placów, dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Miejskiej Hrubieszów w latach 2016 i 2017
Dodano: 2015-12-02 - Konserwacja i obsługa urządzeń oświetlenia ulic, placów, dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Miejskiej Hrubieszów w latach 2016 i 2017
Dodano: 2015-11-23 - Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie miasta Międzyrzec Podlaski w okresie od 01.01.2016r. do 31.12.2017r.
Dodano: 2015-11-18 - Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Chełm w okresie od 01.05.2015r. do 31.12.2017r.
Dodano: 2015-03-30 - Konserwacja urządzeń energetycznych służących do oświetlenia ulic, placów i dróg będących własnością miasta Kraśnik
Dodano: 2014-11-28 - Konserwacja urządzeń oświetlenia ulicznego zlokalizowanego na terenie miasta Puławy
Dodano: 2014-08-20 - Prowadzenie konserwacji oświetlenia ulicznego na terenie m. Biłgoraj
Dodano: 2014-03-06 - Utrzymanie i konserwacja urządzeń oświetlenia drogowego (ulicznego) oraz innych miejsc publicznych na terenie miasta Włodawa w 2014 roku
Dodano: 2014-02-11