Przetargi.pl
Utrzymanie drożności ulicznych wpustów deszczowych na drogach administrowanych przez Urząd Miasta Knurów

Gmina Knurów ogłasza przetarg

  • Adres: 44-190 Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3392308 , fax. 32 2351521, 3392292
  • Data zamieszczenia: 2013-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Knurów
    ul. dr. Floriana Ogana 5 5
    44-190 Knurów, woj. śląskie
    tel. 32 3392308, fax. 32 2351521, 3392292
    REGON: 27625758700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie drożności ulicznych wpustów deszczowych na drogach administrowanych przez Urząd Miasta Knurów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zamówienia pn. Utrzymanie drożności ulicznych wpustów deszczowych na drogach administrowanych przez Urząd Miasta Knurów. 2. Podstawowy zakres prac obejmuje: 2.1. Ręczne czyszczenie wpustów wraz z mechanicznym udrażnianiem przykanalików - 1066 szt.; 2.2. Ręczne czyszczenie lukadrenów - 4 szt. Czyszczenie ww. urządzeń w poszczególnych latach trwania umowy wykonywane będzie zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik nr 2 do projektu umowy. 3. Pozostały zakres prac: 3.1. ręczne czyszczenie wpustów, 3.2. mechaniczne udrażnianie przykanalików, 3.3. wymiana lub uzupełnianie koszy we wpustach ulicznych, 3.4. wymiana lub uzupełnianie kratek żeliwnych we wpustach ulicznych, 3.5. wymiana lub uzupełnianie kratek żelbetowych we wpustach ulicznych, 3.6. wymiana wpustu żeliwnego na studzience ściekowej ulicznej z naprawą nawierzchni asfaltobetonowej, 3.7. wymiana studzienki ściekowej ulicznej (kompletnej) z naprawą nawierzchni asfaltobetonowej, 3.8. wymiana wkładu Aikaterisil we wpuście, w którym zabudowano urządzenie EcoDrain, 3.9. odbudowa załamanych przykanalików wraz z naprawą nawierzchni asfaltobetonowej. 4. Prace ujęte w pkt 3 realizowane będą na podstawie wskazania Zamawiającego: 4.1. zakres prac, termin ich wykonania oraz szacunkowa wartość robót określone zostaną każdorazowo we wskazaniu Zamawiającego - którego wzór przedstawia załącznik nr 3 do projektu umowy, 4.2. zakres prac ustalany będzie w miarę potrzeb, stosownie do środków rezerwowanych corocznie w budżecie miasta Knurów na przedmiotowe zadanie, 4.3. wartość robót ustalana będzie każdorazowo na podstawie cen jednostkowych wynikających z oferty, wyszczególnionych w § 4 ust. 6 projektu umowy. 5. Zamawiający zastrzega, że liczba wpustów i lukadrenów, o których mowa w pkt 2 może ulec zmianie np. w wyniku przeprowadzonych inwestycji. Powyższe zmiany dokonywane będą na podstawie wniosku Zamawiającego aneksem do umowy wraz z podaniem terminu czyszczeń. 6. Maksymalna wartość zobowiązań Zamawiającego za całość usług wynikających z realizacji zamówienia nie może przekroczyć kwoty 220.000,00 zł, w tym w roku 2013 nie może przekroczyć kwoty 110.000,00 zł. 7. Wykonawca w ramach otrzymanego wynagrodzenia poniesie koszty, o których mowa w § 2 ust. 2 projektu umowy. 8. Wykonawca winien posiadać aktualne dokumenty wymagane ustawą o odpadach w zakresie odpadów wytwarzanych w wyniku świadczonych w ramach niniejszego zamówienia usług lub podpisaną umowę z firmą posiadającą takie uprawnienia. Udokumentowanie powyższego wymagane jest przed podpisaniem umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906410002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu winien wnieść wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). 2. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pzp. 4. Wadium winno być ważne na cały okres związania ofertą. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta Knurów w: GETIN NOBLE Bank S.A., konto nr 67 1560 1081 2121 0517 3581 0006. 6. Wadium wniesione w pieniądzu przechowywane jest na rachunku bankowym. 7. Wadium w pozostałych formach należy złożyć w oryginale, w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5, pok. 218, II piętro, nie później niż do terminu składania ofert wyznaczonego w niniejszej SIWZ, i nie powinno ono stanowić załącznika do oferty - z uwagi na konieczność zwrotu dokumentu. 8. Wadium uważa się za wniesione w terminie: 8.1. z chwilą uznania rachunku bankowego Zamawiającego przed upływem terminu do składania ofert - w pieniądzu, 8.2. z chwilą złożenia w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Knurów przed upływem terminu składania ofert - w pozostałych formach.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.knurow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach