Przetargi.pl
Utrzymanie i eksploatacja szaletów publicznych przy Pl. Zwycięstwa 16 i Al. Piastów 8 w Pile

Gmina Piła ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, Pl. Staszica 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2126210 , fax. 067 2123566
  • Data zamieszczenia: 2010-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piła
    Pl. Staszica 10 10
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2126210, fax. 067 2123566
    REGON: 00063833000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pila.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie i eksploatacja szaletów publicznych przy Pl. Zwycięstwa 16 i Al. Piastów 8 w Pile
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Powyżej 14.000 Euro Usługa z zachowaniem higieny i czystości oraz wymogami sanitarnymi obejmuje: a)utrzymanie w stałej czystości pomieszczeń szaletów i ich bezpośredniego otoczenia, mycie, dezynfekcja urządzeń sanitarnych - codziennie, mycie, doczyszczanie, dezynfekcja glazury - codziennie, mycie luster i okien wg potrzeb, usuwanie napisów, malunków itp. w środku obiektu i ze ścian budynku przy wejściu, wyposażenie pracowników obsługi w niezbędne narzędzia, sprzęt, materiały, środki, usuwanie śniegu, śliskości pośniegowej, gołoledzi, szronu, szadzi i lodowicy z nawierzchni zapewniającej stałe dojście do obiektu (schody, chodnik wokół), b)zakup i uzupełnianie wg potrzeb w szaletach środków czystości i higieny (np. mydła, środki zapachowe), w tym wyposażanie wszystkich kabin w papier toaletowy wg potrzeb, c)zakup i zapewnienie w każdej kabinie oraz w pomieszczeniach z umywalkami pojemników na odpady o poj. 10-25 l, oraz codzienne ich opróżnianie i wymiana wkładów foliowych, d)utrzymanie prawidłowego stanu technicznego, bieżąca konserwacja i naprawy, zakup oraz wymiana zużytego lub uszkodzonego w wyniku eksploatacji lub wandalizmu i nie nadających się do naprawy części zamiennych oraz urządzeń związanych funkcjonowaniem szaletów (np. żarówek, desek sedesowych), e)informowanie Zamawiającego o większych usterkach i potrzebach remontowych, f)oszczędne gospodarowanie wodą, energią cieplną i elektryczną, zapewnienie obsługi personalnej, do udostępniania szaletów i nadzoru nad ich użytkowaniem w godzinach ustalonych przez Zamawiającego. Szczegółowy opis zamówienia znajduje sie SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 650000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymaga

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach