Przetargi.pl
Utrzymanie i konserwacja dróg leśnych w Nadleśnictwie Kliniska

Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kliniska ogłasza przetarg

  • Adres: 72-123 Kliniska Wielkie, Pucko 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4312133, 4312124 , fax. 091 4181560
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kliniska
    Pucko 1 1
    72-123 Kliniska Wielkie, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4312133, 4312124, fax. 091 4181560
    REGON: 81053915000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://szczecin.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie i konserwacja dróg leśnych w Nadleśnictwie Kliniska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Kliniska wraz z wbudowaniem materiału własnego wykonawcy. Przedmiot zamówienia podzielony na dwie części: 1. Pakiet nr 1 - Naprawy i utrzymanie dróg leśnych o nawierzchniach gruntowych na terenie Nadleśnictwa Kliniska. 2. Pakiet nr 2 - Naprawy i utrzymanie dróg leśnych o nawierzchniach twardych nieulepszonych na terenie Nadleśnictwa Kliniska.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki jakie muszą spełniać Wykonawcy 1. Spełniają warunki określone przepisem art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy jak wyżej. 3. Posiadają sprzęt niezbędny do wykonania zamówienia tj. Dla pakietu nr 1: - równiarkę do dróg leśnych gruntowych; - wał wibracyjny o masie 6-8 ton lub ciągniony o ciężarze min. 12 ton; - koparko - ładowarkę do prac ziemnych i przemieszczania materiału o ładowności łyżki min. 1 m3; - pilarka spalinowa; - cysternę z wodą lub wóz asenizacyjny. Dla pakietu nr 2: - równiarkę do dróg leśnych twardych nieulepszonych; - urządzenie do konserwacji nawierzchni ulepszonych (tłuczniowych) w postaci zrywaka, kruszarki lub innego urządzenia; - wał wibracyjny o masie 6-8 ton lub ciągniony o ciężarze min. 12 ton; - koparko - ładowarkę do prac ziemnych i przemieszczania materiału o ładowności łyżki min. 1m3; - spycharka lub koparko-ładowarka o mocy 100 KM; - pilarka spalinowa; - cysternę z wodą lub wóz asenizacyjny. 4. Posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest przedłożyć n.w. dokumenty: 1. Oryginał, lub poświadczona przez Wykonawcę kopia właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem, datowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed wyznaczonym terminem na składanie oferty. 2. Oświadczenie, zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. Dz. U. z 2007 roku, Nr 223, poz. 1655 3. Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, który stanowi jego własność lub w którego posiadaniu się znajduje. 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szczecin.lasy.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach