Przetargi.pl
Utrzymanie i administrowanie gminnymi cmentarzami w Wytownie i Objeździe - Gmina Ustka

Wójt Gminy Ustka ogłasza przetarg

  • Adres: 76-270 Ustka, ul. Dunina 24
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 814 42 57
  • Data zamieszczenia: 2009-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Ustka
    ul. Dunina 24 24
    76-270 Ustka, woj. pomorskie
    tel. 059 814 42 57
    REGON: 77050924000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustka.ug.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie i administrowanie gminnymi cmentarzami w Wytownie i Objeździe - Gmina Ustka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Utrzymanie i administrowanie gminnymi cmentarzami w Wytownie i Objeździe - Gmina Ustka. 2. Obowiązki Wykonawcy Zamawiający w ramach realizacji przedmiotu umowy powierza Wykonawcy wykonywanie niezbędnych czynności związanych z administrowaniem oraz utrzymaniem cmentarzy komunalnych w Wytownie i Objeździe, a w szczególności : 2.1w zakresie administrowania cmentarzami: a)protokólarne przyjęcie na stan całej infrastruktury wraz z dokumentacją techniczną cmentarzy oraz jej przekazanie po zakończeniu umowy w stanie niepogorszonym, a wynikającym z normalnej eksploatacji przedmiotu umowy; b)protokólarne przyjęcie na stan pozostałej nie wymienionej w punkcie poprzedzającym dokumentacji cmentarzy oraz jej przekazanie po zakończeniu umowy ; c)nadzór nad zgodną z przepisami prawa oraz regulaminem cmentarzy obsługą pogrzebów i pochówków oraz wykonywaniem innych czynności; d)przygotowanie (opracowanie ) projektu regulaminu cmentarza, w terminie dwóch tygodni od dnia podpisania umowy, do zatwierdzenia przez Wójta Gminy Ustka. e)wytyczanie w uzgodnieniu z Zamawiającym miejsc pod grobowce lub groby, pomniki oraz nadzór nad ich wykonaniem oraz montażem nagrobków, itp.,; f)ustalenie terminów oraz warunków pogrzebów lub pochówków; g)otwieranie i zamykanie bram cmentarzy, zgodnie z ustaleniami regulaminu cmentarzy; h)zabezpieczenie cmentarzy przed kradzieżą, dewastacją oraz przebywaniem osób nieuprawnionych poza godzinami otwarcia cmentarza, i)prowadzenie dokumentacji cmentarzy w wersji papierowej i elektronicznej, w tym w szczególności: -księgi osób pochowanych na cmentarzu, -księgi grobów, -alfabetycznego spisu osób pochowanych na cmentarzu; -rejestru miejsc rezerwowych; -sporządzenie planu zagospodarowania i wykorzystania miejsc na cmentarzu w terminie 30 dni od podpisania umowy; j) egzekwowanie od wykonawców usług pogrzebowych (pochówku) oraz innych osób utrzymania porządku oraz usuwania nadmiaru ziemi w przypadku wykonywania grobu murowanego, a także przestrzegania regulaminu cmentarzy; k)zapewnienia przestrzegania przepisów sanitarnych, przeciw pożarowych oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, w tym przez Wykonawcę, podwykonawców, pracowników Wykonawcy oraz inne osoby trzecie, l) Nadzorowanie uiszczania opłat za sprzedaż miejsc grzebalnych i rezerwowych oraz innych opłat, zgodnie z Uchwałą Rady Gminy Ustka Nr XXIII/279/2009 z dnia 30 stycznia 2009 roku w sprawie opłat za korzystanie z cmentarzy komunalnych i urządzeń cmentarnych na terenie Gminy Ustka. 2.2w zakresie utrzymania cmentarzy: a) całoroczne oraz całodobowe utrzymywanie porządku i czystości na terenie cmentarzy komunalnych w Wytownie i Objeździe, m.in. poprzez realizację obowiązków wynikających z ustawy i utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 z późniejszymi zmianami) oraz określonych w regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie miasta i gminy (Dz. U. z 2006 r. Nr 60, poz. 1229, w tym: -wyposażenie obiektu w niezbędną liczbę kontenerów na odpady, -systematyczny wywóz nieczystości stałych i płynnych z terenów cmentarzy, b)bieżąca pielęgnacja zieleni na cmentarzach, w tym: -cięcie pielęgnacyjne drzew i krzewów, -koszenie trawy, -grabienie liści, łącznie z wywozem zgromadzonych w wyniku pielęgnacji odpadów; c) zimowe utrzymanie ciągów komunikacyjnych na cmentarzach m.in. poprzez odśnieżanie, zapobieganie śliskości, wywóz śniegu; d)utrzymywanie infrastruktury technicznej w dobrym stanie, w tym wykonywanie drobnych napraw ogrodzenia i nawierzchni alejek. 2.3Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust. 1 i 2 zgodnie zobowiązującymi w tym zakresie przepisami, w szczególności: 1)ustawą z dnia 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych (tekst jednolity: Dz. U. z 2000 r. Nr 23 poz. 295 z późn. zm.), 2)rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 1 sierpnia 2001 r. w sprawie sposobu prowadzenia ewidencji grobów (Dz. U z 2001 r. Nr 90, poz. 1013 z późn. zm.), 3)rozporządzeniem Ministra Zdrowia z 7 grudnia 2001 r. w sprawie postępowania ze zwłokami i szczątkami ludzkimi (Dz. U. z 2001 r. Nr 153, poz. 1783 z późn. zm.), 4)rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 7 marca 2008 roku w sprawie wymagań, jakie muszą spełniać cmentarze, groby i inne miejsca pochówku zwłok i szczątków ludzkich (Dz. U. z 2008 r. Nr 48, poz. 284), 5)rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 25 sierpnia 1959 roku w sprawie określenia, jakie tereny pod względem sanitarnym są odpowiednie na cmentarze (Dz. U. 1959 r. Nr 52 poz. 315). 2.4Wykonawca zobowiązuje się na każde żądanie Zamawiającego poddać się kontroli w zakresie realizacji przedmiotu umowy. 2.5Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania wszelkich uchwał lub zarządzeń, a także wytycznych i zaleceń organów Gminy Ustka w zakresie administrowania i utrzymania cmentarzy. 2.6 Sprzedaż miejsc grzebalnych i rezerwowych oraz ściąganie innych opłat, zgodnie z Uchwałą Rady Gminy Ustka Nr XXIII/279/2009 z dnia 30 stycznia 2009 roku w sprawie opłat za korzystanie z cmentarzy komunalnych i urządzeń cmentarnych na terenie Gminy Ustka należy do wyłącznej kompetencji Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983711115
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy i zobowiązany jest spełnić warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy. W zakresie warunków wskazanych w art. 22 ust.1 pkt 1 - 3 ustawy Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał , iż 1)posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert chyba, że nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. Niespełnienie warunku udziału w przetargu stanowi podstawę do wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda przedstawienia w załączeniu do oferty następujących oświadczeń lub dokumentów: 1)Formularz ofertowy - sporządzony wg Załącznika Nr 1 do SIWZ; 2)oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy , sporządzone wg Załącznika Nr 2 do SIWZ; 3)oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, sporządzone wg Załącznika nr 3 do SIWZ; 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5)polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 6)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, sporządzony wg Załącznika nr 4 do SIWZ wraz z informacją podwykonawcach.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// bip.ustka.ug.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach