Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Sosnowcu ogłasza przetarg
- Adres: 41200 Sosnowiec, ul. 3 Maja
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 266 34 26 , fax. 32 266 63 41
- Data zamieszczenia: 2019-01-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Sosnowcu
ul. 3 Maja 41
41200 Sosnowiec, woj. śląskie
tel. 32 266 34 26, fax. 32 266 63 41
REGON: 33005100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.sosnowiec.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Konserwacja i utrzymanie boisk o nawierzchni trawiastej na obiektach MOSiR Sosnowiec - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I. USŁUGI WYKONYWANE NA OBIEKTACH MOSIR W SOSNOWCU 1. Kompleks Piłkarski, przy ul. Kresowej 1: 3 boiska. 2. Kompleks Sportowy, przy al. Mireckiego 31: 1 boisko. 3. Kompleks Sportowy, przy ul. Orląt Lwowskich 70: 3 boiska. 4. Stadion Piłkarski, przy ul. Gałczyńskiego 9: 1 boisko. 5. Stadion Piłkarski przy ulicy Górników 81 a : 1 boisko. 6. Kompleks Rekreacyjno-Sportowy przy ulicy Hubala Dobrzańskiego 99 a : 1 boisko. II. ZABIEGI PIELĘGNACYJNE NA BOISKACH 1. Aeracja wgłębna minimum 12 cm głębokości : łącznie 35 usług wykonywanych na boiskach wskazanych przez koordynatora zadania. 2. Nawożenie specjalistycznym nawozem trawnikowym granulowanym dobranym w zależności od pory roku w ilości nie mniejszej niż 300 kg na jedno nawożenie: łącznie 45 usług wykonywanych na boiskach wskazanych przez koordynatora zadania. 3. Piaskowanie piaskiem płukanym 0-2 mm w ilości nie mniej niż 50 ton piasku na jedną usługę: łącznie 18 usług wykonywanych na boiskach wskazanych przez koordynatora zadania. 4. Dosiew wgłębny w kierunku zgodnym z długością boiska oraz po przekątnych wykonany siewnikiem wgłębnym przy użyciu nasion trawy przeznaczonej do boisk piłkarskich w ilości nie mniej niż 250 kg na jedną usługę: łącznie 32 usług wykonywanych na boiskach wskazanych przez koordynatora zadania. 5. Wymiana darni o grubości nie mniejszej niż 2,50 cm i szerokości rolki minimum 1,20 m polegająca na zdjęciu starej i położeniu nowej darni o powierzchni 1600m2 na boiskach wskazanych przez koordynatora zadania. 6. Oprysk przeciw chwastom, pleśni, grzybom w zależności od pory roku: łącznie 30 usług wykonywanych na boiskach wskazanych przez koordynatora zadania. 7. Wertykulacja łącznie 11 usług wykonywanych na boiskach wskazanych przez koordynatora zadania. 8. Wykonanie łącznie 3 usług aeracji pustym bolcem. III. TERMINY WYKONANIA ZABIEGÓW 1. Aeracja - w terminie 3 dni, licząc od dnia powiadomienia przez koordynatora zadania. 2. Nawożenie - w terminie 9 dni, licząc od dnia powiadomienia przez koordynatora zadania. 3. Piaskowanie - w terminie 9 dni, licząc od dnia powiadomienia przez koordynatora zadania. 4. Dosiew wgłębny trawy - w terminie 9 dni, licząc od dnia powiadomienia przez koordynatora zadania. 5. Wymiana darni - w terminie 9 dni, licząc od dnia powiadomienia przez koordynatora zadania. 6. Oprysk – w terminie 3 dni, licząc od dnia powiadomienia przez koordynatora zadania. 7. Wertykulacja – w terminie 3 dni, licząc od dnia powiadomienia przez koordynatora zadania. 8. Aeracja pustym bolcem - w terminie 3 dni, licząc od dnia powiadomienia przez koordynatora zadania. IV. UWAGI DO WYKONANIA ZADANIA 1. Wykonawca winien dysponować sprzętem dostosowanym do wykonywania powyższych zabiegów. 2. Zakup materiałów, transport i inne czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia leżą w całości po stronie wykonawcy. 3. Zakończenie zabiegów winno być podpisane stosownym protokołem przede wszystkim z wykazem stosowanych środków. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77320000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: niewymagane
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy- jeżeli dotyczy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi przygotowania i utrzymania obiektów Skrzyczne
Dodano: 2023-02-02 - Utrzymanie gminnych placów zabaw i miejsc rekreacyjno – sportowych w Tychach w 2023 r. – Zadanie nr 1, Zadanie nr 2
Dodano: 2022-11-18 - Utrzymanie gminnych placów zabaw i miejsc rekreacyjno-sportowych w Tychach w 2022 r. – Zadanie nr 1, Zadanie nr 2
Dodano: 2022-10-31 - „Utrzymanie gminnych placów zabaw i miejsc rekreacyjno – sportowych w Tychach w 2021 roku”
Dodano: 2021-03-11 - Konserwacja i utrzymanie boisk o nawierzchni trawiastej na obiektach MOSiR Sosnowiec
Dodano: 2021-01-15 - Konserwacja i utrzymanie boisk o nawierzchni trawiastej na obiektach MOSiR Sosnowiec
Dodano: 2020-11-26 - Utrzymanie górskich tras rowerowych kompleksu Enduro Trails Bielsko-Biała, w sezonie rowerowym 2020 r.
Dodano: 2020-04-01 - Konserwacja i utrzymanie boisk o nawierzchni trawiastej na obiektach Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Sosnowcu
Dodano: 2020-01-30 - „Utrzymanie gminnych placów zabaw i miejsc rekreacyjno – sportowych w Tychach w 2020 roku”
Dodano: 2020-01-10 - Pielęgnacja murawy trawiastej na płycie boiska Stadionu Miejskiego Tychy
Dodano: 2019-11-28