Przetargi.pl
Utrzymanie drogi leśnej wewnętrznej na terenie Gospodarstwa leśnego w Moczydle

Nadleśnictwo Barlinek ogłasza przetarg

  • Adres: 74-320 Barlinek, ul. Tunelowa 56a
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7466526 , fax. 095 7466543
  • Data zamieszczenia: 2015-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Barlinek
    ul. Tunelowa 56a 56a
    74-320 Barlinek, woj. zachodniopomorskie
    tel. 095 7466526, fax. 095 7466543
    REGON: 81053898800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.barlinek.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Skarbu Panstwa nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie drogi leśnej wewnętrznej na terenie Gospodarstwa leśnego w Moczydle
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Utrzymanie drogi leśnej wewnętrznej na terenie Gospodarstwa Leśnego w Moczydle nr dz. 306/1 Zakres robót: Korytowanie, ułożenie warstwy podbudowy z kruszyw łamanych kamiennych (kruszonych) z materiału kamiennego o średnicy min.10cm) lub skalnego 31,5 mm, zagęszczenie warstwami, wykonanie warstwy płyt ażurowych betonowych (materiał inwestora rozbiórkowy) i zjazdu z drogi z kostki (materiał inwestora rozbiórkowy ) wykonanie warstwy górnej z kruszywa łamanego. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z opisem ze specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robot budowlanych, oraz pomocniczym przedmiarem robót załączonym do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Na podstawie art. 45 ustawy Pzp zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 600,00 zł PLN. 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2015-10-30 do godz. 09:00. 3. Wniesienie wadium w pieniądzu na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne wyłącznie z chwilą uznania tego rachunku bankowego przed upływem terminu składania ofert , gdyż dopiero uznanie tego rachunku bankowego kwotą wadium (przelew z tytułu wadium na rachunek wskazany przez Zamawiającego) powoduje, że Zamawiający będzie w posiadaniu wadium (wskazane jest dołączenie dowodu wpłaty do oferty) 4. Wykonawca, który złoży ofertę i dokona wpłaty wadium wnoszonego w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego przed terminem składania ofert, a uznanie tego rachunku bankowego kwotą wadium nastąpi po upływie terminu składania ofert, tj. po upływie godz. 09:00 w dniu 2015-10-30 podlega wykluczeniu z postępowania, a oferta takiego Wykonawcy zostanie uznana za odrzuconą. 5. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP: 77 1020 1967 0000 8302 0003 7051; b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.barlinek.szczecin.lasy.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach