Przetargi.pl
Utrzymanie dróg powiatowych, gminnych, wojewódzkich oraz dróg wewnętrznych na terenie miasta Świętochłowice

Gmina Świętochłowice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Świętochłowice ogłasza przetarg

  • Adres: 41-600 Świętochłowice, ul. Katowicka 54
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2453031, 6527500 , fax. 032 2454976,3491812
  • Data zamieszczenia: 2009-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świętochłowice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Świętochłowice
    ul. Katowicka 54 54
    41-600 Świętochłowice, woj. śląskie
    tel. 032 2453031, 6527500, fax. 032 2454976,3491812
    REGON: 00051589100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietochlowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie dróg powiatowych, gminnych, wojewódzkich oraz dróg wewnętrznych na terenie miasta Świętochłowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg powiatowych, gminnych i wojewódzkich oraz dróg wewnętrznych na terenie miasta Świętochłowice w następującym zakresie : Zadanie nr 1 bieżącego utrzymania nawierzchni jezdni, chodników, placów, parkingów, ( CPV 45.23.31.40 -2 roboty drogowe ) Zadanie nr 2 letniego utrzymania czystości jezdni, chodników, parkingów, przystanków komunikacji miejskiej , innych miejsc ( CPV 90.61.00.00 - 6 usługi sprzątania i zamiatania ulic) Zadanie nr 3 zimowego utrzymania jezdni, chodników, parkingów, przejść dla pieszych , przystanków komunikacji miejskiej , ( CPV 90.62.00.00 - 9 usługi odśnieżania ) Zadanie nr 4 opróżniania koszy ulicznych wraz z utylizacją odpadów, ( CPV 90.40.00.00-1 usługi utylizacji nieczystości ) Zadanie nr 5 utrzymania zieleni występującej w pasie drogowym ( 77.31.00.00 - 6 usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych ) Zadanie nr 6 utrzymania drzewostanu w pasie drogowym ( 77.21.14.00 - 6 usługi wycinania drzew 77.21.15.00 -7 - usługi pielęgnacji drzew ) Utrzymaniem objęte są drogi powiatowe o długości 22,87 km, drogi gminne o długości 49, 4 km, drogi wojewódzkie o długości 6,145 km oraz drogi wewnętrzne o długości 4,5 km. Drogowa Trasa Średnicowa ( droga wojewódzka ) na odcinku Świętochłowic obejmuje trasę główną, dwujezdniową od granicy z miastem Chorzów do granicy z miastem Ruda Śląska wraz z węzłami ulica Żołnierska - 2 łącznice, węzeł z ul. Bytomską - 4 łącznice, 2 przystanki autobusowe, dojścia do przejść pod DTS, przejścia, nasypy wewnętrzne i zewnętrzne oraz pasy zieleni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości : 50.000zł słownie ; pięćdziesiątysięcyzłotych. Wadium może być wniesione w następujących formach : pieniężnej, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym , że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U . Nr 109, poz. 1158 z późn. zm. ) Wykonawca sam wybiera sobie formę wniesienia wadium. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Świętochłowicach ING Bank Śląski S.A. Katowice OŚwiętochłowice : 54 1050 1373 1000 0022 8149 7178 z dopiskiem : Utrzymanie dróg na terenie miasta Świętochłowice Wadium należy wnieśćwpłacić w terminie do 4.09.2009 do godz. 10,00. Wadium powinno znaleźć się na koncie Zamawiającego do dnia 4.09.2009 ( termin upływu wniesienia wadium ).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W niniejszym postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: I. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonych działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, II. Zaoferują minimum 24 miesięczny okres gwarancji na roboty budowlane wykonane w ramach zadania nr 1 . III. Zobowiążą się do realizacji przedmiotu zamówienia w systemie pracy ciągłej 24 godziny na dobę, w tym także w dni ustawowo wolne od pracy. 1.1.Wykonawca w celu potwierdzenia, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie zbierania i transportu odpadów o kodach : 20 02 01, 20 02 02, 20 02 03, 20 03 01, musi wykazać, że posiada zezwolenie wydane przez Prezydenta Miasta Świętochłowice na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 1, ust. 6 ustawy z dnia 13.09.1996 o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( tekst jedn. Dz. U. z 2005 , Nr 236, poz. 2008 z późn. zm.) oraz zezwolenie wydane przez właściwy ze względu na miejsce siedziby lub zamieszkania posiadacza odpadów organ na podstawie art. 28 ust.2, ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 27.04.2001 o odpadach (Dz. U. Nr 62, poz. 628 z późn. zm.). 1.2 Wykonawca w celu potwierdzenia, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie transportu, zbierania i odzysku odpadów w postaci gruzów, betonowych, ceglanych i żużlowych z przeznaczeniem na podbudowy dróg oraz utwardzanie terenów musi wykazać , że posiada zezwolenie wydane przez właściwy ze względu na miejsce siedziby lub zamieszkania posiadacza odpadów organ na podstawie art. 27 ustawy z dnia 27.04.2001 o odpadach (Dz. U. Nr 62, poz. 628 z późn. zm.). 1.3. Wykonawca w celu potwierdzenia, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie transportu ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego kategorii 1, 2 i 3 musi wykazać , że posiada zezwolenie Powiatowego Lekarza Weterynarii wydane na podstawie ustawy z dnia 11.03.2004 o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (t. jedn. z 2008 Dz. U. Nr 213, poz. 1342 ). 2.1. Wykonawca w zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia musi wykazać, iż w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż 5 lat to za okres obejmujący okres prowadzenia działalności , zrealizował jedną robotę budowlaną związaną z bieżącym utrzymywaniem nawierzchni jezdni, chodników, placów, parkingów polegającym na remoncie cząstkowym nawierzchni o powierzchni wynoszącej nie mniej niż 18.000m? Remont cząstkowy nawierzchni to zespół zabiegów technicznych, wykonywanych na bieżąco, związanych z usuwaniem uszkodzeń nawierzchni zagrażających bezpieczeństwu ruchu, jak również zabiegi obejmujące małe powierzchnie, hamujące proces powiększania się powstałych uszkodzeń. 2.2. Wykonawca w zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia musi wykazać, iż w okresie 3 ostatnich lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż 3 lata to za okres prowadzenia działalności wykonał ( a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych ) jedną usługę związaną z letnim utrzymaniem czystości jezdni, chodników, parkingów, przystanków komunikacji miejskiej o powierzchni jezdni wynoszącej nie mniej niż 400.000m? wraz z chodnikami , przejściami dla pieszych przystankami komunikacji miejskiej o powierzchni wynoszącej nie mniej niż 200.000m? 2.3. Wykonawca w zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia musi wykazać, iż w okresie 3 ostatnich lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż 3 lata to za okres prowadzenia działalności wykonał ( a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych ) jedną usługę związaną z zimowym utrzymaniem jezdni, chodników, przejść dla pieszych , przystanków komunikacji miejskiej o powierzchni jezdni wynoszącej nie mniej niż 400.000m? wraz z chodnikami, przejściami dla pieszych przystankami komunikacji miejskiej o powierzchni wynoszącej nie mniej niż 200.000m? 2.4 Wykonawca w zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia musi wykazać, iż w okresie 3 ostatnich lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż 3 lata to za okres prowadzenia działalności wykonał ( a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych ) jedną usługę polegają na pielęgnacji terenów zieleni o powierzchni wynoszącej nie mniej niż 53.000m? 2.5 Wykonawca w zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia musi wykazać, iż w okresie 3 ostatnich lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż 3 lata to za okres prowadzenia działalności wykonał ( a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych ) jedną usługę polegają na utrzymaniu drzewostanu (ścinanie drzew, karczowanie, frezowanie pni, cięcie koron drzew, nasadzanie drzew , itp. ) w ilości nie mniejszej niż 200szt. 2. 6. Wykonawca w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował przynajmniej jedną osobą lub osobami zdolną / nymi do wykonania niniejszego zamówienia posiadającą / cymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 2. 7. Wykonawca w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował przynajmniej dwiema osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia przeszkolonymi w zakresie kierowania ruchem na drodze. 2. 8. Wykonawca w zakresie dysponowania potencjałem technicznym musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia tj. przynajmniej: 1) jedną stacją produkcji solanki, 2) 5 szt. piaskarko -solarek z pługiem, 3) 3 szt. ciągnika z pługiem, 4) 3 szt. rozrzutnik do ciągnika , 5) 3 szt. samochód ciężarowy z pługiem , 6) 5 szt. samochód ciężarowy do 3,5 t, 7) 2 szt. ładowarka, 8) 1 szt. frezarka do asfaltu i betonu, 9) 1 szt. rozściełacz mas bitumicznych, 10) 1 szt. walec gumowy, 11) 2 szt. walec drogowy stalowy statyczny, 12) 2 szt. walec drogowy stalowy wibracyjny, 13) 1 szt. równiarka, 14) 1 szt. spycharka, 15) 6 szt. zagęszczarki, 16) 4 szt. młoty spalinowe, 17) 2 szt. recykler, 18) 4 szt. piły spalinowe do asfaltu i betonu, 19) 2 szt. stopa wibracyjna, 20) 3 szt. samochody samowyładowcze do 10 t, 21) 4 szt. samochody samowyładowcze do 5 t, 22) 1 szt. ciągnik siodłowy wraz z naczepą, 23) 1 szt. zamiatarka mechaniczna drogowa , 24) 5 szt. zamiatarki mechaniczne chodnikowe - spalinowe, 25) 2 szt. maszyna ciśnieniowa - spalinowa, 26) 2 szt. koparko - ładowarki, 27) 3 szt. piły spalinowe - łańcuchowe, 28) 2 szt. kosiarki spalinowe, 29) 3 szt. agregat prądotwórczy, 30) 2 szt. odkurzacz do liści, 31) 1 szt. kosiarka bijakowa do trawy, 32) 3 szt. podkaszarka spalinowa, 33) 1 szt. podnośnik koszowy ( wys. co najmniej 18 m), 34) 1 szt. frezarka do frezowania pni 35) 1 szt. samochód do transportu potrąconych, przejechanych zwierząt i ich szczątek Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków metodą spełnia /nie spełnia na podstawie przedłożonych przez wykonawcę następujących dokumentów: - oświadczenia złożonego w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, - odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzającego prowadzenie działalności odpowiadającej zakresowi przedmiotu zamówienia, - zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie świadczenia usług zbierania i transportu odpadów o kodach : 20 02 01, 20 02 02, 20 02 03, 20 03 01 wydanych w trybie art. art. 7 ust. 1 pkt 1, ust. 6 ustawy z dnia 13.09.1996 o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( tekst jedn. Dz. U. z 2005 , Nr 236, poz. 2008 z późn. zm.) oraz art. 28 ust.2, ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 27.04.2001 o odpadach (Dz. U. Nr 62, poz. 628 z późn. zm.). - zezwolenia na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie transportu, zbierania i odzysku odpadów w postaci gruzów, betonowych, ceglanych i żużlowych z przeznaczeniem na podbudowy dróg oraz utwardzanie terenów musi wykazać ,że posiada zezwolenie wydane przez właściwy ze względu na miejsce siedziby lub zamieszkania posiadacza odpadów organ na podstawie art. 27 ustawy z dnia 27.04.2001 o odpadach (Dz. U. Nr 62, poz. 628 z późn. zm.). - zezwolenia na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie transportu ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego kategorii 1, 2 i 3 wydane przez Powiatowego Lekarza Weterynarii na podstawie ustawy z dnia 11.03.2004 o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (t. jedn. z 2008 Dz. U. Nr 213, poz. 1342 ). - zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, -wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, przed dniem wszczęcia postępowania robót budowlanych (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż pięć lat, to za okres obejmujący okres prowadzenia działalności ) odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. bieżącym utrzymywaniem nawierzchni jezdni, chodników, placów, parkingów polegającym na remoncie cząstkowym nawierzchni o powierzchni wynoszącej nie mniej niż 18.000m? z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców, -wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, ( jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż trzy lata , to za okres obejmujący okres prowadzenia działalności ) odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. usługom polegającym na letnim utrzymaniu czystości jezdni, chodników, parkingów, przystanków komunikacji miejskiej o powierzchni jezdni wynoszącej minimum 400.000m? wraz z chodnikami , przejściami dla pieszych przystankami komunikacji miejskiej o powierzchni wynoszącej minimum 200.000m? z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców, -wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, ( jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż trzy lata , to za okres obejmujący okres prowadzenia działalności ) odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. usługom polegającym na zimowym utrzymaniu jezdni, chodników, przejść dla pieszych , przystanków komunikacji miejskiej o powierzchni jezdni wynoszącej nie mniej niż 400.000m? wraz z chodnikami, przejściami dla pieszych przystankami komunikacji miejskiej o powierzchni wynoszącej nie mniej niż 200.000m? z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców, -wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, ( jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż trzy lata , to za okres obejmujący okres prowadzenia działalności ) odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. usługom polegającym na pielęgnacji terenów zieleni o powierzchni wynoszącej nie mniej niż 53.000m? z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców, -wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, ( jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż trzy lata , to za okres obejmujący okres prowadzenia działalności ) odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. usługom polegającym na utrzymaniu drzewostanu (ścinanie drzew, karczowanie, frezowanie pni, cięcie koron drzew, nasadzanie drzew , itp. ) w ilości nie mniejszej niż 200szt. z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców, - dokumentów (np. referencje, protokoły odbioru robót ) potwierdzających, że roboty budowlane wskazane w wykazie zostały należycie wykonane, - dokumentów (np. referencje, protokoły odbioru robót ) potwierdzających, że usługi wskazane w wykazach zostały należycie wykonane, -wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, -dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwego samorządu zawodowego wraz z informacją o opłacaniu obowiązkowych składek od odpowiedzialności cywilnej ( zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa). - zaświadczenia wydane przez dyrektora wojewódzkiego ośrodka ruchu drogowego potwierdzające ukończenie szkolenia w zakresie kierowania ruchem drogowym ( § 8, § 9 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 18.07. 2008 r. w sprawie kierowania ruchem drogowym ) - pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, - wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, - pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, - oświadczenia o gwarancji na wykonane roboty budowlane, - oświadczenia o dyspozycyjności,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz ofertowy. 2.Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 4. Zezwolenie wydane przez Prezydenta Miasta Świętochłowice na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 1, ust. 6 ustawy z dnia 13.09.1996 o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( tekst jedn. Dz. U. z 2005 , Nr 236, poz. 2008 z późn. zm.) oraz zezwolenie wydane przez właściwy ze względu na miejsce siedziby lub zamieszkania posiadacza odpadów organ na podstawie art. 28 ust.2, ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 27.04.2001 o odpadach (Dz. U. Nr 62, poz. 628 z późn. zm.). 5. Zezwolenie wydane przez właściwy ze względu na miejsce siedziby lub zamieszkania posiadacza odpadów organ na podstawie art. 27 ustawy z dnia 27.04.2001 o odpadach (Dz. U. Nr 62, poz. 628 z późn. zm.). 6. Zezwolenie Powiatowego Lekarza Weterynarii wydane na podstawie ustawy z dnia 11.03.2004 o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (t. jedn. z 2008 Dz. U. Nr 213, poz. 1342 ). 7. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 8. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, przed dniem wszczęcia postępowania robót budowlanych (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż pięć lat, to za okres obejmujący okres prowadzenia działalności ) odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. tj. bieżącym utrzymywaniem nawierzchni jezdni, chodników, placów, parkingów polegającym na remoncie cząstkowym nawierzchni o powierzchni wynoszącej nie mniej niż 18.000m? z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców, 9. Dokumenty (np. referencje, protokoły odbioru robót ) potwierdzające, że roboty budowlane wykazane w wykazie o którym mowa w pkt 8 zostały należycie wykonane. 10. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, ( jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż trzy lata , to za okres obejmujący okres prowadzenia działalności ) odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. usługom polegającym na letnim utrzymaniu czystości jezdni, chodników, parkingów, przystanków komunikacji miejskiej o powierzchni jezdni wynoszącej minimum 400.000m? wraz z chodnikami , przejściami dla pieszych przystankami komunikacji miejskiej o powierzchni wynoszącej minimum 200.000m? z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców. 11. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, ( jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż trzy lata , to za okres obejmujący okres prowadzenia działalności ) odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. usługom polegającym na zimowym utrzymaniu jezdni, chodników, przejść dla pieszych , przystanków komunikacji miejskiej o powierzchni jezdni wynoszącej nie mniej niż 400.000m? wraz z chodnikami, przejściami dla pieszych przystankami komunikacji miejskiej o powierzchni wynoszącej nie mniej niż 200.000m? z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców. 12. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, ( jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż trzy lata , to za okres obejmujący okres prowadzenia działalności ) odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. usługom polegającym na pielęgnacji terenów zieleni o powierzchni wynoszącej nie mniej niż 53.000m? z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców. 13. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, ( jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż trzy lata , to za okres obejmujący okres prowadzenia działalności ) odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. usługom polegającym na utrzymaniu drzewostanu (ścinanie drzew, karczowanie, frezowanie pni, cięcie koron drzew, nasadzanie drzew , itp. ) w ilości nie mniejszej niż 200szt. z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców, 14. Dokumenty (np. referencje, protokoły odbioru robót ) potwierdzające, że usługi wykazane w wykazach o których mowa w pkt 10,11,12, 13 zostały należycie wykonane. 15. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 16. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. 17. Uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwego samorządu zawodowego wraz z informacją o opłacaniu obowiązkowych składek od odpowiedzialności cywilnej ( zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa). 18.Zaświadczenia wydane przez dyrektora wojewódzkiego ośrodka ruchu drogowego potwierdzające ukończenie szkolenia w zakresie kierowania ruchem drogowym ( § 8, § 9 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 18.07. 2008 r. w sprawie kierowania ruchem drogowym ) 19. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 15 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 20.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, 21. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 20, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 22. Dowód wpłaty/wniesienia wadium. 23. Kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną , zgodnie z przedmiarem robót dla zadania nr 5 oraz zadania nr 6 24. Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa), jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, dotyczy to również przypadku jeżeli jest ono wymagane dla spółki cywilnej lub uczestników konsorcjum - pełnomocnictwo musi być dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swietochlowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach