Przetargi.pl
Kompleksową obsługę kaplicy cmentarnej i kontenera sanitarnego oraz otwieranie i zamykanie furt i bram cmentarnych na cmentarzach komunalnych w Słupsku

Zarząd Terenów Zieleni Miejskiej i Cmentarzy Komunalnych w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Kaszubska 4
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8413722, 059 8481451 , fax. 059 8413723
  • Data zamieszczenia: 2009-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Terenów Zieleni Miejskiej i Cmentarzy Komunalnych w Słupsku
    ul. Kaszubska 4 4
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 059 8413722, 059 8481451, fax. 059 8413723
    REGON: 77147680800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztzmick.slupsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksową obsługę kaplicy cmentarnej i kontenera sanitarnego oraz otwieranie i zamykanie furt i bram cmentarnych na cmentarzach komunalnych w Słupsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest : 1) w zakresie obsługi kaplicy: a) całodobowy dyżur i kontakt telefoniczny z zakładami pogrzebowymi, b) przyjmowanie zwłok w celu przechowanie do pogrzebu i związane z tą czynnością następujące formalności: rejestracja, sprawdzenie danych zmarłego, informowanie każdorazowe administracji cmentarza o powyższym zdarzeniu, c) wydawanie zwłok zakładom pogrzebowym do pochówku, d) nadzór nad ceremoniami pogrzebowymi łącznie z uruchomieniem dzwonów, e) zachowanie czystości we wszystkich pomieszczeniach kaplicy, f) przestrzeganie zasad BHP, g) codzienne wywieszanie na tablicy ogłoszeń informacji o aktualnych godzinach odbywających się w kaplicy ceremonii pogrzebowych oraz pochówków na cmentarzu przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha oraz ul. Zachodniej. 2) w zakresie otwierania i zamykania furt i bram cmentarnych: a) codzienne otwieranie furt cmentarnych o godz. 700, b) codzienne zamykanie furt cmentarnych o godz. 2000, c) wydawanie przepustek na wjazd na teren cmentarzy na podstawie opłaconych faktur oraz prowadzenie rejestru tych przepustek, d) otwieranie bram cmentarzy firmom pogrzebowym, zakładom kamieniarskim i innym osobom fizycznym uprawnionym do wjazdu zgodnie z regulaminem cmentarzy, 3)w zakresie obsługi kontenera sanitarnego w terminie od 15 kwietnia do 15 listopada każdego roku. : a) utrzymanie we należytym porządku i czystości pomieszczeń kontenera, b) dbanie o powierzone urządzenia , c) zgłaszanie wszelkich awarii urządzeń Zamawiającemu, d) wykładanie środków czystości ( papier toaletowy, mydło, ręczniki,kostki dezynfekcyjne,toaletowe), e) zgłaszanie Zamawiającemu opróżnianie szamba, f) otwierania i zamykania kontenera w godzinach, - w okresie od 15 kwietnia do 30 września otwieranie 8.00 zamykanie 19:00 - w okresie od 1 października do15 listopada otwieranie 9:00 zamykanie 16:00 z wyjątkiem 31 października i 1 listopada otwieranie 9:00 zamykanie 21:00 4 ) znajomość Regulaminu cmentarzy,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983711115
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przed złożeniem oferty tj. do dnia 8 grudnia 2009r. do godz. 9.00 Wykonawcy powinni wnieść wadium w kwocie: 3000,00 zł. 2.Wadium powinno być wniesione w formie określonej z art. 45 ust. 6 ustawy- Prawo zamówień publicznych. 3.Jeżeli wadium będzie wniesione w pieniądzu, powinno być wpłacone na rachunek bankowy ZTZMiCK w Słupsku nr 80124037701111000040698322.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działań w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, 2)posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) dysponują odpowiednim sprzętem do wykonania zamówienia, 2. Powyższe warunki zostaną uznane za spełnione, jeśli Wykonawca dostarczy dokumenty i oświadczenia określone w rozdziale VI w pkt od 1 do 8.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać: 1) wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenie o przyjęciu warunków przetargu, akceptacji treści SIWZ i wzoru umowy stanowiącej jej integralną część - załącznik nr 2 do SIWZ, 3) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ wraz z aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionymi nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, 4) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ,wraz z oświadczeniem Wykonawcy, że nie zalega z zapłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, 5) parafowany i wypełniony wzór umowy - załącznik nr 5 do SIWZ, 6) informację o przeciętnym zatrudnieniu 7) wykaz minimum dwóch prac o podobnych charakterze, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat. 8 ) polisę od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ztzmick.slupsk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach