Miasto Radomsko ogłasza przetarg
- Adres: 97-500 Radomsko, ul. Tysiąclecia
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 446 854 571 , fax. 044 6854513, 6854521
- Data zamieszczenia: 2017-05-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Radomsko
ul. Tysiąclecia 5
97-500 Radomsko, woj. łódzkie
tel. 446 854 571, fax. 044 6854513, 6854521
REGON: 590648238 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie dróg o nawierzchni twardej ulepszonej na terenie Miasta Radomska w 2017 r. - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg o nawierzchni twardej ulepszonej na terenie Miasta Radomska w 2017 roku poprzez: a) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych, b)remonty cząstkowe nawierzchni asfaltowych , - masą mineralno -bitumiczną, - metodą powierzchniowego utrwalania- przy użyciu urządzenia typu PATCHER, - masą z materiału złomowego przerobionego w recyklerze, c) regulacja infrastruktury dróg (studzienek, włazów i kratek ściekowych), frezowanie nawierzchni dróg. 2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: 1) przedmiar robót - stanowiący dodatek nr 9 do SIWZ, 2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót objętych zamówieniem – stanowiąca dodatek nr 10 do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666). Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych związanych z wykonaniem całego zamówienia o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania zamówienia), co do których wykonania zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia: czynności pracownika budowlanego obejmującego cały zakres rzeczowy robót budowlanych opisanych w przedmiarze robót w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, tj. wykonującego czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych np. kierowców samochodów, operatorów sprzętu niezbędnego do należytego wykonywania robót budowlanych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób świadczących usługi w ramach prowadzącej działalności gospodarczej np. dostawców kruszywa. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art 29 ust. 3a ustawy, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, w zakresie realizacji zamówienia, zostały określone w projekcie umowy stanowiącym dodatek nr 8 do SIWZ. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, b) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 4. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego tj.: polegających na wykonaniu robót: wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych, remonty cząstkowe nawierzchni asfaltowych ( masą mineralno -bitumiczną, przy użyciu urządzenia typu PATCHER, masą z materiału złomowego przerobionego w recyklerze), regulacja infrastruktury dróg (studzienek, włazów i kratek ściekowych) oraz pozostałych robót (czynności) wyszczególnionych w § 6 tabela 1 projektu umowy stanowiącego dodatek nr 8 do SIWZ, wartość tych zamówień nie przekroczy łącznie wysokości 40 % wartości zamówienia podstawowego, a Zamawiający będzie dysponował środkami finansowymi na ich realizację, po negocjacjach z dotychczasowym Wykonawcą. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont ulicy Słonecznej w Hucie Dłutowskiej, remont odcinka ulicy Zagajnikowej w Hucie Dłutowskiej oraz remont drogi wewnętrznej odchodzącej od ul. Bełchatowskiej w Dłutowie
Dodano: 2024-06-16 - Bieżące utrzymanie dróg gminnych o nawierzchniach gruntowych lub wzmocnionych tłuczniem na terenie Gminy Miasto Zgierz w 2024 roku – zamówienie powtórzone do zamówienia IR.271.3.2024.
Dodano: 2024-06-11 - Przebudowa i remont dróg na terenie Gminy Żytno.
Dodano: 2024-06-11 - Remonty cząstkowe nawierzchni asfaltowych dróg na terenie Gminy Dłutów
Dodano: 2024-06-09 - REMONT DRÓG GMINNYCH W MIEJSCOWOŚCIACH:PIASKI, ROGÓW, WOLA ŚWINIECKA, ŚWINICE WARCKIE
Dodano: 2024-05-21 - Bieżące utrzymanie dróg i remonty nawierzchni ulic na terenie Miasta Brzeziny w 2024 roku.
Dodano: 2024-02-05 - „Naprawy cząstkowe jezdni masą mineralno-asfaltową z recyklera, „na zimno” i interwencyjne oraz emulsją i grysem ulic miasta Skierniewice w 2024r.
Dodano: 2024-01-17 - Modernizacja infrastruktury drogowej w gminie Wieruszów
Dodano: 2023-12-29 - Modernizacja infrastruktury drogowej w gminie Wieruszów
Dodano: 2023-12-08 - Remont drogi gminnej nr dg 110208E w miejscowości Korytno
Dodano: 2023-11-30