Przetargi.pl
Usprawnienie zarządzania energią poprzez termomodernizację, rozbudowę i przebudowę budynku biurowego z przeznaczeniem na siedzibę Urzędu Gminy Budzyń

Gmina Budzyń ogłasza przetarg

  • Adres: 64-840 Budzyń, ul. Lipowa 6
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2843201 , fax. 067 2843313
  • Data zamieszczenia: 2014-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Budzyń
    ul. Lipowa 6 6
    64-840 Budzyń, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2843201, fax. 067 2843313
    REGON: 57079101700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.budzyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usprawnienie zarządzania energią poprzez termomodernizację, rozbudowę i przebudowę budynku biurowego z przeznaczeniem na siedzibę Urzędu Gminy Budzyń
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z zadaniem pn.: Usprawnienie zarządzania energią poprzez termomodernizację, rozbudowę i przebudowę budynku biurowego z przeznaczeniem na siedzibę Urzędu Gminy Budzyń, położonego w Budzyniu przy ul. Przemysłowej 16a, na działkach o numerach ewidencji geodezyjnej gruntów 300/41 i 300/50, obręb Budzyń.Ogólny opis i charakterystyka zamówienia:Istniejący budynek biurowy zostanie przebudowany, rozbudowany oraz dostosowany do potrzeb pełnienia funkcji nowej siedziby Urzędu Gminy . W poziomie parteru znajdować się będzie część ogólnodostępna z punktem informacyjnym oraz salą ślubów (spełniającą również funkcje sali sesyjnej) w części wejściowej. Od strony północnej zostanie wykonane dodatkowe wejście. W nowej dobudowanej części zaplanowano do wykonania dwa pomieszczenia biurowe, kotłownię oraz szatnie i pomieszczenie socjalne.Piętra maja charakter biurowy z wyodrębnioną strefą dla biur Wójta oraz Zastępcy Wójta na pierwszym piętrze oraz pomieszczenia Zakładu Oświaty na piętrze drugim. Na każdej kondygnacji znajdować się będzie archiwum. Nowa część zostanie wykonana jako przedłużenie istniejącej już strefy biurowej, z wewnętrznym korytarzem i pomieszczeniami po dwóch jego stronach. Każda kondygnacja zostanie zaopatrzona w toalety, pomieszczenia porządkowe oraz aneksy kuchenne. Oprócz okien zostaną wykonane szklane systemy fasadowe na klatkach schodowych oraz w pomieszczeniach otwartych. Ze wszystkich stron budynku przewidziano również montaż rolet okiennych.Budynek wyposażony zostanie w instalację elektryczną, wodociągową, kanalizacyjną, gazową, wentylacji mechanicznej (tzw. rekuperacji) oraz kolektory słoneczne do podgrzewania wody użytkowej. Na dachu budynku zainstalowane zostaną również kolektory fotowoltaiczne w ilości zapewniającej wytwarzanie energii elektrycznej na własne potrzeby. Ewentualny nadmiar energii wytwarzanej w dni wolne od pracy Urzędu (soboty, niedziele i święta) oddany będzie do sieci energetycznej. Zaprojektowano również możliwość dogrzania c.w.u. z grzałki elektrycznej umieszczonej w zasobniku wody. Centralne ogrzewanie realizowane będzie z pieca gazowego. Wszystkie pomieszczenia wymagające wentylowania posiadać będą wentylację mechaniczną z odzyskiem ciepła. Zakres głównych prac przewidzianych do wykonania podczas realizacji zadania: Roboty budowlane: 1.Roboty remontowo - budowlane i rozbiórkowe, 2.Roboty ziemne, 3.Fundamenty, 4.Prace stanu surowego, 5.Dach - konstrukcja i pokrycie, 6.Stolarka okienna i drzwiowa, 7.Prace stanu wykończeniowego, 8.Elewacja, 9.Elementy zewnętrzne, 10.Powierzchnie utwardzone i zieleń. Roboty zakresie instalacji-sanitarnych: INSTALACJE WEWNĘTRZNE 1.Kotłownia gazowa z układem solarnym, 2.Instalacja gazowa, 3.Instalacja c.o., 4.Instalacja c.t., 5.Instalacja wody zimnej, ciepłej i cyrkulacyjnej, 6.Instalacja kanalizacyjna - do ścian zewn. budynku, 7.Instalacja wentylacji, 7.1 Wentylacja WC, 7.2 Centrale C1 i C2 - parter, 7.3 Centrale C3 i C4 - Piętro I i II, INSTALACJE ZEWNĘTRZNE - PRZYŁĄCZA 1.Przyłącze wodociągowe, 2.Przyłącze kanalizacji sanitarnej, 3.Przyłącze kanalizacji deszczowej, 4.Kanalizacja sanitarna na terenie posesji, 5.Kanalizacja deszczowa na terenie posesji, Roboty elektryczne: 1.Instalacja WLZ, rozdzielnie ,wyłącznik P.POŻ., 2.Instalacja oświetlenia, rolet okiennych, 3.Instalacja gniazd, zasilania urządzeń, wypustów jedno i trzyfazowych, 4.Instalacja odgromowa i uziemiająca, 5.Instalacja wyrównawcza, 6.Instalacja Fotowoltaiczna, 7.Instalacja strukturalna i telefoniczne, 8.Instalacja telewizji dozorowej CCTV, 9.Instalacja sygnalizacji włamań SSWiN, 10.Pomiary elektryczne, Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie: 1) Inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej 3 egz., 2) Kosztorysów powykonawczych 2 egz., 3) Dokumentacji powykonawczej wszystkich zrealizowanych robót 2 egz., 4)W ramach realizowanego zamówienia, Wykonawca przeprowadzi stosowne szkolenia wskazanych przez Zamawiającego osób oraz przygotuje instrukcje w zakresie obsługi i użytkowania urządzeń systemów grzewczych, wentylacyjnych, elektrycznych i teletechnicznych, 5) Wykonawca przygotuje dokumenty związane z rozruchem i uruchomieniem kotłowni gazowej w zakresie wymaganym do zgłoszenia w Urzędzie Dozoru Technicznego, 6) Wykonawca uzyska w imieniu Zamawiającego decyzję pozwolenia na użytkowanie obiektu. Wszystkie elementy zamówienia podwyższające bezpieczeństwo i standardy jakościowe należy wykonać w nowoczesnej technologii, spełniające wymogi zapisane w obowiązujących przepisach dotyczących budowy, przebudowy, remontów obiektów użyteczności publicznej.3.Wykonanie przedmiotu zamówienia 1)Szczegółowy zakres rzeczowy robót do wykonania zamówienia zawiera dokumentacja projektowa (projekt budowlany), przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, wydane decyzje administracyjne, które stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji. Oryginały w wersji papierowej projektów technicznych, innych dokumentów przetargowych są do wglądu w siedzibie Zamawiającego. 2)Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt wykonania przedmiotu zamówienia, w tym za przebieg i terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy, oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych, wymaganych prawem: uzgodnień, opracowań, zezwoleń, zaświadczeń, protokołów oraz pozwolenia na użytkowanie obiektu i zgłoszenia w Urzędzie Nadzoru Technicznego w zakresie uruchomienia kotłowni . Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia (dokumentacja techniczna, przedmiary robót, oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, decyzje administracyjne) należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się. 3) Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione we wzorze umowy.4)Wykonawca przygotuje wymagane prawem dokumenty związane z zakończeniem robót oraz złoży do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Chodzieży wniosek o wydanie pozwolenia na użytkowanie obiektu i uzyska w imieniu Zamawiającego decyzję pozwolenia na użytkowanie obiektu. Zamawiający w tym celu udzieli Wykonawcy stosownego pełnomocnictwa upoważniającego go do występowania w imieniu Zamawiającego przed odpowiednimi organami. 5)Wszystkie dostarczone i zamontowane materiały i urządzenia muszą być nowe. Nie dopuszcza się urządzeń prototypowych. Dostarczane urządzenia muszą być pracujące, posiadać wymagane certyfikaty lub deklaracje zgodności CE. Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie, posiadające stosowne atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości. 6)Wykonawca po zakończeniu robót zwróci Zamawiającemu otrzymaną oryginalną dokumentację projektową oraz przygotuje i złoży w formie papierowej trwale spiętej wymagane dokumenty odbiorowe , w tym dokumentację powykonawczą, oraz rysunki z naniesionymi zmianami, jeżeli w toku wykonywania robót konieczne były zmiany dokumentacji projektowej oraz dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich zamontowanych urządzeń, DTR, instrukcje obsługi zamontowanych urządzeń, protokoły z badania materiałów i urządzeń, protokoły z badań instalacji c.o i rozruchu kotłowni, protokoły i inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji. Wykonawca wykona dwa komplety (kopia i oryginał) wymienionej wyżej dokumentacji odbiorowej. 7)Zamawiający umożliwia dokonanie wizji lokalnej miejsca planowanej inwestycji, w dni robocze, od poniedziałku do piątku, po uprzednim uzgodnieniu terminu. 8)Zamawiający wymaga, aby odpady powstałe w wyniku realizacji robót były przetransportowane przez Wykonawcę do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia zamawiającemu stosownych dokumentów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 650000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający ustanowił wadium w prowadzonym postępowaniu w wysokości 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji na wykonane roboty
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.budzyn.pl (BIP/Przetargi)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach