Przetargi.pl
Utrzymanie drożności ulicznych wpustów deszczowych na drogach administrowanych przez Urząd Miasta Knurów

Urząd Miasta Knurów ogłasza przetarg

  • Adres: 44-190 Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3392308 , fax. 032 2351521
  • Data zamieszczenia: 2009-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Knurów
    ul. dr. Floriana Ogana 5 5
    44-190 Knurów, woj. śląskie
    tel. 032 3392308, fax. 032 2351521
    REGON: 00052629700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie drożności ulicznych wpustów deszczowych na drogach administrowanych przez Urząd Miasta Knurów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są prace związane z utrzymaniem drożności ulicznych wpustów deszczowych na drogach administrowanych przez Urząd Miasta Knurów. 2.Podstawowy zakres prac obejmuje: 2.1.ręczne czyszczenie wpustów wraz z mechanicznym udrażnianiem przykanalików - 1030 szt. 2.2.ręczne czyszczenie lukadrenów- 2 szt. Czyszczenie ww. wpustów w poszczególnych latach trwania umowy wykonywane będzie zgodnie z harmonogramem stanowiącym Załącznik nr 2 do projektu umowy. 3.Pozostały zakres prac tj.: 3.1.ręczne czyszczenie wpustów, 3.2.mechaniczne udrażnianie przykanalików, 3.3.wymiana lub uzupełnianie koszy we wpustach ulicznych, 3.4.wymiana lub uzupełnianie kratek żeliwnych we wpustach ulicznych, 3.5.wymiana lub uzupełnianie kratek żelbetowych we wpustach ulicznych, 3.6.wymiana wpustu żeliwnego na studzience ściekowej ulicznej z naprawą nawierzchni asfaltobetonowej, 3.7.wymiana studzienki ściekowej ulicznej (kompletnej) z naprawą nawierzchni asfaltobetonowej, realizowany będzie na podstawie wskazania Zamawiającego. Zawarcie umowy z wykonawcą nie jest równoznaczne ze stałym otrzymywaniem zleceń ze strony Zamawiającego - zakres prac jw. ustalany będzie w miarę potrzeb, stosownie do środków rezerwowanych corocznie w budżecie miasta Knurów na przedmiotowe zadanie. Zakres prac, termin ich wykonania oraz szacunkowa wartość robót zostaną określone każdorazowo po wskazaniu Zamawiającego wg wzoru, który jest Załącznikiem nr 3 do projektu umowy. 4.Wykonawca zobowiązany jest do telefonicznego zgłoszenia Zamawiającemu terminu rozpoczęcia zleconych prac. 5.Prace związane z występującymi awariami Zamawiający bądź Służby utrzymania porządku tj. Straż Miejska, Straż Pożarna, Policja, może/mogą zgłosić Wykonawcy telefonicznie, faxem bądź mailem przez 24 godziny na dobę, także w dni wolne od pracy i święta. Powzięcie informacji przez Wykonawcę na drodze jw. zobowiązuje go do: - rozpoczęcia/realizacji usuwania awarii w dniu zgłoszenia, jednak zabezpieczenie miejsca awarii przez Wykonawcę nastąpi nie później niż w ciągu 2 godzin od otrzymania zgłoszenia. 6.W związku z wykonywaniem prac określonych w niniejszym rozdziale Wykonawca zapewni i poniesie koszty: - zakupu wszystkich materiałów i urządzeń dotyczących umowy, - utrzymania pogotowia technicznego przez 24 godziny na dobę, również w dni wolne od pracy i święta, - zorganizowania, utrzymania i likwidacji niezbędnego zaplecza dla potrzeb wykonania robót, - odpowiedniego zabezpieczenia miejsca prowadzenia robót, - załatwienia wszelkich formalności i uzgodnień związanych z wejściem w teren na czas prowadzenia robót, - obsługi geodezyjnej, - zlecenia nadzoru technicznego użytkownikom istniejącego uzbrojenia (jeżeli zaistnieje taka konieczność), - uzgodnienia czasowego zajęcia pasa drogowego wraz z opłatą za jego zajęcie (jeżeli będzie taki wymóg), - opracowania projektów organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i zatwierdzania ich przez organ zarządzający ruchem (jeżeli zaistnieje taka konieczność), - oznakowania pasa drogowego i zabezpieczenia dojść i dojazdów do posesji oraz objazdów na czas prowadzenia robót, - wywozu zanieczyszczeń i zbędnego urobku oraz ich składowania na zorganizowanym składowisku, - utrzymania porządku przy realizacji prac, ochronę mienia, bezpieczeństwo p.poż. oraz przepisów bhp, - innych prac niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia. 7.Wykonawca wybrany na realizatora zamówienia winien posiadać aktualne zezwolenie w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi oraz szlamami z kolektorów (zbieranie, transport, unieszkodliwianie) lub mieć podpisaną umowę z firmą posiadającą takie uprawnienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906410002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunki, które powinni spełniać wykonawcy: 1.1.wykonawca winien spełniać warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 pzp oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp. 1.2.wykonawca winien być uprawniony do występowania w obrocie prawnym, 1.3.wykonawca winien wykazać się w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonaniem co najmniej 2 zadań o zakresie rzeczowym i zakresie prac porównywalnym z niniejszym przedmiotem zamówienia, każde o wartości brutto minimum 90 tys. zł lub jednego zadania o wartości minimum 180 tys. zł, 1.4.wykonawca winien dysponować kierownikiem prac legitymującym się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych, przynależącym do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia w/w osoby, 1.5.wykonawca winien dysponować sprzętem niezbędnym do prawidłowego wykonania zamówienia: 1.5.1.samochodem dostawczym o ładowności min. 0,9 t, 1.5.2.koparko - ładowarką 1.5.3.samochodem WUKO-SW, 1.5.4.samochodem WUKO-SC, 1.5.5.albo zamiast samochodów określonych w pkt 1.5.3. oraz 1.5.4 samochodem kombinowanym (dwufunkcyjnym), lub przedstawić pisemne zobowiązanie/a innego podmiotu do udostępnienia w/w sprzętu, 1.6.wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100.000 zł. 2.Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w poniżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych powyżej wykonawca winien załączyć do oferty: 1.1.oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 pzp 1.2.oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp, 1.3.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.4.wykaz wykonanych/wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z wykazaniem, że wykonawca spełnia warunek określony w pkt 1.3 opisu warunków, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, 1.5.wskazanie osoby na stanowisko kierownika prac jeżeli wykonawca nią dysponuje lub będzie dysponował wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie wymaganych uprawnień i przynależność do OIIB oraz pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia tej osoby, jeżeli wykonawca wykaże, że będzie nią dysponował, 1.6.wykaz sprzętu, określonego w pkt 1.5 opisu warunków jeżeli wykonawca nim dysponuje lub będzie dysponował oraz pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia tego sprzętu, jeżeli wykonawca wykaże, że będzie nim dysponował, 1.7.polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100.000 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.knurow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach