Tyski Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg
- Adres: 43-100 Tychy, Budowlanych
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 438 22 00, , fax. 32 438 22 15
- Data zamieszczenia: 2020-01-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Tyski Zakład Usług Komunalnych
Budowlanych 43
43-100 Tychy, woj. śląskie
tel. 32 438 22 00, , fax. 32 438 22 15
REGON: 27848986000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tzuk.tychy.pl/index.php?option=com_content&view=category& id=35&Itemid=56
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Utrzymanie gminnych placów zabaw i miejsc rekreacyjno – sportowych w Tychach w 2020 roku” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi utrzymania gminnych placów zabaw i miejsc rekreacyjno – sportowych w Tychach w 2020 roku. 1.Przedmiot zamówienia składa się z trzech części: Część nr 1: Bieżące utrzymanie, przeglądy, naprawy, konserwacje urządzeń zabawowych i siłowni plenerowych w Tychach. Część nr 2: Bieżące utrzymanie, przeglądy, naprawy, konserwacje miejsc rekreacyjno-sportowych w Tychach. Część nr 3: Wymiana piasku w piaskownicach i na nawierzchniach sypkich w Tychach. 2. Szczegółowy opis zamówienia oraz wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia określają załączniki wymienione w pkt 3.4 SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77320000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium (dotyczy Części nr 1 i 2) 1. Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania jest obowiązany wnieść wadium na czas związania ofertą. 2. Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 2.1. Część nr 1: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). 2.2. Część nr 2: 200,00 zł (słownie: dwieście złotych). 2.3. W przypadku składania oferty na obie części: 2 200,00 zł (słownie: dwa tysiące dwieście złotych). 3. Wymagane wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 4.1. Pieniądzu, 4.2. Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 4.3. Gwarancjach bankowych, 4.4. Gwarancjach ubezpieczeniowych, 4.5. Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2019.310 j.t., ze zm.). 5. W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w pkt 8.4.2. - 8.4.5. SIWZ dokument winien być wystawiony na Gminę Miasta Tychy – Tyski Zakład Usług Komunalnych w Tychach, ul. Budowlanych 43, 43 – 100 Tychy. 6. Wadium w formie pieniężnej: 6.1. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 83 1240 2975 1111 0010 6677 5534 PEKAO Bank Pekao S.A. Kod Swift (wymagany przy przelewach międzynarodowych): PKOP PL PW 6.2. Przy wnoszeniu wadium wykonawca winien powołać się na nazwę niniejszego postępowania oraz nr nadany postępowaniu przez Zamawiającego. 7. Wadium w formie niepieniężnej: 7.1. Wadium należy złożyć w oryginale, tj. podpisane przez wystawcę dokumentu wadialnego zgodnie z reprezentacją. 7.2. Treść dokumentu wadium winien zawierać nazwę niniejszego postępowania oraz nr nadany postępowaniu przez Zamawiającego. 7.3. Udzielona gwarancja: 7.3.1. musi być gwarancją samoistną, nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie, bez konieczności przedkładania jakichkolwiek dodatkowych dokumentów, 7.3.2. musi obejmować cały okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń niezgodnych z PZP, a w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw przysługujących Zamawiającemu zgodnie z art. 46 ust 4a i 5 PZP. 7.4. nie może zawierać klauzuli zwalniającej gwaranta od odpowiedzialności wskutek zwrotu dokumentu gwarancji.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1. Wypełniony i podpisany Formularz oferty (dotyczy Części nr 1) - wzór druku formularza stanowi załącznik nr 1A do SIWZ, 1.2. Wypełniony i podpisany Formularz oferty (dotyczy Części nr 2) - wzór druku formularza stanowi załącznik nr 1B do SIWZ, 1.3. Wypełniony i podpisany Formularz oferty (dotyczy Części nr 3) - wzór druku formularza stanowi załącznik nr 1C do SIWZ, 1.4. Wypełnione i podpisane oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.1. SIWZ – wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, 1.5. Wypełniony i podpisany Kosztorys ofertowy (dotyczy Części nr 1) – wzór stanowi załącznik nr 2C do SIWZ, 1.6. Wypełnioną i podpisaną Tabelę cen jednostkowych zawierająca wykaz i ilość prac związanych z wykonaniem zakresu rzeczowego (dotyczy Części nr 1) – wzór stanowi załącznik nr 2D do SIWZ, 1.7. Wypełniony i podpisany Kosztorys ofertowy (dotyczy Części nr 2) – wzór stanowi załącznik nr 3C do SIWZ, 1.8. Wypełniony i podpisany Kosztorys ofertowy (dotyczy Części nr 3) – wzór stanowi załącznik nr 4D do SIWZ, 1.9. Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru (jeżeli dotyczy), 1.10. Dowody, o których mowa w pkt. 6.2. SIWZ (jeżeli dotyczy). 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia będzie udostępniony przez Zamawiającego na stronie internetowej wraz z informacją z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi przygotowania i utrzymania obiektów Skrzyczne
Dodano: 2023-02-02 - Utrzymanie gminnych placów zabaw i miejsc rekreacyjno – sportowych w Tychach w 2023 r. – Zadanie nr 1, Zadanie nr 2
Dodano: 2022-11-18 - Utrzymanie gminnych placów zabaw i miejsc rekreacyjno-sportowych w Tychach w 2022 r. – Zadanie nr 1, Zadanie nr 2
Dodano: 2022-10-31 - „Utrzymanie gminnych placów zabaw i miejsc rekreacyjno – sportowych w Tychach w 2021 roku”
Dodano: 2021-03-11 - Konserwacja i utrzymanie boisk o nawierzchni trawiastej na obiektach MOSiR Sosnowiec
Dodano: 2021-01-15 - Konserwacja i utrzymanie boisk o nawierzchni trawiastej na obiektach MOSiR Sosnowiec
Dodano: 2020-11-26 - Utrzymanie górskich tras rowerowych kompleksu Enduro Trails Bielsko-Biała, w sezonie rowerowym 2020 r.
Dodano: 2020-04-01 - Konserwacja i utrzymanie boisk o nawierzchni trawiastej na obiektach Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Sosnowcu
Dodano: 2020-01-30 - Pielęgnacja murawy trawiastej na płycie boiska Stadionu Miejskiego Tychy
Dodano: 2019-11-28 - Konserwacja i utrzymanie boisk o nawierzchni trawiastej na obiektach MOSiR Sosnowiec
Dodano: 2019-01-11