Przetargi.pl
„Utrzymanie dróg w Nadleśnictwie Żednia w roku 2017"

Nadleśnictwo Żednia ogłasza przetarg

  • Adres: 16050 Michałowo, Żednia
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7175251, 7175252 , fax. 857 175 252
  • Data zamieszczenia: 2017-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Żednia
    Żednia 5
    16050 Michałowo, woj. podlaskie
    tel. 085 7175251, 7175252, fax. 857 175 252
    REGON: 5002654900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zednia.bialystok.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka organizacyjna Skarbu Państwa nieposiadająca osobowości prawnej - Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Utrzymanie dróg w Nadleśnictwie Żednia w roku 2017"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Żednia w 2017 r. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na części: Część I – Obręb Zajma (Leśnictwo: Królowy Most, Cieliczanka, Pieszczaniki, Kołodno, Stanek, Żednia, Rudnica, Kozi Las). Część II – Obręb Żednia i Michałowo (Leśnictwo: Borsukowina, Słomianka, Folwarki, Zabłudów, Sokole, Kokotowo, Michałowo, Trześcianka). Część III – Obręb Hieronimowo ( Leśnictwo: Jałówka, Cisówka, Łuplanka, Podozierany, Nowa Wola, Kazimierzowo). 3. Zestawienie ilościowe prac szacowanych dla poszczególnych części zamówienia zostało zawarte w załączniku nr 9 do SIWZ. 4. Każda część zamówienia składa się z trzech zadań, które obejmują: Zadanie I – Profilowanie i zagęszczanie nawierzchni żwirowej wykonywane mechanicznie. Profilowanie ma na celu poprawienie profilu poprzecznego drogi i jej wyrównanie zapewniające swobodny odpływ wód opadowych. Roboty zaleca się wykonywać równiarkami drogowymi przy lekko nawilgoconym gruncie. Liczba przejazdów równiarek do uzyskania należytego profilu jest różna i zależy od stopnia zniekształcenia drogi, rodzaju gruntu oraz sposobu profilowania. Profilowanie i równanie dróg należy prowadzić po śladzie istniejącej drogi, w jej koronie (średnia szerokość 3,50 m) oraz na poboczach (średnia szerokość 2 x 0,50 m). Wilgotność mieszanki żwirowej w czasie zagęszczania powinna być równa wilgotność optymalnej. W przypadku, gdy wilgotność mieszanki jest wyższa o więcej niż 2% od wilgotności optymalnej, mieszankę należy osuszyć, a w przypadku gdy jest niższa o więcej niż 2% zwilżyć określoną ilością wody. Roboty polegają na:  usunięciu z profilowanej drogi kamieni, korzeni, humusu i zadarnienia wraz z rozplantowaniem poza pasem drogi, maksymalna grubość odkładu 15 cm,  przywróceniu nawierzchni gruntowej właściwej geometrii, zgodnie z określonymi parametrami, uzupełnieniu wybojów i kolein gruntem rodzimym oraz mechanicznym zagęszczeniu,  wykonaniu ścieków podłużnych, nacięciu płytkich ścieków na krawędzi pobocza oraz wykonaniu odpływów bocznych wody w miejscach zaniżonych,  zagęszczaniu wyprofilowanej drogi gruntowej walcem. Spadek nawierzchni w zależności od warunków terenowych oraz uzgodnień z Zamawiającym należy przyjąć daszkowy o nachyleniu 7% lub jednostronny o nachyleniu 5%. Zadanie II – Utrzymanie dróg – dostawa oraz uzupełnienie ubytków nowym kruszywem w wysokości około 50% wraz z mechanicznym zagęszczeniem. Remont cząstkowy nawierzchni żwirowej (obejmujący naprawę pojedynczych wybojów lub kolein). Naprawy cząstkowe wykonywane są, gdy na powierzchni jezdni utworzą się wyboje (doły) lub koleiny, ale grubość nawierzchni jest dostateczna do przeniesienia istniejącego obciążenia ruchem. Roboty polegają na: - oczyszczeniu wyboju lub koleiny z błota i innych zanieczyszczeń, - polaniu (zwilżeniu) wodą naprawianej powierzchni, - wzruszeniu dna wyboju lub koleiny (np. oskardem, grabiami), - zasypaniu dna wyboju lub koleiny mieszanką żwirową. Żwir użyty do naprawy nawierzchni powinien zawierać więcej lepiszcza niż żwir użyty do budowy drogi, gdyż pozwala to na uzupełnienie lepiszcza wypłukanego przez deszcze z górnej warstwy nawierzchni żwirowej, -wyprofilowaniu powierzchni i dokładnym zagęszczeniu ręcznym ubijakiem lub płytową zagęszczarką wibracyjną. Przy większym zakresie robót np. z kilkoma wybojami położonymi blisko siebie lub dłuższą koleiną do zagęszczania można użyć lekkiego walca samojezdnego lub przyczepnego. Naprawy cząstkowe powinny być prowadzone przy optymalnej wilgotności naprawianej nawierzchni. Zadanie III – Utrzymanie dróg – dostawa oraz wbudowanie nowego kruszywa w wysokości 100% wraz z mechanicznym zagęszczaniem. Remont kapitalny wykonywany, gdy liczba dołów (wybojów) i kolein na dłuższym odcinku jest tak duża, że przeprowadzenie napraw cząstkowych jest utrudnione i nieopłacalne. Materiał (kruszywo) powinny być rozkładane w warstwie jednakowej grubości, takiej aby ich ostateczna grubość po zagęszczeniu była równa wymaganej grubości. Przyjmuje się tolerancję grubości warstw kruszywa +/- 15%, pospółki +/- 25%. Podłoże przed rozłożeniem mieszanki żwirowej powinno być odwodnione. Wilgotność mieszanki żwirowej w czasie zagęszczania powinna być równa wilgotność optymalnej. W przypadku, gdy wilgotność mieszanki jest wyższa o więcej niż 2% od wilgotności optymalnej, mieszankę należy osuszyć, a w przypadku gdy jest niższa o więcej niż 2% zwilżyć określoną ilością wody. Roboty polegają na:  wyrównaniu naprawianego fragmentu drogi (korytowanie),  zagęszczaniu wyrównanej powierzchni walcem,  rozplantowaniu kruszywa na odpowiednio wyprofilowanym podłożu i zagęszczaniu walcem do grubości min. 12cm (po zagęszczaniu),  rozwiezieniu i zagęszczeniu pospółki celem zaklinowania i zakrycia tłucznia do grubości około 3cm (po zagęszczeniu),  zagęszczanie całości walcem,  odtworzenie poboczy na całej długości remontowanego odcinka, w razie konieczności uzupełnieniu poboczy gruntem rodzimym. Pobocza wysokościowo muszą nawiązywać do nawierzchni wyremontowanej drogi,  wykonanie odpływów bocznych wody w miejscach zaniżonych. UWAGA: w każdym zadaniu przed przystąpieniem do robót należy przeprowadzić niezbędne obliczenia/pomiary geodezyjne do szczegółowego wytyczenia robót oraz ustalenia danych wysokościowych. Zakres i przewidywaną ilość robót do wykonania w przedmiocie zamówienia określa dokumentacja techniczna. 5. Wykonawca może złożyć ofertę na jeden lub większą ilość Części zamówienia. Oferta złożona na daną Część musi obejmować cały zakres prac przewidzianych w SIWZ dla tej Części. 6. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie obszar administracyjny Nadleśnictwa Żednia. Realizacja poszczególnych Części zamówienia będzie się odbywała na obszarze leśnictw – właściwych dla danej Części. 7. Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia na podstawie pisemnych zleceń przekazywanych przez Przedstawicieli Zamawiającego w czasie trwania umowy. Zamawiający zastrzega, że zlecenia prac następować będą przez Zamawiającego według jego potrzeb. 8. Wykonawca będzie wykonywał Przedmiot Umowy na podstawie pisemnych zleceń przekazywanych przez Przedstawicieli Zamawiającego („Zlecenie”). Zlecenie określać będzie zakres prac do wykonania, termin ich realizacji, lokalizację, a w przypadku zaistnienia takiej potrzeby, również szczególne wymagania co do sposobu wykonania prac. Wykonaniem Zlecenia w zakresie dotyczącym danej lokalizacji jest wykonanie prac określonych w Zleceniu w tej lokalizacji. Uznaje się, że wykonanie zlecenia zostanie wykonane w momencie zrealizowania przez Wykonawcę wszystkich prac objętych zleceniem i wypełnienie wszystkich wymogów opisanych w SIWZ. 9. Zlecenie stanowi zarazem protokół przekazania terenu budowy załącznik nr 10 do SIWZ, na których będą wykonywane prace będące przedmiotem Zlecenia. Od momentu przekazania powierzchni Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone Zamawiającemu i osobom trzecim na przekazanej powierzchni. 10 Rozliczenie prac objętych przedmiotem umowy nastąpi w oparciu o rzeczywiste ilości wykonanych prac, potwierdzone w protokołach odbioru załącznik nr 11 do SIWZ wg zaoferowanych cen jednostkowych. 11. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonywania zleconych prac na bieżąco, wg zleceń Zamawiającego. Wykonawca rozpocznie roboty nie później niż 3 dni od przekazania zlecenia, a zakończy w terminie określonym w poszczególnym zleceniu. 12. Prace należy prowadzić w odpowiednich warunkach atmosferycznych gwarantujących utrzymanie stabilności powierzchni równanej drogi, a podłoże ziemne powinno być tak zagęszczone, aby pojazdy poruszające się po nim nie pozostawiały większych śladów. 13. Wykonawca zapewnia bezpieczeństwo na terenie prowadzonych prac, metody użyte przy robotach powinny być zgodne z obowiązującymi przepisami i normami. 14. Zamawiający zastrzega, że dojazd sprzętu do miejsca wykonania przedmiotu zamówienia jak również powrót do bazy winien być uwzględniony w cenie ofertowej i nie podlega on dodatkowej wycenie. 15. Wszystkie prace powinny być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, warunkami technicznym i sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż, oraz zaleceniami Inspektora Nadzoru oraz zgodnie z wytycznymi niniejszej SIWZ, a także pozostałymi załącznikami. Wszyscy pracownicy wykonujący roboty budowlane muszą być przeszkoleni z przepisów BHP i ppoż. zgodnie z obowiązującymi przepisami, 16. Każdorazowo po zakończeniu prac objętych przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązany jest uporządkować na własny koszt teren robót budowlanych. 17. Wszystkie materiały użyte do remontu dróg powinny posiadać stosowane aprobaty lub dokumenty potwierdzające, że materiał pochodzi z koncesjonowanego źródła. 18. Wszystkie prace związane z realizacją przedmiotu zamówienia wykonane zostaną z zastosowaniem technologii jak najmniej uciążliwej dla otaczającego środowiska. 19. Podstawą do odbioru robót jest protokół odbioru robót (według wzoru stanowiącego załącznik nr 11 do Umowy) podpisany przez przedstawicieli Zamawiającego oraz Wykonawcy robót. W momencie podpisania protokołu Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć atesty na wbudowane materiały. 20. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zbadania losowo wybranej próbki wbudowanego kruszywa. W przypadku otrzymania wyników niezgodnych z WT-4, Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia kosztów badania oraz wymiany dostarczonej partii kruszywa i przebadania jej na własny koszt. 21. Na zasadzie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia tj. pracowników budowlanych wykonujących roboty budowlane drogowe pod kierownictwem Kierownika budowy, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666). Szczegółowe obowiązki Wykonawcy dotyczące zatrudniania na podstawie umowy o pracę zostały szczegółowo opisane w Rozdziale 26 SIWZ oraz we wzorze umowy, który stanowi załącznik do SIWZ. 22. Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie: części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Wskazanie takie należy umieścić na formularzu ofertowym. W przypadku braku wskazania w ofercie podwykonawstwa wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie. 23. Rozwiązania równoważne  W przypadku, gdyby w opisie przedmiotu zamówienia bądź w załącznikach do SIWZ, Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Wskazane wyżej określenie przedmiotu zamówienia ma charakter wyłącznie pomocniczy w przygotowaniu oferty i ma na celu wskazać oczekiwane standardy co do minimalnych parametrów technicznych oczekiwanych materiałów i urządzeń. Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych wytrzymałościowych, jakościowych, wydajnościowych nie gorszych od opisu wskazanego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Parametry wskazane przez Zamawiającego są parametrami minimalnymi, granicznymi. Pod pojęciem „parametry” rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość itp. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalnościach niż określone w SIWZ.  W przypadku, gdyby Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust., 1-3 ustawy Pzp należy rozumieć je jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SIWZ. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”.  Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 PZP musi wykazać, że oferowane dostawy, usługi, roboty budowlane spełniają warunki określone przez Zamawiającego w stopniu nie gorszym. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy Prawo zamówień publicznych, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SIWZ, co winno zostać wykazane na etapie składania ofert zawierających produkty równoważne. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w dokumentacji projektowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Część I - 12 000,00 zł; Część II - 5 000,00 zł; Część III - 9 000,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami). 3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank BGŻ BNP Paribas S.A. Oddział w Białymstoku nr rachunku: 75 2030 0045 1110 0000 0101 5800 z dopiskiem: „Wadium przetargowe" „Utrzymanie dróg w Nadleśnictwie Żednia w roku 2017, Część nr ………." 4. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 PZP. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli najpóźniej do terminu składania ofert zaliczone zostanie na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz musi zostać złożone najpóźniej do terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 12). Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP . 7. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a. pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b. innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 8. Zwrot wadium a) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. c) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. d) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. e) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. f) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3 a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. g) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9. Na ofertę składają się: a) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. b) Informacja o części zamówienia jaką Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy na formularzu oferty. Stosownie do dyspozycji art. 36 b ust. 1 Pzp Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę nazw firm podwykonawców. c) Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale 7 pkt. 1., 2., 3 SIWZ. d) W przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich zobowiązanie tych podmiotów e) Oświadczenie umożliwiające dokonanie oceny ofert w kryterium okres gwarancji na formularzu oferty. f) Oświadczenie umożliwiające dokonanie oceny ofert w kryterium terminu płatności na formularzu oferty. g) Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. h) Zaleca się dołączyć potwierdzenie wniesienia wadium. i) Jeżeli wykonawca oferuje rozwiązania (materiały) równoważne przedkłada wraz z ofertą dokumenty, o których mowa w rozdziale 3 pkt. 10 SIWZ (opis przedmiotu zamówienia).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach