Przetargi.pl
Utrzymanie i konserwacja, będącego własnością Gminy Świętochłowice, oświetlenia ulic, placów, skwerów i parków, zieleńców, chodników i przejść dla pieszych

Gmina Świętochłowice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Świętochłowice ogłasza przetarg

  • Adres: 41-600 Świętochłowice, ul. Katowicka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 491 800 , fax. 32 349 18 12
  • Data zamieszczenia: 2021-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świętochłowice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Świętochłowice
    ul. Katowicka 54
    41-600 Świętochłowice, woj. śląskie
    tel. 323 491 800, fax. 32 349 18 12
    REGON: 51589100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swietochlowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie i konserwacja, będącego własnością Gminy Świętochłowice, oświetlenia ulic, placów, skwerów i parków, zieleńców, chodników i przejść dla pieszych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie i konserwacja, będącego własnością Gminy Świętochłowice, oświetlenia ulic, placów, skwerów i parków, zieleńców, chodników i przejść dla pieszych. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie wszystkich niezbędnych prac dla utrzymania dobrego stanu technicznego oraz właściwego funkcjonowania oświetlenia, w tym: 1. Wykonywanie wszystkich niezbędnych prac dla utrzymania dobrego stanu technicznego oraz właściwego funkcjonowania oświetlenia, w tym: a) bieżącą konserwację, tj. wykonywanie prac mających na celu utrzymanie sprawności technicznej elementów oświetlenia oraz zapobieganie skutkom zużycia tych elementów, b) zapewnienie utrzymania sprawności punktów świetlnych w ilości nie mniejszej niż 98% całości, przy czym nie dopuszcza się niesprawności więcej niż 3% ogólnej liczby punktów świetlnych w danym ciągu oświetleniowym przez okres powyżej 4 dni, c) bieżącą wymianę uszkodzonych słupów, opraw, źródeł światła, elementów zabezpieczeń oraz wszystkich innych elementów osprzętu oświetlenia, instalacji, sieci napowietrznej i kablowej ziemnej, d) wymianę uszkodzonych drzwiczek, tabliczek bezpiecznikowych wraz z osprzętem, uzupełnianie obejm i innych elementów słupów, e) bieżące czyszczenie elementów oświetlenia z brudu, ulotek, ogłoszeń, graffiti i innych zanieczyszczeń, f) jednokrotne w ciągu roku malowanie do 24 kpl. konstrukcji wsporczych (słup + wysięgnik) oświetlenia, w kolorystyce uzgodnionej z Zamawiającym, przy czym nie dopuszcza się stosowania kolorów mogących rozpraszać kierujących pojazdami, g) bieżące oczyszczanie z ognisk korozji oraz malowanie zabezpieczające i renowacyjne skorodowanych elementów wsporczych lub miejsc uszkodzeń w powłokach malarskich, w tym całkowite usunięcie z powierzchni metalowych starych powłok malarskich, ognisk i śladów korozji, odtłuszczenie konstrukcji, malowanie oczyszczonej powierzchni farbą podkładową antykorozyjną oraz dwukrotne malowanie farbą nawierzchniową w układzie i ilości warstw zgodnie z wytycznymi dostawcy/producenta podkładu i farb, w kolorystyce uzgodnionej z Zamawiającym, przy czym nie dopuszcza się stosowania kolorów mogących rozpraszać kierujących pojazdami, h) bieżące naprawy szaf (w tym złączy kablowych) oświetlenia ulicznego, i) naprawę lub wymianę uszkodzonych kabli i przewodów napowietrznych oraz ziemnych wraz z zlokalizowaniem i identyfikacją uszkodzeń, j) wykonywanie nastawień urządzeń sterujących oświetleniem, k) mycie kloszy i odbłyśników opraw ulicznych przy każdorazowej wymianie źródeł światła, l) bieżącą wycinkę gałęzi i konarów drzew będących w kolizji z oprawami oświetlenia ulicznego, m) wykonywanie raz na tydzień, w pierwszym dniu roboczym danego tygodnia, przeglądów bieżących, tj. kontroli stanu technicznego oraz funkcjonowania oświetlenia poprzez objazd punktów świetlnych wraz z ich sprawdzeniem pod kątem poprawnej pracy oraz właściwego stanu instalacji elektrycznej, elementów wsporczych, opraw oraz kontrolą sprawności działania źródeł światła, n) sporządzanie i składanie po dokonaniu kontroli Zamawiającemu raportów z przeglądów bieżących z wyszczególnieniem, co najmniej: ilości stwierdzonych niesprawnych i wymienionych źródeł światła, wszelkich zauważonych nieprawidłowości w stanie technicznym i funkcjonowaniu oświetlenia oraz podjętych czynności i wykonanych pracach, o) wymianę istniejących, niskosprawnych opraw oświetlenia na nowe oprawy energooszczędne LED, lecz nie więcej niż 5 szt. w całym okresie umownym, na zlecenie wydane przez Zamawiającego w formie pisemnej, dostarczone faxem, pocztą elektroniczną lub telefonicznie (za późniejszym potwierdzeniem pisemnym), w terminie do 45 dni kalendarzowych od otrzymania zlecenia, 2. Organizację i utrzymywanie całodobowego pogotowia technicznego w dni robocze oraz wolne i święta. Wykonawca zobowiązany będzie do podania Zamawiającemu numeru telefonu (jednego) oraz adresu e-mail, na które całodobowo będą przyjmowane przez Wykonawcę zgłoszenia Zamawiającego, funkcjonariuszy Policji, Straży Miejskiej, Straży Pożarnej lub pracowników Centrum Zarządzania Kryzysowego. W sytuacjach związanych z zagrożeniem życia lub zdrowia i przyjęcia zgłoszenia od ww. lub pracowników Centrum Zarządzania Kryzysowego, o fakcie tym należy poinformować Zamawiającego najpóźniej w dniu następnym po dniu przyjęcia zgłoszenia. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia rejestru zgłoszeń. 3. Posiadanie odpowiednich znaków drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, stosowanych przy robotach prowadzonych w pasie drogowym, niezbędnych do oznakowania i zabezpieczenia rejonu prowadzonych prac związanych z bieżącym utrzymaniem, usuwaniem awarii i konserwacją urządzeń oświetlenia ulicznego oraz ich umieszczanie w razie zaistnienia takiej konieczności. Wykonawca zobowiązany jest stosować się do zasad i warunków umieszczania znaków i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U.2003.220.2181 z późn. zm.) wraz z załącznikami do rozporządzenia. 4. Ocenianie stanu technicznego zdemontowanych elementów. Elementy nadające się do ponownego wykorzystania Wykonawca zobowiązany jest przechowywać do czasu ich ponownego montażu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do każdorazowej weryfikacji oceny stanu technicznego zdemontowanych elementów. Inne elementy nie nadające się do wykorzystania Wykonawca zobowiązany jest przekazać do unieszkodliwienia zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa. 5. Zapewnienie przestrzeni magazynowej w celu przechowywania w niej zdemontowanych elementów oświetlenia nadających się do ponownego wykorzystania. 6. Zapewnienie całodobowej obsługi służb technicznych, zdolnych do natychmiastowego usuwania uszkodzeń lub awarii elementów oświetlenia w wyniku zdarzeń losowych (wypadek, kolizja lub dewastacja) mogących stanowić zagrożenie życia lub zdrowia lub zagrożenie uszkodzenia mienia. Powyższe nie dotyczy odtworzenia uszkodzonych elementów oświetlenia – koszty poniesie właściciel. 7. Niezwłoczne usuwanie wpływających bezpośrednio na bezpieczeństwo zauważonych lub zgłoszonych nieprawidłowości w działaniu oświetlenia, a jeżeli jest to niemożliwe z powodów technicznych, do poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i usunięcia nieprawidłowości w możliwie najkrótszym terminie. Przy likwidacji i naprawie uszkodzeń lub awarii elementów oświetlenia mogących stanowić zagrożenie życia lub zdrowia lub zagrożenie uszkodzenia mienia podjęcie prac naprawczych (zabezpieczających) musi nastąpić w terminie do 30 minut od chwili otrzymania zgłoszenia. 8. Wykonywanie dokumentacji pisemnej i fotograficznej w przypadku wystąpienia uszkodzenia lub awarii elementów oświetlenia w wyniku zdarzeń losowych (wypadek, kolizja lub dewastacja). 9. Likwidację i naprawę uszkodzeń lub awarii elementów oświetlenia powstałych w wyniku zdarzeń losowych (tj. wypadek, kolizja lub dewastacja).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach