Przetargi.pl
Remont chodnika ul. Wojska Polskiego w Pyskowicach

Gmina Pyskowice - Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 44-120 Pyskowice, ul. Strzelców Bytomskich 3
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3326000 , fax. 032 3326002
  • Data zamieszczenia: 2009-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pyskowice - Urząd Miejski
    ul. Strzelców Bytomskich 3 3
    44-120 Pyskowice, woj. śląskie
    tel. 032 3326000, fax. 032 3326002
    REGON: 00052362000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pyskowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont chodnika ul. Wojska Polskiego w Pyskowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. od ul. Cichej do Szpitalnej - strona południowa - rozebranie chodnika z płytek chodnikowych i wykonanie nowego z kostki betonowej - 1.159,00 m2 -rozebranie starych krawężników 15 x 30 - 141,80 mb -ułożenie nowych krawężników 15 x 30 - 17,90 mb -rozebranie starych obrzeży 6 x 20 - 300,50 mb -ułożenie nowych obrzeży 6 x 20 - 435,00 mb 2. od ul. Szpitalnej do ul. 1 go Maja - strona południowa -rozebranie chodnika z płytek chodnikowych i wykonanie nowego z kostki betonowej - 1.258,00 m2 -rozebranie starych krawężników i ułożenie nowych - 38,40 mb -rozebranie starych obrzeży i ułożenie nowych - 276,00 mb 3. ul. Wojska Polskiego 1- strona południowa -rozebranie chodnika z płytek chodnikowych i ułożenie nowego z kostki betonowej - 170,92 m2 -rozebranie starych krawężników i ułożenie nowych - 31,20 mb -rozebranie starych obrzeży i ułożenie nowych - 56,00 mb 4. ul. Wojska Polskiego 3 - strona południowa -rozebranie chodnika z płytek chodnikowych i ułożenie nowego z kostki betonowej - 469,40 m2 -rozebranie starych krawężników i ułożenie nowych - 64,60 mb -rozebranie starych obrzeży i ułożenie nowych - 93,60 mb 5. ul. Wojska Polskiego -apteka, przychodnia zdrowia - strona północna -rozebranie chodnika z płytek chodnikowych i ułożenie nowego z kostki betonowej - 198,00 m2 -rozebranie starych krawężników i ułożenie nowych - 94,00 mb -rozebranie starych obrzeży i ułożenie nowych - 65,40 mb 6. ul Wojska Polskiego - Lompy - strona północna -rozebranie chodnika z płytek chodnikowych i ułożenie nowego z kostki betonowej - 188,00 m2 -rozebranie starych krawężników i ułożenie nowych - 62,50 mb -rozebranie starych obrzeży i ułożenie nowych - 141,20 mb
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - spełniają warunki zawarte w art.22 ust.1, - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, - spełniają wymogi zawarte w specyfikacji i ustawie Prawo zamówień publicznych a zwłaszcza : - wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej 3 roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem i wielkością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Jako zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, Zamawiający rozumie prace, których wartość wyniosła minimum 100.000,00 zł brutto każda, - prowadzą działalność gospodarczą o profilu zgodnym z niniejszym zamówieniem, - nie zalegają w opłatach dot. ZUS lub KRUS i US. - posiadają uprawnienia budowlane w specjalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia (uprawnienia w specjalności inżynieryjnej w zakresie budowy dróg kołowych ) oraz zaświadczenie Izby , że osoba posiadająca uprawnienia budowlane jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i jest ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej. - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 200.000,00 zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1, 2. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24, 3. wykaz wykonanych robót wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, 4. odpis z właściwego rejestru lub z ewidencji działalności gospodarczej, 5. zaświadczenia ZUS lub KRUS i US o niezaleganiu w opłatach, 6. uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej oraz zaświadczenie Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, że osoba posiadająca uprawnienia jest jej członkiem i jest ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej. 7. polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pyskowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach