Przetargi.pl
UTRZYMANIE I KONSERWACJA DRÓG GMINNYCH I WEWNĘTRZNYCH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA TERENIE DZIELNICY BIELANY M.ST. WARSZAWY NA LATA 2020-2022

Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany ogłasza przetarg

  • Adres: 01-882 Warszawa, ul. Żeromskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 443 47 00 wew. 42 385, , fax. 022 325 44 80
  • Data zamieszczenia: 2020-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany
    ul. Żeromskiego 29
    01-882 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 443 47 00 wew. 42 385, , fax. 022 325 44 80
    REGON: 15259663000430
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bielany.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UTRZYMANIE I KONSERWACJA DRÓG GMINNYCH I WEWNĘTRZNYCH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA TERENIE DZIELNICY BIELANY M.ST. WARSZAWY NA LATA 2020-2022
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Opis przedmiotu zamówienia obejmuje: a) Naprawę nawierzchni jezdni, chodników, zatok parkingowych oraz poboczy; b) Odnowienie oznakowania poziomego oraz wymianę oznakowania pionowego ulic; c) Monitorowanie dróg publicznych gminnych i wewnętrznych w zakresie stanu oznakowania pionowego i poziomego oraz stanu technicznego nawierzchni dróg, chodników, zatok parkingowych oraz poboczy; d) Wdrażanie zatwierdzonych projektów organizacji ruchu. 1.1.1.Szczegółowy zakres zamówienia określa wzór umowy (załącznik nr 9 do SIWZ), a także: a) Wykaz dróg publicznych gminnych i wewnętrznych na terenie Dzielnicy Bielany – załącznik nr 1A do SIWZ, stanowiący jednocześnie załącznik nr 3 do wzoru umowy; b) Wykaz dróg gminnych i wewnętrznych będących na gwarancji – załącznik nr 1B do SIWZ, stanowiący jednocześnie załącznik nr 4 do wzoru umowy; c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót w zakresie utrzymania dróg publicznych gminnych i wewnętrznych na terenie Dzielnicy Bielany – załącznik nr 1C do SIWZ; d) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót w zakresie utrzymania oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa drogowego na terenie Dzielnicy Bielany – załącznik nr 1D do SIWZ; e) Typowe rysunki – załącznik nr 1E do SIWZ; f) Przedmiar robót, stanowiący jednocześnie Kosztorys ofertowy – załącznik nr 2B do SIWZ. 1.2. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych – Zamawiający wymaga w okresie prowadzenia robót budowlanych skierowania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę zatrudnionych (pod pojęciem „zatrudnionych” należy rozumieć nowo zatrudnionych jak również już zatrudnionych pracowników) na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeksu Pracy (Dz. U. 2018 poz. 708 z późn. zm.) pracowników do wykonywania n/w czynności związanych z naprawą nawierzchni jezdni, chodników, zatok parkingowych, poboczy i oznakowania: 1) Roboty brukarskie; 2) Roboty asfaltowe; 3) Prace porządkowe; 4) Obsługa maszyn. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. 1.3. Przedmiot zamówienia zakwalifikowano do: Główny przedmiot zamówienia CPV: 45233141-9 Roboty w zakresie konserwacji dróg Dodatkowe przedmioty zamówienia CPV: 45111100-9 Roboty w zakresie burzenia 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg 45233100-0 Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg 45233253-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45233300-2 Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu 45233290-8 Instalowanie znaków drogowych 45233280-5 Wznoszenie barier drogowych 2. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 8 grudnia 2020 r. do dnia 05.12.2022 r. lub przed tą datą - w dacie wyczerpania łącznej kwoty środków określonych w § 3 ust. 1 umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233141-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca starający się o zamówienie jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert - w wysokości: 70 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych 00/100 groszy) z oznaczeniem przedmiotu zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z Ofertą, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 2A do SIWZ (oprócz oświadczeń, o których mowa w Sekcji III.3) Ogłoszenia), należy złożyć: 1.1. Kosztorys ofertowy, sporządzony na podstawie przedmiaru robót stanowiącego załącznik nr 2B do SIWZ. 1.2.Dokument/y potwierdzające, że osoba/y podpisująca/e ofertę i inne dokumenty lub oświadczenia jest do tej czynności umocowana chyba że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych dla Zamawiającego w myśl art. 26 ust. 6 ustawy Pzp. Jeżeli umocowanie wynika z udzielonego pełnomocnictwa musi być ono złożone w oryginale lubkopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Jeżeli umocowanie nie wynika z dokumentów dostępnych Zamawiającemu, o których mowa powyżej, należy złożyć odpowiednie dokumenty. 1.3. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art.22a ust. 1 ustawy Pzp – zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu dokument (w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia). Udowodnienie, o którym mowa powyżej powinno obejmować nie tylko wskazanie faktu udostępnienia określonych Wykonawcy zasobów przez podmiot trzeci, ale winno wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia, wskazywać jego rodzaj, czas udzielenia a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. Z przedłożonego dokumentu musi wynikać w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia; c) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących: - kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia - zrealizuje roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane (czy będzie brał udział w wykonaniu zamówienia). Przykładowy wzór zobowiązania w zakresie określonych warunków udziału w postępowaniu - stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Uwaga! W przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach zawodowych podmiotu trzeciego: - warunek określony w Sekcji III pkt 1.3) lit. a) Ogłoszenia zostanie spełniony wyłącznie, jeżeli jego spełnienie w całości wykaże podmiot trzeci, który będzie bezpośrednio realizował robotę budowaną w zakresie warunku przywołanego powyżej. 1.4. W przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą dowodów na to, że: a) zastrzeżone informacje mają charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny lub inny posiadający wartość gospodarczą; b) zastrzeżone informacje nie zostały ujawnione do wiadomości publicznej; c) podjęto w stosunku do nich niezbędne działania w celu zachowania poufności. 2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23) ustawy PZP – wg wzoru określonego w załączniku nr 8 do SIWZ. Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. UWAGA! Jeżeli wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć informację już wraz z ofertą na odpowiednio wypełnionym i podpisanym wzorze, który stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 3. Wykonawcy zagraniczni. Wykonawca zagraniczny składa odpowiednio oświadczenie/dokumenty zgodnie z zapisami Sekcji III – pkt 3), 4)6., 5), oraz 7) Ogłoszenia. 4. Oferta wspólna. 4.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art.23 ustawy) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: a) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. b) Oryginał pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazania: - postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy; - wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby; - ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. c) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. d) W odniesieniu do warunków określonych w Sekcji III pkt 1.2), 1.3) Ogłoszenia wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców (nie musi ich spełniać każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną osobno), zatem oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy mogą złożyć wspólnie, przy zachowaniu następujących wymogów: - Warunek doświadczenie określony w Sekcji III pkt 1.3) lit. a) Ogłoszenia zostanie spełniony wyłącznie, jeżeli jego spełnienie w całości wykaże co najmniej jeden z Wykonawców (konsorcjantów), który będzie bezpośrednio realizował robotę budowaną w zakresie warunku przywołanego powyżej; - Zamawiający dopuszcza wykazaniem się zdobytym doświadczeniem określonym w Sekcji III pkt 1.3) lit.a) Ogłoszenia przez konsorcjum (referencje wystawione na konsorcjum) pod warunkiem, że wszystkie firmy wchodzące w skład konsorcjum brały bezpośredni udział w realizowaniu roboty budowlanej w zakresie warunku przywołanego powyżej i konsorcjum w tym składzie składa ofertę oraz że wszyscy konsorcjanci będą świadczyli robotę budowlaną objętą powyższym warunkiem. e) Oświadczenia, (inne niż opisane w lit. f),wykazy lub formularze sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. f) Oświadczenia, o którym mowa w Sekcji III – pkt 3) oraz 7) 2. Ogłoszenia, tj. dotyczące niepodleganiu wykluczeniu i przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, każdy z uczestników oferty wspólnej składa indywidualnie (odrębnie). Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w Sekcji III pkt 4) Ogłoszenia. składane na wezwanie Zamawiającego, każdy z uczestników oferty wspólnej składa indywidualnie. g) Kopie dokumentów dotyczące Wykonawcy (członka konsorcjum) muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez tego Wykonawcę, którego one dotyczą lub przez pełnomocnika (jeśli posiada umocowanie do dokonania niniejszego w imieniu Wykonawcy). h) Pozostałe kopie dokumentów, inne niż wymienione w lit.g), muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców. 4.2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu oferty. 4.3. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach